2016-07-05, 15:41
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Ordet "bomb" har florerat, vilket får mig att tro på en större värvning.
Ska ni dryga ut ledningen ytterligare i den mindre smickrande tävlingen minst valuta för varje satsad krona?
2016-07-05, 17:27
Medlem
civilians avatar
Har någon här koll på Värnamos Jebali som ryktats till en drös klubbar i Allsvenskan? Läser att han är nära Elfsborg nu, men jag vet verkligen ingenting om honom. Jag vet inte ens vilken spelartyp det är. Är han en renodlad anfallare?
2016-07-05, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Ska ni dryga ut ledningen ytterligare i den mindre smickrande tävlingen minst valuta för varje satsad krona?
Vore en stor skräll om vi värvade en spelare i form som faktiskt kommer in och levererar. Lär bli nåt avdankat namn som var bra för 5 år sen.

Florerar rykten om Sebastian Larsson från Sunderland.
2016-07-05, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Vore en stor skräll om vi värvade en spelare i form som faktiskt kommer in och levererar. Lär bli nåt avdankat namn som var bra för 5 år sen.

Florerar rykten om Sebastian Larsson från Sunderland.
Seb Larsson håller ej hög allsvensk klass så han får Bajen gärna värva
2016-07-05, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av civilian
Har någon här koll på Värnamos Jebali som ryktats till en drös klubbar i Allsvenskan? Läser att han är nära Elfsborg nu, men jag vet verkligen ingenting om honom. Jag vet inte ens vilken spelartyp det är. Är han en renodlad anfallare?

Såg lite av honom när de spelade mot ÖIS, bollkär/småego, ganska teknisk, ville göra allt hela tiden, men var bra, dock så var ÖIS inget vidare.
2016-07-05, 22:33
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Såg lite av honom när de spelade mot ÖIS, bollkär/småego, ganska teknisk, ville göra allt hela tiden, men var bra, dock så var ÖIS inget vidare.

Okej, tack. Någonting speciellt får man väl anta att han har med tanke på intresset. Han är ju inte så värst ung heller.
2016-07-05, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Alm till Vejle i danska andra ligan.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Det tog några månader - och han fick inte"sparken". Undra hur den ekonomiska biten löstes, och om det nu frigjordes lite nya medel till sillyn. Vad finns det att säga om Vejle? Grundades 1891 och kom femma senast? Spelade inte Pablo Pinones-Arces där?
http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=10135
2016-07-05, 23:19
Medlem
Gör Stahre come-back i allsvenskan? Häcken, Bajen, Kalmar,... Heif?
http://www.expressen.se/sport/fotboll/mikael-stahre-sparkas-av-kinesiska-klubben/
2016-07-06, 00:52
Medlem
anteri17s avatar
Alexander Farnerud är kontraktslös... Han måste vara högintressant för alla svenska klubbar med ambitioner. På tal om Hammarbys s.k bomb.
2016-07-06, 07:56
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Alexander Farnerud är kontraktslös... Han måste vara högintressant för alla svenska klubbar med ambitioner. På tal om Hammarbys s.k bomb.

Nu har vi ju inte någon ekonomi för det men är han som brorsan i kvalité, minus skadeproblemen, får han gärna komma hit. Pontus var trots sina skadeproblem sanslöst bra när han väl fungerade.

Det är dock som sagt föga troligt med tanke på vår ekonomi och vi på mitten redan har många spelare.
2016-07-06, 09:58
Medlem
4522s avatar
Ökad konkurrens för att landa Hallberg, numera inte enbart Ascoli utan även Bari och Dynamo Dresden.
2016-07-06, 11:24
Avslutad
https://mobile.twitter.com/lcfc_scouting/status/749592692678660096

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in