2016-07-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exfactor45
Var ju ditt ex iaf. Min nuvarande karl har gillat flera av MGMs bilder på fb

Ni som har lite kopplingar, kan ni berätta lite om de inblandade? Var bara försiktig så ni inte råkar outa er.
Citera
2016-07-04, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Ni som har lite kopplingar, kan ni berätta lite om de inblandade? Var bara försiktig så ni inte råkar outa er.

Vet inte vilka personerna är men vi har många gemensamma vänner
Citera
2016-07-04, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikHorn
Hehe, jag tror också detta har med droger att göra, nämligen AVSAKNAD av behövliga droger.😁😂

Vad hade kunnat göras? Förmodligen ingenting, detta känns lite skrivet i stjärnorna, möjligen kan jag återknyta till första delen av detta inlägg... korrekt medicinering/behandling

Skulle tro att det är någon fyllefest som spårat ur rejält. Man ser på Maddes websida att hon haft alkoholproblem och har väl fått ett återfall. Förmodligen taskiga nerver också, man ser att hen levt ett "manligt liv" som elektriker, mekaniker osv fram till 2003, då börjar väl den riktiga personlighetskrisen när människan plötsliga ska "bli kvinna". Detta "kvinnliga" liv har tydligen bestått i allehandla flumverksamhet som reiki, massageterapier och skit. Typiskt beteende för en vilsen medelålderskrisande människa som inte har alla hästar i stallet.
Citera
Avslutad
32 fordon registrerade på MB:s adress.

Fy fan vilken soppa. Alla inblandade och deras familjer ser ut att vara i ett mentalt semi-grönsakstillstånd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Har träffat mgm ett par gånger. Korkad wt. Umgänget han har/hade är nästan uteslutande tjackisar
Citera
2016-07-04, 14:09
Medlem
Jobbade denne peo på jakobsgårdarnas fritidsgård för ett gäng år sen? Jag tror att jag minns honom därifrån
Citera
2016-07-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akante
Har träffat mgm ett par gånger. Korkad wt. Umgänget han har/hade är nästan uteslutande tjackisar

Är inte mgm en tjock tjej?
Citera
2016-07-04, 14:10
Medlem
Citat:
Haha lite kanske
Men foppatofflor och braåha-prylar i trädgården är ju ändå en bris i jämförelse med det här gänget. Ta honom i örat och lär honom lite Facebookvett iaf. Om han inte pippar djur eller syskon så behöver du inte go medieval on his ass...
Citera
2016-07-04, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikHorn
Hehe, jag tror också detta har med droger att göra, nämligen AVSAKNAD av behövliga droger.😁😂

Vad hade kunnat göras? Förmodligen ingenting, detta känns lite skrivet i stjärnorna, möjligen kan jag återknyta till första delen av detta inlägg... korrekt medicinering/behandling

Att en brokig skara människor tillsammans skulle planera att mörda en 60-årig transa på grund av droger låter väldigt långsökt. Skulle alla dessa ha varit beroende av att få drogleveranser av henne menar du?

Detta är någon sorts hatbrott. Jag säger inte att det beror på hennes sexuella läggning, men det måste vara känslor inblandade i detta. Man kan ju till exempel undra vad alla hens barn tyckte när pappa blev mamma.
Citera
2016-07-04, 14:12
Medlem
ace_secs avatar
Det började med mord....

Och i garderoben hittar vi djursex, pedofili, narkotika, könsbyte och satanister.

Kommer bli en underhållande FUP
Citera
2016-07-04, 14:12
Medlem
Troians avatar
Citat:
Vet inte vilka personerna är men vi har många gemensamma vänner

Vad ser du på BH:s wall? Har tyvärr(?!) inga gemensamma vänner med henne så kommer förmodligen inte åt att se allt.
Citera
2016-07-04, 14:13
Medlem
BoISarens avatar
Häktningsprotokoll

MB
https://minfil.org/i6Ifnfbab9/Falu_TR_B_2144-16_mb.pdf

DVW
https://minfil.org/j9I4ncb6b4/Falu_TR_B_2144-16_dw.pdf

MH
https://minfil.org/k5Ifn9bab6/Falu_TR_B_2144-16_mh.pdf
Citera