2010-09-10, 10:12
Medlem
Jo jag vet att det finns en stor tråd om TM redan i en annan del av forumet.. Men om jag är ute efter bra TM för trötta och slitna muskler och bor i Stockholm, vart bör jag gå?
Citera
2010-09-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rillvar
Ere med happy-ending kan du ju pröva numret på närmaste lyktstolpe

Är du inte läskunnig?

Det finns en bra på ringvägen, eller en parallellgata, kommer inte ihåg exakt var det ligger, men det är i närheten av skanstull som är mucho bra.
Citera
2010-09-10, 13:16
Medlem
BlueStars avatar
Undertecknad är en flitig skribent i den stora tråden om thaimassage i E&P, och jag kan väl ge dig några "omvända" tips om vad du bör leta efter om du enbart är ute efter "seriös" massage, dvs där det sannolikt inte erbjuds några extratjänster av sexuella natur (men helt säker på att så inte kommer ske ska du inte känna dig). Kolla efter salonger som:

- Ligger ganska centralt i Stockholm, eller på någon "bättre" adress (dvs inte i någon källarlokal i Alby eller så)
- Har ett 08-nummer, inte enbart ett mobilnummer
- Även besöks av svenska kvinnor

Läs även omdömena om de olika salongerna på thaimassgeguiden:

http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen

Lyckligt slut....Förlåt, lycka till menar jag.
Citera
2010-10-27, 16:25
Medlem
fastwinds avatar
Om du är ute efter massage finns en bra i Hökarängen Rore Spa & Thai Hauptvägen 8 073-743 72 61 duktiga och erfarna tjejer
Citera
2011-06-16, 09:04
Medlem
Jofs avatar
Jag behöver namn adresser till Thai massage ställen personer i Stockholm - helst Södermalm som INTE är sexorienterade utan som ger bra massage. Det faller alltså inte inom ramen för det som förbjuds enl moderator.
Jag är alltså i behov av bra thaimassage, inte bara någon som pliktskyldigast gör sitt jobb utan utbildning i det för att egentligen vara mest intresserad av att täna extra på avrunkningar. (Trött på dom.)
Jag hade en Thaimassös på Södermalm i Stockholm som var ganska bra och anställde (icke.prostituerade) Pim. Men hon har stängt tyvärr. Så nu står jag utan.
Citera
2011-07-05, 23:40
Medlem
Alla verkar söka avrunkningar eller mer men det verkliga problemet enligt mig är att hitta bra massage.

BlueStar ger nog ganska bra tips om vad man just ska titta efter men jag har inte besökt så många i innerstaden. Och den sämsta och kortaste massage jag fått fick jag på det nyöppnade Je taime på Tulegatan. Ännu har jag dock inte varit på något ställe där jag också fått usel eller dålig massage. Nu är jag dålig på att komma ihåg namn så det blir lite rumphugget.

Tong Chai på Kristallvägen 9. Även om hon som äger stället inte verkar massera i onödan så försök att kräva henne. Men alla ggr jag har varit där har det varit bra. De är två stadigvarande Thailändskor som arbetar och sedan verkar de ta in från Thailand. De två som pratar svenska är bäst. Deras lokal lämnar dock det mesta att önska.

Clinic Thaimassage, Vretensborgsvägen 9. Ligger väldigt illa till i industriområdet men det finns en ung tjej där som är väldigt bra - undvik de övriga.

Linns Thaimassage har också en ung tjej, 28 år som ger bra massage men hon är i Thailand för tillfället men ska komma tillbaka i september.

Salong Måne i årsta har jag hört gott om men inte provat själv men undvik den andra salongen i Årsta.
Citera
2011-08-17, 22:24
Medlem
Fatskulls avatar
Får du erbjudanden även under thaimassage??
Jag trodde att det var förbehållet oljevarianten. Det finns hursomhelst många duktiga massöser på olika salonger, och det går utmärkt att tacka nej till extratjänster även under oljemassage. Det går bra att fråga efter någon massös som passar dina behov när du bokar tid.
Att det skulle finnas bättre massöser/massörer i city tror jag inte ett dugg på.
Duktiga massöser som passar mig har jag hittat i Farsta, Haninge, Blåsut, Hökarängen, Björkhagen, Vendelsö och Solna för att nämna några förorter, men även i city såklart.
Citera
2016-07-04, 23:16
Bannlyst
Är det någon som känner till något riktigt bra ställe i Sthlm där de faktiskt är bra på massage, om man inte är ute efter massa extratjänster.

Skicka gärna PM till mig isf.
Citera
2016-08-05, 10:47
Medlem
Finns det någon thaimassage i närheten av Aspudden som INTE ger annat än massage.

Jag vill gärna ha en bra och sensuell massage men jag vill komma till en seriös salong.
Citera
2021-08-05, 18:10
Medlem
Efterlysning
Var på ett ställe i Hägersten, Sedelvägen 9, 2 Queens ett antal ggr och det var en tjej som kallade sig Tina och var ifrån Fillipinerna, hon hade ett ställe före Hägersten på Lidingö.

Magiskt bra.

Salongen i Hägersten har försvunnit, jag får inte tag på henne.

Någon som var var hon är och kanske ett telefonnummer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in