Hejje! Jag har Genom åren från ungdom (25+) och fram tills idag kurat lite då och då. Det tidigare gångerna så existerade inte begreppet pct, utan man kurade och tog smällen att en hel del av det upparbetade muskelkapitalet försvann efteråt. Kanske mest pga minskad ork efter en period av oövervinnlighet

Senare kom nolvan som ett alternativ som jag dock inte riktigt uppskattat. Nu när jag är 40+ och börjar tycka att det växer dåligt hur jag än tränar utan prepp så tyckte en polare att hcg skulle vara ett bra alt. Efter vad jag kunnat läsa mig till så kan jag inte annat än hålla med. Besvikelsen och frågan jag vill ställa dök upp när jag öppnade mitt hcg. Eftersom jag aldrig lyckats slarva med preppen och verktygen så att det resulterat i nån infektion tycker att bland amparna hcgn kom på ett sådant sätt förvara det i blandat skick i en månad verkar lurigt. Hade det kommit i vials så hade det varit lugnt. Men efter mixning är jag nu osäker på hur jag ska dela upp 2500ug på fem shots och förvara det på ett bra sätt. med tanke på att det är ett protein så ska det säkerligen hållas kallt, så långt är jag med. Ska jag dra upp det i fem insulinsprutor och bara lägga i kylen eller finns det sterila vials att skaffa som jag kan trycka ner grejjerna i? Tips vore mycket uppskattat då jag verkligen inte vill skjuta i mig dåligt/ohygieniskt/surnat stoff. Hur gör ni? Själv hade jag tänkt att ta 400ug e4d och därför behöva förvara det blandat under en period. Snälla hjälp en vilsen farbror