2016-06-29, 02:37
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeDust2
Tack för ett snabbt svar. Funderar på att testa 4f-mph istället för första gången (sorry off-topic). Rekommenderar du den om man gillar metylfenidat och vilka doser är det på den? Om inte du vet, vet någon annan?

Jag frågade i officiella 4mph men beställde hem det för bara testa innan klassningen.

Fick sen varningar om extrema ATn den är ju sjukt dyr.. jag kommer ju testa ialf
Kan varken säga ja eller nej på din fråga tyvärr
Citera
2016-06-29, 19:02
Medlem
Ghurps avatar
Jag beställde hem ett par g för denna var verkligen min favorit. Dödade inte näsan och i början kände jag en kola light. Men jag blir piggare och mer social utan att det syns att jag är påverkad vilket jag är men utan större effekt under fester eller krogen. Märkt också av jag kan dricka mer alko på den här. Ända negativa är senaste batchen är håller en sjukt vaken i dygn utan knockout sömntabletter om du kört en utekväll. I små doser är det lätt att somna. Men det jag fick hem nu är betydligt mörkare/brunare ön tidigare tänker dock inte smaka ikväll. Kanske en liten dos imorn
Citera
2016-06-30, 05:11
Medlem
Ghurps avatar
Updaterat från 24an den 29nde igår*. En ny batch ephylone. Har skickat ett mail å fråga kom det jag fick igår var från förra batchen. Vilken jävla dålig tajming insåna fall haha5
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-30 kl. 05:13.
Citera
2016-07-01, 12:15
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Updaterat från 24an den 29nde igår*. En ny batch ephylone. Har skickat ett mail å fråga kom det jag fick igår var från förra batchen. Vilken jävla dålig tajming insåna fall haha5
Har en 3g påse med nya som jag tänkte ta ut i eftermiddag, återkommer med uppdatering om den är som förra batchen som jag verkligen älskar för får ingen tolerans o kan dygna i flera nätter o totalt ta ca 20linor (ca 5-6dagar)
Citera
2016-07-01, 16:49
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Har en 3g påse med nya som jag tänkte ta ut i eftermiddag, återkommer med uppdatering om den är som förra batchen som jag verkligen älskar för får ingen tolerans o kan dygna i flera nätter o totalt ta ca 20linor (ca 5-6dagar)

Jahap än igen så skickades inte mitt svar.. tror det är chrome som suger för android.

Jag har 1 påse från dunder kristallern sen en påse alla klagade på inkulisve jagbmed då cirka 30mg. Höll mig vaken i två dygn utan att ta något annat dom dagar då jag varit ren fråm allt (inte helt ren ) i cirka två veckor.

Samt det jag fixk hem nyligen. Deb påsens innehållnär brunare än dom andran. Men jag en ordern mitt i natten på 1g samt 1 g 4f-php i pulver ny batch oxkså vill kolla om den dödar näsan som övriga php pvp varianter men återkom med en forsknings rapport kompis!
Citera
2016-07-01, 18:03
Medlem
jonness avatar
hur är den mot hjärtat?
kan man ha sex på den eller runkmara?
Citera
2016-07-01, 19:16
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
hur är den mot hjärtat?
kan man ha sex på den eller runkmara?

Hjärtat mitt påverkas inte längre för jag har låg dopamkn halt. Men tror det e lite seratogent i den här faktiskt.. så no ingen runk maratonb
Citera
2016-07-01, 19:17
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Hjärtat mitt påverkas inte längre för jag har låg dopamkn halt. Men tror det e lite seratogent i den här faktiskt.. så no ingen runk maratonb

är det mer åt mdma light hållet`då?
Citera
2016-07-01, 19:23
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
är det mer åt mdma light hållet`då?

Nja typ mer kola light kickni början. Ja lite eufori men barq den graden man mär bra. Lät qtt snöa snöa sig in på saker. Funkar utmärlt på fest man är mer peppad social dricker mer. Men ligger du i soffan kan du va lika nöjd med att ligga kvar för det är skönt. Denna är inte så stark utan mild. Men jag älskar den. Och du blir inte stirrig. Svårt qtt skriva som jag ändå har i normala fall. Eftee ett dygn lite vaga hallisar. Den kan hålla dig pigg ett bra tag om jag jämför dom 2 batchernq jag testat. Vill du ha nåt som slår på kraftig är det åt pvp php hållet men glöm qtt jag snortq det. IV som gäller
Citera
2016-07-02, 12:25
Medlem
TechoNisses avatar
Den funkar men gillar förra batchen bättre den slår bättre än den nyq iaf för mig
Citera
2016-07-02, 13:44
Medlem
jonness avatar
Är det inte så att varje ny batch av alla RC:n verkar sämre och sämre?? Eller är det halvsanning?
Citera
2016-07-02, 20:55
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Är det inte så att varje ny batch av alla RC:n verkar sämre och sämre?? Eller är det halvsanning?
jo det verkar vara en trend inom hela RV scenen

dock om du vimm ja dem skm är bra rc får dh gö till opiater och hallucigener. finns öven "kungen" av benson skm faktisktbör rätt bra. så passa innqb web gpr i lqg
Senast redigerad av Ghurp 2016-07-02 kl. 20:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in