2016-07-07, 19:14
Bannlyst
Jag noterar att riksapan nummer ett till statsminister är i behov av revisionister till sin hjälp.
Citera
2016-07-07, 19:16
Medlem
RangRovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winston Smith
Och där gör Löfven helt rätt som säger att Sverige inte ska gå med i Nato. Att gå med i Nato vore att reta ryssarna i onödan. Det kan Löfven förstås inte säga högt. han måste hålla sig väl med Nato också.

Löfven gör rätt som tar det norrländskt lugnt. Finns ingen anledning att ändra saker i onödan. Vänta och lev som vanligt. Putin kan inte sitta vid makten i all evighet.

Delar den åsikten och det märks att Statsministern kan ett och annat om förhandlingar och rävspel sedan sin tid på Metall.
Citera
2016-07-07, 21:04
Medlem
Nja. Men han visar fan prov på handlingskraft för närvarande.
Citera
2016-07-08, 11:55
Medlem
Lt.Col.Kilgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsWerner
Vart då om jag får fråga. I omrörning av sina 10 hjärnceller!? Karln är ju imbecill. Lyssnade på 3 minuter med Reinfeldt igår (kort intervju). Han levererade mer direkt information på 3 minuter än vad Svetsaren klarat sen han tillträdde som statsminister. Det säger en del.
Citera
2016-07-08, 13:03
Medlem
RangRovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lt.Col.Kilgore
Vart då om jag får fråga. I omrörning av sina 10 hjärnceller!? Karln är ju imbecill. Lyssnade på 3 minuter med Reinfeldt igår (kort intervju). Han levererade mer direkt information på 3 minuter än vad Svetsaren klarat sen han tillträdde som statsminister. Det säger en del.

I form av resultat. Han levererar resultat. Lyfta Reinfeldt som exempel, den bidragsfuskaren, som var på väg att sänka landet helt..Resultat, inte i form av vad du tycker om 3 min intervju på Tv.
Citera
2016-07-09, 12:56
Medlem
http://www.expressen.se/gt/kommunen-till-kerstin-82-sok-jobb/ Är det här ett skämt jaja snart är Putin här och skakar liv i det här jävla patetiska landet Sverige
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag noterar att riksapan nummer ett till statsminister är i behov av revisionister till sin hjälp.
Citera
2016-07-09, 14:31
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Nu tycker jag faktiskt att statsministern har visat framfötterna på sista tiden. Han gjorde sig av med Kaplan, stort +.
I Aktuellt så stod han upp emot idiot journalisten som envisades om något skäggbarn som längtade efter mamma.
Fortsätt nu med att ålderstesta skäggbarn så får du min röst i nästa val.
Något måste jag rösta på och SD visar nu bockfoten öppet. Snart ser man väl svansen och hornen också på herrar Åkesson och Karlsson.
Löfven är en lurig man, helt klart. Ibland är han bra och ibland syns han inte till.
Citera
2016-07-09, 15:46
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Löfven är en lurig man, helt klart. Ibland är han bra och ibland syns han inte till.

Det svåra är att veta vad han egentligen tycker och tänker eftersom han kan vända 180 grader i en fråga helt plötsligt.
Citera
2016-07-09, 17:00
Medlem
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=95&artikel=6469973 Ja han vill ju få 80+are inskrivna i Arbetsförmedlingen Hur i helvete mår det här landet finns det något som är rätt i Sverige

Inte konstigt ryssarna ser oss som ett gäng muppar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsWerner
Citera
2016-07-09, 22:39
Medlem
Lt.Col.Kilgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RangRover
I form av resultat. Han levererar resultat. Lyfta Reinfeldt som exempel, den bidragsfuskaren, som var på väg att sänka landet helt..Resultat, inte i form av vad du tycker om 3 min intervju på Tv.
Vilken planet är du på. Antabussteffe är inget annat än en förvirrad idiot. Med alla komplex som en kort, ful och adopterad snubbe har.

Han kan ju inte svara eller meddela en enda sak utan att det blir fel.

Han kan säga en sak ena månaden och 180 grader motsatt nästa månad. Häpnadsväckande.
Citera
2016-07-10, 00:11
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Nu tycker jag faktiskt att statsministern har visat framfötterna på sista tiden. Han gjorde sig av med Kaplan, stort +.
I Aktuellt så stod han upp emot idiot journalisten som envisades om något skäggbarn som längtade efter mamma.
Fortsätt nu med att ålderstesta skäggbarn så får du min röst i nästa val.
Något måste jag rösta på och SD visar nu bockfoten öppet. Snart ser man väl svansen och hornen också på herrar Åkesson och Karlsson.
Sossarna är slut, Löfven ett symptom på sossarnas intellektuella bankrutt.
Ett parti som jagar mål och mening istället för att ha en inre kompass.
Citera
2016-07-10, 00:46
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
http://www.expressen.se/gt/kommunen-till-kerstin-82-sok-jobb/ Är det här ett skämt jaja snart är Putin här och skakar liv i det här jävla patetiska landet Sverige

Galenskapen tar aldrig slut. Men det är så Steffe vill ha det - cancersjuka pensionärer ska tvingas jobba , så att babbarna slipper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in