Citat:
Ja, det här med hintar förekommer ofta. Folk runt omkring som inte är insatta i GS kan omöjligen tolka dessa hintar som trakasserier eftersom att de är personliga så att enbart TI förstår innebörden.
FreedomDeep menar att det kan vara omedvetna hintar som styrs av mind control, själv är jag tveksam. Min upplevelse är att dessa personer verkar vara medvetna om vad de gör. Men jag kan ha fel. Men dessutom så upplever jag det som att de VILL att jag ska känna igen mönstret, precis som du säger, och att detta är en stor del i själva psykningen. Det är därför som jag lutar åt att tro att dessa aktioner utförs av medvetna stalkers snarare än av teknologi, men det kanske förekommer både ock.
Det är även möjligt att de låtsas få sms och telefonsamtal av någon annan. Kan inte säga att jag vet exakt hur de går till väga.
FreedomDeep menar att det kan vara omedvetna hintar som styrs av mind control, själv är jag tveksam. Min upplevelse är att dessa personer verkar vara medvetna om vad de gör. Men jag kan ha fel. Men dessutom så upplever jag det som att de VILL att jag ska känna igen mönstret, precis som du säger, och att detta är en stor del i själva psykningen. Det är därför som jag lutar åt att tro att dessa aktioner utförs av medvetna stalkers snarare än av teknologi, men det kanske förekommer både ock.
Det är även möjligt att de låtsas få sms och telefonsamtal av någon annan. Kan inte säga att jag vet exakt hur de går till väga.
Nja, omedvetna hintar från den som agerar tror jag inte heller på, men däremot kan saker och ting uppfattas undermetvetet för den som får höra det.
Med tanke på vad du skrev innan om kollegor på jobbet. Om det är en kollega som får ett samtal, och efter det byter beteende, och du är övertygad om att det finns ett samband är det åtminstone något som är "ganska" enkelt att kolla upp om det stämmer, eller inte.
Det med att du inte vet hur det kan gå till att låtsas få sms, eller samtal räcker att spela upp en ringsignal , eller ett sms ton så verkar det som så, alternativt att ställa in en timer som låter som en signal vid en given tidpunkt.