2016-07-05, 21:45
Medlem
whaks avatar
Fick detta i pm

"Jag är tämligen säker på att det snart kommer dyka upp ett till intressant namn i persongalleriet angående mordet i Långshyttan.

Nämligen K.Å som dels är kompis/vän med några av de inblandade men också har en högre status och som väckt några av dessa personers beundran för honom. Dessutom med kopplingar till byn med mera....

Kompis med flera av de nu häktade och har bott alldeles intill där kroppen hittades + att den man som hans mor är förlovad med fortfarande äger eller i alla fall bor på på den fastigheten."
Citera
2016-07-05, 21:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillalitenu
Det är väl definition fråga, man blir en anning mörkrädd tanken på att man vet vem människan är och att man har levt med den en gång i tiden
Hon kan inte varit helt gammal när hon födde? Men, jag förstår att du tryckte na, hon verkar ha tajt kropp

Är hon aggressiv och utåtagerande, eller mer trulig och sur?
Citera
2016-07-05, 21:49
Medlem
chillalitenus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Berätta lite om AL!
Såg att hon hade en del kamrater som varit på Hassela.Har hon också varit där?
Berätta om vilka i denna soppa du har träffat...

Hon har ínte suttit på Hassela vad jag vet om,
Kan med gott samvete säga att jag är glad att jag inte har träffat nån av dom där människorna i den här fina soppan dom har gjort
Då hon har bott i Gävleborg en sväng innan hon stack till Borlänge och leta nya ragga
Citera
2016-07-05, 21:49
Medlem
Måste ju var unikt i svensk kriminalhistoria att det finns så många GM häktade för mord alternativt medhjälp till mord på ett enda BO. Snart uppe i 6 st. Både kvinnor och män.
Är inte det anmärkningsvärt?
Senast redigerad av Trontyke 2016-07-05 kl. 21:53.
Citera
2016-07-05, 21:52
Medlem
chillalitenus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon kan inte varit helt gammal när hon födde? Men, jag förstår att du tryckte na, hon verkar ha tajt kropp

Är hon aggressiv och utåtagerande, eller mer trulig och sur?

Ditt öga lura dig att hon har en tajt kropp

Haha

Hon kan bli mycket aggressiv ibland, men för mest dels strulig och sur för det minsta lilla om det inte går som hon vill
Citera
2016-07-05, 21:54
Avslutad
Citat:
Haha

Hon kan bli mycket aggressiv ibland, men för mest dels strulig och sur för det minsta lilla om det inte går som hon vill

Hur gammal var hon när ni fick barn? Är hon en bra mamma? Hur sköter hon sin ekonomi? Sin vardag?
Citera
2016-07-05, 21:54
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Måste ju var unikt i svensk kriminalhistoria att det finns så många GM häktade för mord alternativt medhjälp till mord på ett enda BO. Snart uppe i 6 st. Både kvinnor och män.
Är inte det anmärkningsvärt?
Jo, det är mycket ovanligt. Det har ju förflutit tid från död till fynd, men folk borde ha släppts om det inte fanns viss bevisning.
Citera
2016-07-05, 21:56
Moderator
Citat:

Haha

Ja, det var kanske förhastat av mig, men hon ser ju typ normal ut Inget att skämta om det här, jobbigt för dig och den lill*. Kommer hon släppas tror du?
Citera
2016-07-05, 21:58
Medlem
chillalitenus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hur gammal var hon när ni fick barn? Är hon en bra mamma? Hur sköter hon sin ekonomi? Sin vardag?

17

Bra mamma NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ekonomi NEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vardag NEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt enkelt dom tre enkla frågorn jag har svarat på i hela mitt liv :P

PS från mitt håll ett ofrivilligt barn, men ändå bästa som har hänt mig
Citera
2016-07-05, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Säker på att det är rätt nr?
Känner bara igen en tidigare arbetskamrat på den adressen, och det är en skötsam och reko kille.
Japp jag är helt säker, i mittenporten, dom ska vara vän med en tjej som bor där hos sin pojkvän, namn vet jag inte.
Citera
2016-07-05, 21:59
Medlem
chillalitenus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, det var kanske förhastat av mig, men hon ser ju typ normal ut Inget att skämta om det här, jobbigt för dig och den lill*. Kommer hon släppas tror du?

Alltså jag helt ärligt hatar människan och hoppas verkligen att hon får vad hon förtjänar,

och är det så att hon åker dit så kommer jag inte låt hon träffa lillen
Citera
2016-07-05, 22:00
Bannlyst
Citat:

Haha

Har du barnet?
Hon lär ju använda sig av barnet för att slippa häktningen!
Är hon manipulativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in