2016-07-11, 16:54
Medlem
UngeHerrProms avatar
Jacob Gordin blev nyligen gripen för rattfylla, aftonbladet kallar honom för en anti-drog profil
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article23156161.ab
I texten säger Jacob såhär "Jag var omdömeslös. Jag hade inte tagit min adhd-medicin, om jag bara hade tagit den hade det nog inte hänt. Jag satt och käkade lunch och tog en öl i väntan på min fru som skulle komma och ta bilen, men så satte jag mig ändå bakom ratten"
Är han påriktigt så dum att han tror att det är någon skillnad på alkohol och sin ADHD medicin som innehåller ämnen som liknar amfetamin och på det han pundade förut, hur fuck kan han vara en "antidrog profil"??!! Seriöst förstår han inte att alkohol är en drog? att det i adhd medicinen också är en drog, han kan inte vara riktigt smart han.
Senast redigerad av UngeHerrProm 2016-07-11 kl. 16:54. Anledning: stavfel
Citera
2016-07-11, 17:18
Medlem
UngeHerrProms avatar
Diskussionsunderlag
1: vad tycker ni om hans hyckleri
2: vad tycker ni om honom rent generellt
3: varför förstår han inte
Citera
2016-07-11, 17:45
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Diskussionsunderlag
1: vad tycker ni om hans hyckleri
2: vad tycker ni om honom rent generellt
3: varför förstår han inte

Nu vet vi ju iofs inte vilken typ av ADHD medicin det handlar om. Finns även sådan som inte är narkotikaklassad. Han har väl förmodligen tagit återfall och trott sig kunna dricka en öl då och då. Kanske är relativt nyligen. Behöver ju inte göra honom till en hycklare.
Citera
2016-07-11, 18:04
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Det är altid samma. Om någon är väldigt tydligt anti och vill synas med att man slåss den goda fighten så visar det sig alltid den personen är just en sopa själv. Kapten klänning är väl ett exempel på det.
Citera
2016-07-11, 18:37
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Nu vet vi ju iofs inte vilken typ av ADHD medicin det handlar om. Finns även sådan som inte är narkotikaklassad. Han har väl förmodligen tagit återfall och trott sig kunna dricka en öl då och då. Kanske är relativt nyligen. Behöver ju inte göra honom till en hycklare.
Men man kan ju gissa på gamla cohone eller rita :P
Citera
2016-07-11, 18:37
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det är altid samma. Om någon är väldigt tydligt anti och vill synas med att man slåss den goda fighten så visar det sig alltid den personen är just en sopa själv. Kapten klänning är väl ett exempel på det.
Väldigt sant, men i det här fallet tror jag inte ens han förstår vad han gör
Citera
2016-07-11, 20:16
Medlem
UngeHerrProms avatar
Hur tror ni han reagerar ifall man länkar det till honom på facebook?
Citera
2017-03-13, 10:11
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Död nu http://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/gavleprofilen-och-artisten-jacob-gordin-ar-dod

Citat:
Artisten och låtskrivaren Jacob Gordin har avlidit. Jacob Gordin har inte lämnat någon obemärkt som han kommit i kontakt med under sitt liv. Han blev 50 år.
Citera
2017-03-13, 12:29
Medlem
Hur dog han då?
OD??
Citera
2017-03-13, 12:56
Medlem
AngelDevils avatar
Väldigt lite info. Skulle satsa mina pengar på självmord via överdos.
Citera
2017-03-13, 13:00
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Väldigt lite info. Skulle satsa mina pengar på självmord via överdos.
Knappast en naturlig död iaf, men vem vet. Han skrev på fb för inte länge sedan att han sökte en soffa att sova på.

Har säkert inget samband men tågtrafiken mellan gävle-uppsala låg nere mellan 4-5.30 i morse pga olycka.
Citera
2017-03-13, 14:11
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Usch då , det var tråkigt. Han kämpade för Stockholms uteliggare. Fick mig att skänka pengar till stadsmissionen i alla fall. Träffa honom några gånger i slutet av - 70 början av 80. Trasig redan då. Minns honom som trevlig dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in