Enligt mina källor så hade hen/hon (whatever) ingen familj alls kvar i livet.
Det var tydligen ex mannen som anmälde henne som försvunnen.
Därför BO var inneboende hos folk när kåken brann upp, p.g.a avsaknad av familj.
Vad menar du egentligen? Skulle alla barnen ha dött. Som jag har förstått det tidigare så skulle hen ha haft sex barn eller något sådant i sitt tidigare liv.
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Nu har jag läst tråden och letat runt på nätet, och jag får inte ihop det.
Att BO heter Mad*l*n* D*lbom framgår av häktningsprotokollet.
På hemsidan som det länkas till i tråden har Mad*l*n* lagt ut en meritförteckning. Där kan man bl.a. ta del av betyg (grundskola, gymnasiet), där Mad*l*n*s personnummer framgår. På dessa betyg står efternamnet Fr*jd. Om man tittar i Sveriges Befolkning, så tycks denna Mad*l*n* Fr*jd alltid ha varit kvinna, och hon är sedan 1977 gift med en man (som hon har två barn med) och bor i Malmö.
Varför använder sig Mad*l*n* D*lbom av Mad*l*n* Fr*jds betyg? Är det samma person? Isf känns det inte som att hon är BO.
Är det bekräftat, förutom att det är en trådsanning, att BO föddes som man?
Vad är det jag missar? Var tänker jag fel?
Det verkar som det har skett en förväxling här på något sätt eller så är det två personer som har bytt identitet med varandra. Helt galet.
Är det bara jag som kommer att tänka på serien True Detective första säsongen?
Eventuell spoiler om serien:
Med satanismen föll liksom sista pusselbiten på plats. Droger, sekt, inavel/WT, perversioner. Det kommer nog fram att hon mördades för att hon försökte utpressa nån av dem med en video där de gör någon vidrig ritual iförda djurmasker. BH kommer säkert nämna King in Yellow i förhören och poliserna som utreder upptäcker kopplingar till ett fall de jobbade med för 17 år sedan.
Det har inte framkommit ännu. Det är det vi spånar om i tråden.
Vad vi vet är att mordet har föregåtts av planering och att GM inte anser att häktning är nödvändig eftersom hon har mördat den enda hon hade sådana planer om 😂😂
På hemsidan som det länkas till i tråden har Mad*l*n* lagt ut en meritförteckning. Där kan man bl.a. ta del av betyg (grundskola, gymnasiet), där Mad*l*n*s personnummer framgår. På dessa betyg står efternamnet Fr*jd. Om man tittar i Sveriges Befolkning, så tycks denna Mad*l*n* Fr*jd alltid ha varit kvinna, och hon är sedan 1977 gift med en man (som hon har två barn med) och bor i Malmö.
Varför använder sig Mad*l*n* D*lbom av Mad*l*n* Fr*jds betyg? Är det samma person? Isf känns det inte som att hon är BO.
Ingen aning, hon (MD) kanske försökte en fuling, och sedan påstå att hon bytt efternamn eller så. Betyg är ju offentliga dokument.
Klart är iaf att BH uppger att hon dödat MD (med just namnet MD).
Lite märkligt. Om du kollar på hennes körkort framgår iaf rätt namn på BO. Samma födelsedatum som Fröjd, inga 4 sista siffror.
Vad menar du egentligen? Skulle alla barnen ha dött. Som jag har förstått det tidigare så skulle hen ha haft sex barn eller något sådant i sitt tidigare liv.
Det verkar som det har skett en förväxling här på något sätt eller så är det två personer som har bytt identitet med varandra. Helt galet.