Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Varför ändrar du min historia jag spottade inte på Folk Jag spottade på en granne som övervakade mig det är knappast någon ting som man åker in för
Det var inte något du sa, du sa bokstavligen att du spottade på någon.
Du sa inte ursprungligen att det var på en granne och det spelar ändå inte någon roll för dina grannar är väl folk de med eller
(och ja det som kommer är menat som ett skämt) menar du att dina grannar är rymdvarelser från Skåne?
Det spelar i slutändan ingen roll om du spottade på en granne eller om du stod på en parkering och spottade på främmande människor, det är inte sett som ett vare sig friskt eller normalt beteende att spotta på folk och är en varningsklocka precis som att prata om att man hör röster.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Varför ändrar du min historia? Jag har inte sagt till psykolog och jag stod inte och spottade på folk! JAG HAR INTE FÅTT LÄSSA MIN JOURNAL
Nej men din granne har väl troligen anmält det eller nämnt det och därmed så har din psykolog fått den vetskapen eller tror du att psykologer inte får del av information av andra än endast dig?
Och nej det är klart att du inte har fått läsa din egna sjukjournal det är för i helvete olagligt.