Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
och nu är ju inte att sälja sig sexuellt = att ha sex…ok?
OM du seriöst verkligen tycker detta så tycker jag absolut du ska börja sälja sex på Malmös gator.
Finns gott om män som gillar bli avsugen av andra män fast de inte är homosexuella, så du har en definitivt en marknad, kanske, kanske också finns en marknad för 60+ kvinnor som inte får sex på annat vis om du har tur.
Varför skulle det inte vara det? Vad är det da? Baka kakor?
Jag skulle inte vilja ha sex med män då jag inte är homosexuell så jämförelsen brister, ni ignorera hela tiden sexulitet och det faktum att män och kvinnor attraheras av olika saker. Men visst erbjuder mannen tillräckligt mycket pengar så skulle jag kunna tänka mej det trots att jag inte är homosexuell eller har någon direkt akut brist på pengar.
Sedan spelar det ingen roll om jag skulle vilja göra det eller inte, då det helt uppenbart finns dem som skulle, och poängen är att oddsen är ju större att folk gillar att ha sex mot pengar mer än att bli slagen mot pengar, då de gillar att ha sex även i vanliga fall i regel medens de i regel inte gillar att bli slagen. Btw En vanlig sexfantasi bland tjejer är att prostituera sig.
Det finns btw gott om sexköpare som är unga och snygga med vältränade kroppar. Så vill tjejer bara rikta sig emot dem så kan de det.