2011-10-07, 03:34
Medlem
Lucenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleach
Rulla runt i radioaktivt avfall.

Jag tycker dock att du har större problem än din praktik, faktumet att din morsa tvingade på dig till att välja vilken linje du skulle gå är mycket, mycket värre.
Grow some balls man!

OnT: Hörde att duscha i iskallt vatten i 10 min (Det absolut kallaste du kan få genom duschen) Så ska du se att du blir rejält sjuk

Mvh Lucenzo
Citera
2011-10-07, 08:12
Medlem
Ackis avatar
Om ditt rum ligger hyfsat nära mammas rum, ligg och fejkhosta, sparka i väggen av "misstag" (som man kan råka göra ibland om man ligger sömnlös) och för oväsen hela natten.

På morgonen stiger du upp tidigt och gör en snabb trestegs-förvandling.

1. Snoka reda på mammas eller systrarnas smink. Ta en mörk ögonskugga och smeta ut lite, lite under ögonen så att det ser ut som om du har påsar under ögonen. Gärna lite rött också.

2. Ta matolja och smeta in i hårfästet så att det ser ut som om du är svettig.

3. Nyp dig hårt (gärna med naglarna) i själva väggen mellan näsborrarna, så att ögonen tåras. Återuppta hostandet och få så kraftiga anfall att du börjar hulka.

Säg till mamma att du inte sovit på hela natten, att du känner dig allmänt vissen och förklara sedan att du går och lägger dig igen.

För övrigt kan jag tipsa TS om en ikon strax till vänster om citera-ikonen, som gör det möjligt att citera flera inlägg samtidigt. På det viset behöver du inte skapa ett nytt inlägg för varje inlägg du vill citera.
Senast redigerad av Acki 2011-10-07 kl. 08:23.
Citera
2011-10-13, 16:43
Medlem
Aja, inte skrivit här på ett tag men kan ju meddela att jag var sjuk på onsdagen efter jag skapade denna tråd, och fejkade både torsdagen och fredagen efter det men med mycket tjafs, det var ingen sjävklarhet utan man var tvungen att bråka lite. Hur som helst, denna vecka, måndag till onsdag, så var jag med på älgjakt för första gången, både för att farsan tyckte det skulle vara kul och för att 'komma ut lite'. Älgjakten var väll sådär, men ändå roligare än vad man trodde, kanske för att dagarna gick snabbare och att man slapp praktiken? Vi gick ca 6km(höjdskillnader inräknade) varje dag i skogen så det var en del men jävlar så mycket roligare än å sitta stilla i 6h.

Just nu är det praktik igen och "jobbar" väll som vanligt, utöver detta så finns det tankar på ett eventuellt program-byte då jag aldrig tänkt jobba som elektriker.

Vet inte mer vad som ska skrivas, utan skrev detta bara för att få ett sorts slut på tråden.

Tack för alla tips, tandkrämen var inte så god i längden men det är något man får lära sig att tåla!
Citera
2012-04-17, 19:42
Medlem
Dexter007s avatar
Någon som har fler tips på hur man hamnar i sjukan i säg 3-4 dar? Kan tänka mig bryta något om man kan göra det relativt enkelt, funkar det annars att slicka på pengar? Cad för sjukdomar kan man tänkas dra på sig då?

Snälla säg inte "varför?", ge mig bara mer tips!
Citera
2012-07-26, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mudpac
Förkylning är ett virus, du blir inte förkyld av kyla.

Jovisst kan man bli det,

jag blev sängliggande med lunginflammation efter att ha gått med blöta skor i tre timmar när det var som värst med snöstorm och kyla
Citera
2012-07-26, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .adept
Äta gräs är en variant som alltid funkar, gjorde jag alltid när jag var yngre. Man mår tillräckligt kasst och det håller inte i sig allt för länge. Magont

Du har nog haft tur för det kunde ha uppstått fler komplikationer förutom magont
Citera
2012-07-26, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ursnygg
1. Gå till närmsta offentliga trappa (försedd med trappräcke, gärna metall).
2. Gå uppför trappan samtidigt som du slickar längs med hela trappräcket.
3. Bli sjuk - inkubationstid för förkylning/influensa oftast 1-3 dagar.

Lycka till!

stor risk med det där då det kan bli andra problem
Citera
2012-08-01, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bongedong
stor risk med det där då det kan bli andra problem

Paragraf §7a: (Lfs) Lagen om självförvållande sjukdom..) Kapitel 7 Utdraget från en negrernas lagbok!

1. Bli sjuk men mild sjuk.

Andas in luft från den som är förkyld och hostar. eller hitta någon som har kräksjuka och ät upp allt kräk.

2. Bli allvarligt sjuk.
Hitta någon som har tbc och be denne smitta dig eller dela spruta med en hiv smittad slyna om du är narkoman
Citera
2016-07-10, 17:10
Medlem
-Zex-s avatar
Bumpar.. Fakea en blindtarmsinflammation. Då blir du opererad och sjukskriven en vecka
Citera
2016-07-10, 20:32
Bannlyst
Har hört att kvicksilver och bly ska vara ganska giftigt, drick eller injicera så ska ni se att ni blir jävligt sjuka jävligt snabbt!
Citera
2016-07-11, 21:31
Medlem
-Zex-s avatar
Som ovanstående skrev, bly/tenn är oerhört dåligt att andas in..
Men jag kan göra en lång lista på vanliga växter som gör dig sjuk och man får en vistelse på sjukhus.

Sprängört, illamående, andningsförlamning, medvetslöshet, kräkningar och plötslig död efter 30 minuter.
Stormhatt: Liknande förgiftning som sprängört.
Fingerborgsblomma: Hjärtproblem.
Nikotin: Riktigt farligt gift, LD50 på 9,2 mg/kg på hund
Oxalsyra, finns i rabarber och harsyra. Magbesvär, illamående och syraförgiftning i blodet. Jag har testat
Ricin: Tugga på ett frö och få blodiga kräkningar och blodig avföring
Abrin: Tugga ett frö och få samma som Ricin fast snarare livsfarligt..
Odört: Ska vara en av dom mest plågsamma slut på livet man kan uppleva, men i liten dos så drabbas man av kräkningar, törst, salivavsöndring och även tal och sväljsvårigheter
Bolmört: Hjärtklappning och yrsel.
Klänglilja: Ihållande kräkningar och diarré, magsmärtor och även feber, cirkulations - andning - njurpåverkan.
Tidlösa: Samma som klänglilja.
Nerium: Illamående, kräkningar, hjärtrytmrubbningar och trötthet.
Änglatrumpet: Hjärtklappning, illamående, vid allvarlig förgiftning även medvetslöshet..
Vildpersilja: Samma som sprängört och odört då den innehåller samma verksamma gift, Cicutoxin.
Hästkastanj: Kräkningar, magsmärtor och diarré.
Gullregn: Kräkningar, illamåendé, magsmärtor, hjärtklappning, slöhet och yrsel
Enbär: Sveda i mun och svalg, magsmärtor och vid stor mängd förtärd även andra symptom.
Pingstlilja: Magbesvär.
Påsklilja: Magbesvär och feber.
Rodondedron: Salivavsöndring, kräkningar, diarré och i allvarliga fall även allmänpåverkan.
Liljekonvalj: Magbesvär och hjärtrytmrubbningar
Lupin: Magbesvär
Orbärm: Magbesvär
Snöbär: Magbesvär
Skelört: Magbesvär och sveda i mun och svalg
Skvätt iväg: Magbesvär, sveda i mun och svalg, salivavsöndring samt sväljsvårigheter
Citera
2016-07-11, 22:05
Medlem
Det sägs att man får "feber" om man stoppar upp en bit tvål i rövhålet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in