2016-07-06, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
Det är avslöjat sen länge av gradeaundera. En youtuber som avslöjat att stora så kallade pranksters fejkar sina pranks, speciellt rasistiska pranks. Roman Atwood, fouseyTUBE och dylika kändisar. Jockiboi som kopierar amerikanska pranksters rakt av lär givetvis också fejka sina pranks.

Saga Scott ska vara brudtärna på bröllopet som sänds av tv3 play och sponsras av tv3 Paret känner knappt Saga Scott enligt Jonna.

Prankchannels are cancer.

Bröllopet är nog fejk och planerat av TV3.

Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
han va 24 för 6 år sedan. Do the math. han avslöja sin ålder i nemo möter senast.

Han nämner 2 olika åldrar alltid. En baserad på född 1985 och en på född 1987. Häng med istället.
Citera
2016-07-06, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Bröllopet är nog fejk och planerat av TV3.

Han nämner 2 olika åldrar alltid. En baserad på född 1985 och en på född 1987. Häng med istället.

han är 30.
Citera
2016-07-06, 21:20
Medlem
Exakt detta.

Ni som trott han blivit en så bra kille - kolla hur hans rätta jag dyker fram nu.

Det vidrigaste är att han använder en 13-årig tjejs minnesstund där han gick och fotade sig själv på "och såg ledsen ut" för att nu lägga ut på facebook och bevisa att han bryr sig mer än alla andra.

Detta, är vidrigt. Tjejen är död och han använder henne för att lyfta sig själv. Finns inga ord mer, det har gått för långt.
Citera
2016-07-06, 22:00
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Widerstedt
Exakt detta.

Ni som trott han blivit en så bra kille - kolla hur hans rätta jag dyker fram nu.

Det vidrigaste är att han använder en 13-årig tjejs minnesstund där han gick och fotade sig själv på "och såg ledsen ut" för att nu lägga ut på facebook och bevisa att han bryr sig mer än alla andra.

Detta, är vidrigt. Tjejen är död och han använder henne för att lyfta sig själv. Finns inga ord mer, det har gått för långt.

Det är lätt att glömma bort den här killens förflutna. Det är inte många år sedan Jockiboi hade sin bajsblogg. Där bilder på 15åriga tjejer lades upp, med förnedrande ”knullrubriker”, där småtjejer betygsattes, dagens runk osv och där kvinnoförnedringen var enorm.

En bild som sammanfattar Jockibois insatser efter Tylösand-tiden (2010): http://www.bloggbevakning.se/wp-content/uploads/2016/03/boikoll.jpg Vi snackar liksom inte om 100 år sedan precis
Citera
2016-07-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Det är lätt att glömma bort den här killens förflutna. Det är inte många år sedan Jockiboi hade sin bajsblogg. Där bilder på 15åriga tjejer lades upp, med förnedrande ”knullrubriker”, där småtjejer betygsattes, dagens runk osv och där kvinnoförnedringen var enorm.

En bild som sammanfattar Jockibois insatser efter Tylösand-tiden (2010): http://www.bloggbevakning.se/wp-content/uploads/2016/03/boikoll.jpg Vi snackar liksom inte om 100 år sedan precis

Alltså, har alltid vetat att han inte har gränser som du och jag, men detta är bara äckligt. Verkligen att ta ett steg för långt.
Citera
2016-07-06, 22:35
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Widerstedt
Alltså, har alltid vetat att han inte har gränser som du och jag, men detta är bara äckligt. Verkligen att ta ett steg för långt.

Jag ifrågasätter inte att Jocke möjligen kan ha vuxit upp och till viss del förändrats men jag tycker han borde ligga lite lågt med och profitera sig som någon kvinnovänlig feministisk ängel.

Internet glömmer inte: https://www.youtube.com/watch?v=P-e-Ik6DCpE
Citera
2016-07-07, 00:22
Medlem
Tycker det är vidrigt att den här tråden består av till mestadels elaka kommentarer som grundar sig i svartsjuka och avensjuka på Jockiboi för han har vänt sig själv från det han var förr till någoting fint och tjänar bra på det. Det sticker väl i folks ögon, men snälla håll tonen! Jag tror det inte ger någon av er bättre karma av att skriva massa goja och elakheter på honom. Alla förändras, vissa till det bättre, vissa till det sämre, vissa inte alls, vissa bra då och bättre nu. Vissa fördomar försvinner inte från människor, men vissa är inte fyllda av dem eller jobbar på att rannsaka sig själva. Orkar inte gå in djupare på detta, ni fattar.

Zara Larsson är fri och är inte med i bråket, hon har faktiskt bara sagt sin åsikt från första början. Sedan allt som händer därefter är omoget av både Jockiboi och Therese. OPROFFSIGT minst sagt. Jag gillar dem båda, men tar nog en paus från dem ett tag, tycker det är tråkigt det som hände. Man kan ju hoppas att dem är mogna nog att be om ursäkt till varann på riktigt irl och utan att blanda in allt och alla...

Tror inte dem vill vara vänner med varann, men vafan man kan ju hoppas de inte är så inskränka och YOLO, och förfan bjud Therese på BRÖLLOP och hoppas fina hon VILL och tar sig mod att komma trots social fobi ♥♥♥♥♥

Livet är för kort för att bråka och vara ovänner.
Citera
2016-07-07, 00:38
Medlem
systemkollapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomligaTror
Tycker det är vidrigt att den här tråden består av till mestadels elaka kommentarer som grundar sig i svartsjuka och avensjuka på Jockiboi för han har vänt sig själv från det han var förr till någoting fint och tjänar bra på det. Det sticker väl i folks ögon, men snälla håll tonen! Jag tror det inte ger någon av er bättre karma av att skriva massa goja och elakheter på honom. Alla förändras, vissa till det bättre, vissa till det sämre, vissa inte alls, vissa bra då och bättre nu. Vissa fördomar försvinner inte från människor, men vissa är inte fyllda av dem eller jobbar på att rannsaka sig själva. Orkar inte gå in djupare på detta, ni fattar.

Zara Larsson är fri och är inte med i bråket, hon har faktiskt bara sagt sin åsikt från första början. Sedan allt som händer därefter är omoget av både Jockiboi och Therese. OPROFFSIGT minst sagt. Jag gillar dem båda, men tar nog en paus från dem ett tag, tycker det är tråkigt det som hände. Man kan ju hoppas att dem är mogna nog att be om ursäkt till varann på riktigt irl och utan att blanda in allt och alla...

Tror inte dem vill vara vänner med varann, men vafan man kan ju hoppas de inte är så inskränka och YOLO, och förfan bjud Therese på BRÖLLOP och hoppas fina hon VILL och tar sig mod att komma trots social fobi ♥♥♥♥♥

Självfallet. Jag önskar också att jag kunde tjäna pengar på att kleta mitt egna bajs på min kropp. Jockiboi är ingen jag önskar att något barn ska se upp till. När dagens barn vuxit upp ser barnen tillbaka till sin tid som pre-teens och tonåringar och undra vad dom såg i Jockiboi.
Citera
2016-07-07, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
han är 30.

Ja, jag skrev innan att han är född 1985. (Han har inte fyllt ännu i år ffs)

Men han har i media uppgivit att han ibland är född 1987 också.

Minns när man var vän med han på Facebook för 4-6 år sedan. Då hade han först att han fyllde i december 1985. Sedan ändrade han till 7 oktober 1987, som är en annan Joakim Berg i Vadstenas födelsedatum. Patetiskt. Var kul att se hans riktiga vänner skriva grattis när han väl fyllde och sedan se hur hans fans grattade honom den 7 oktober. Där såg man vilka som kände honom och vilka som inte gjorde det.
Senast redigerad av 400Ben 2016-07-07 kl. 00:59.
Citera
2016-07-07, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomligaTror

Det är 18 års gräns på flashback. Välkommen tillbaka om ca sex år (?), då har du förhoppningsvis mognat och därmed också skaffat dig ett kritiskt tänkande.

Tills vidare får du hålla dina naiva gulligull kommentarer för dig själv.
Citera
2016-07-07, 01:51
Medlem
Ger inte mycket för jocke vanligtvis, men feministfittor som Lindgren och Zara kan brinna i helvetet.
Citera
2016-07-07, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aXXa
Nej är bara tött på horungen som har flytt från en massa skulder.

Men du kanske vet mer om honom, dela gärna med dig.

Vadå för skulder? Jag har ingen info om pojken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in