Citat:
Ursprungligen postat av
Tellusstar
Vad beror den på?
Psykopati beror ju på att barnet innan 3,5 år inte blivit stimulerad.
Tror att Kjell-Åke får svårt att med frigivning eftersom det är något obotligt (plus att han är straffad för liknande brottslighet tidigare). Om jag inte minns fel var han 46 när han åkte in vilket gör att han missat en del produktiva år.
Vet inte var inläggen från den som påstod sig varit med och vårdat(?!)denne Kjell- Åke nu tagit vägen någonstans(kanske i en annan tråd och då om denne "Kjell- Åke"), men den vittnade iaf om en person som gott och väl kunde släppas ut och då i det fria. Vilket jag med får känslan och uppfattningen utav.
Jag tror som den att med god vägledning så behöver inte han Kjell- Åke begå samma dessa och onda gärningar som han Kjell- Åke här redan begått.
Därför jag vill veta turerna kring det 10- månaders spädbarnet här? Hur såg dessa "turer" ut?
För Kjell- Åke här benämnes och benämns främst som en "hyresvärd"......... alltså ett par har velat hyra av
psykopaten här och iom att detta handlar om just hunduppfödning(djur dito öht) så blir jag extra intresserad.
För inom bl. a och t. ex hunduppfödning så vilar en massa fina pengar.
Jag undrar om paret här ville utnyttja/ paret här ville spela denne psykopaten Kjell- Åke i händerna i hopp om att tjäna en massa och detta "fina pengar" och då just gnm att i sin tur orsaka och förorsaka just djur och som detta verkligen intet har att säga till om extra stor skada.
Lättförtjänta pengar är mer eftertraktade än typ blott bara pengar äro.
När det gäller och kommer till just pengar så kan man som s. k "människa" inte blott döda för dessa utan även tillåta sig att bli dödad för.
Men som sagt så turerna kring just denna 10- månaders babyn, men hur såg dessa ut?
Var det ett pengabegär där med, eller?
Kjell- Åke här framstår snarare som ett billigt offer för dem som, och detta lika billigt, kunnat utnyttja honom.
Han är ett offer för en uppväxt han inte ens har intelligent kapacitet nog för att, och detta till, kunna förstå, men som andra billigt kan utnyttja/ andra billigt kan rida uppå.
Därför också kanske som han här Kjell- Åke inte tillåts släppas fri? Jag menar att de flesta går dessas billigt uppfödda självt billiga ärendena hos?!

Kjell- Åke här är så pass dum att det andra säger åt honom det gäller, så gör han. Han är mycket riktigt och detta "programmerad", men detta inte värre än att som halvt efterbliven ändå lyda dem som fortsatt säga åt honom saker och ting- Kjell- Åke här är inte "programmerad" och då på samma vis som just psykopater brukar vara, Kjell- Åke här är påverkbar och fortfarande detta formbar.
Därför då extra intressant här att denne Kjell- Åke inte tillåts släppas fri; säger således mer och detta det mesta kring fortsatt han "Kjell- Åke
hyresvärden här". Tycker samhället att han Kjell- Åke här har fungerat som en hyresvärd? Ja , detta då
tydligen.
Men som sagt så, den stackars 10- månaders babyn här?
En bortglömd bricka i detta spelet, eller?
De ev. dragen här och då av Psykopati är just drag och då av någon och några andra kanske av oss alla andra? Men Kjell- Åke själv här är ingen Psykopat, nej, han är bara en fortsatt och formbar produkt av det samhälle och som hela tiden, och detta då mycket billigt, fortsätter att forma "sådana som han".