Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Jag passar på att beskriva lite ur hela detta konceptet de använder så att en normal person ska få hela bilden och kan sätta sig in i situationen.
Jo men det är exakt det vi alla har pratat om tidigare, att göra så blir bara rörigt och i slutändan svårläst vilket i sin tur leder till att folk misstolkar dig, det är bättre att du fokuserar på att få fram en sak i taget och inte 10 olika saker samtidigt.
Det blir lättare för läsaren att förstå vad du vill få fram och det minskar därmed chansen till missförstånd, men återigen så har du blivit mycket bättre på att få fram det du vill jämfört med hur det var förut då det tidigare inte gick att förstå ens hälften av det du ville få fram.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
I en annan tråd kort och gott, har själv haft vänner från "Säffle" , det var bara sammanträffandet och dessa vantolkningar jag hajjade till på.
Jo du säger det, det var lite därför jag bad dig att i sådana fall citera honom och/eller länka till det så att även vi skeptiker kan få se detta och även få ge vår åsikt kring det.
För om du har tur (nu tror jag tyvärr inte du har sådan tur tyvärr) så kanske du får medhåll från vissa av oss skeptiker om inte annat så har du poängterat att du åtminstone har en god iakttagelseförmåga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Som sagt då kulorna börjar rulla in så ska jag köpa mig en plats på något advokatkontor eller liknande ...
Du menar att du spelar på lotto? (Det var den tolkningen jag gjorde och inte någonting annat)
Ska jag tolka det som att ditt senaste försök till att komma i kontakt med en advokat gick åt pipsvängen?