Citat:
Precis. Men det sjuka i detta, är att asen går fria från detta. De kan enligt lag bete sig så här utan att åka dit. Vilket är äckligt och vidrigt. Varför ska jag följa lagar och regler i detta landet, när de uppenbarligen inte gäller för kvinnor, media, kändisar, blattar o politiker??
Varför ska då jag följa lagen?? Den är ju inte lika för alla.
Feminister kan inte tänka, hade de kunnat de, så hade de inte betett sig så psyksjukt som de gör.
Varför ska då jag följa lagen?? Den är ju inte lika för alla.
Feminister kan inte tänka, hade de kunnat de, så hade de inte betett sig så psyksjukt som de gör.
Ditt sätt att tala om "kvinnor, media, kändisar, blattar o politiker" bland annat gör att jag inte tror på dina utlägg om hur den här kvinnan har gått tillväga?
Hela historian om hur du har varit oerhört paranoid och kontrollerat kondomen låter för konstruerad. Medans du paranoid står där med en använd kondom i handen full med sperma som du blåser luft i för att kontrollera den så har du en sån miljömedvetenhet att du inte slänger den i toaletten för att istället slänga den på ett ställe där kvinnan då kan stjäla din sperma? Hör du inte själv hur dumt och konstruerat det låter? Klart att ingen inblandad tror på det?
Men ändå, även om kvinnan har burit sig illa åt och hur ointresserad du än är av att ha barn, så har du trots allt ett barn. Fortsätter du att hålla på som du gör nu så kommer du att förstöra en bit av en människas liv. Hur mycket du än vill framhålla att allt är kvinnans fel så kommer barnet att tolka det som att det är barnets fel. Så är det och det kommer vara till last för ditt barn under hela människans liv. Hur kan du tycka att det är okej att göra så? Det fattar inte jag?
Om den mot förmodan skulle vara skadad så var ju skadan redan skedd och du hade ju ändå inte kunnat göra något. Och om det var för att lugna ner dig så är du paranoid i överkant, och i så fall tagit kondomen med dig just för att eliminera risken för det som nu tycks ha hänt.