Citat:
Ursprungligen postat av
4yoonly
Jag minns... men jag minns också när jag fick reda på Samantha Fox visade sig vara lesbisk... och därför skulle aldrig ha något som helst intresse av mig det minsta...
I övrigt var Sabrina's tuttar finast... :-)
-edit
https://www.youtube.com/watch?v=CYpYi9bLloE
Även om Samanthas var kanske lite större... men va fasen... på den tiden var allt mycket större än vad man kommer ihåg idag...
Jag minns också "catfighten" mellan dem. Tro de kom väl i slagsmål en gång också.
Gillade också fox bäst. Har stött på henne 2 gånger. Första var på en hotelresturang i Spanien. Hon satt där med en annan kvinna, andra gången var på en science fiction show, där hon satt signerade skivor. Vad jag vet, så är hon ute på turne fortfarande..
Men annan kul fenomen är väl vatten effekten efter Sabina visade bobbsen i en video. Helst plötsligen dök det upp många musicvideos där brudarna "råkade " visa brösten... Minns speciellt blont tvilling par som visade sina skönheter vid stranden.. :P Någon som känner vid sig vad jag talar om? Dessa videos var endast på nattetid heheheh ..
Tro det aldrig återkommer, för vanligt i dag folk visar dem till höger o vänster.