2016-06-28, 02:12
Medlem
Azizoks avatar
Citat:
Vila i frid Fanta, Tiffany, Dragan och Degen. Styrkekramar till DG, kämpa hårt bror!

Kan vi få reda på vem DG är? Tydligen så ska det vara den skottskadade mannen.

Edit: Bild från facebook på Degen med 2 andra personer, han i mitten eller längst till höger måste vara DG. Han till vänster är Degen.
Senast redigerad av Azizok 2016-06-28 kl. 02:16.
Citera
2016-06-28, 02:31
Medlem
Runkebys avatar
Fan att snuten inte har tagit fast GM ennu
Undrar vad som ligger bakom dådet?
Fenix mupparna har misslyckats ennu en gång
Senast redigerad av Runkeby 2016-06-28 kl. 02:33.
Citera
2016-06-28, 02:56
Medlem
ZebNightHawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Jag har videon som togs bort från Yb, men vill först blura ut känsliga delar för respekt för familj och vänner!
Din familj och vänner eller offrenas? Man behöver inte se den därför behövs inte någon blurrning.
Citera
2016-06-28, 04:31
Bannlyst
en fin och godhjärtad kille som ofta försökte få ungar bort ifrån den kriminella livsstilen. bland annat tränade han min son och gjorde ett fantastiskt jobb med att få alla ungar att känna sig delaktiga.

Jag tvivlar på att du var det tilltänkta offret degen.Vila i frid.
Citera
2016-06-28, 04:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Eftersom BO verkar varit med i en ganska stor vapenhärva för ett antal år sedan så kanske detta var en hämnd för att han golat eller något åt det hållet? (Obs spekulationer)

http://natverkmotpk.blogspot.se/2008/12/stor-vapenhrva-i-stockholm-sju-mn-frn.html

Nej, den härvan var dessutom inte "stor" och åklagaren fick snabbt skala av flera åtalspunkter eftersom polisens spaningsmetoder var suspekt likt brottsprovokation. läste precis klart FUPen och de inblandade i härvan förlorade totalt 5000 euro.

inget man går o blir skjuten i huvudet för.
Citera
2016-06-28, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnagIT
Och negern Degen Mengstab förekommer så klart på Lexbase.
Ännu en kriminell parasit färre.

många förekommer i lexbase men det var inte poängen med ditt inlägg. du ville bara få använda n-ordet utan repressalier.

Degen mengstab var ingen rosa wt-flodhäst heller btw. av filmen att döma så blev han skjuten på nära håll. alltså föregick någon form av interaktion med gärningsmannen.
Citera
2016-06-28, 07:18
Medlem
Det här läxan lär sig barnen nog inte i skolan dvs att golare har absolut inga polare
Citera
2016-06-28, 08:17
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Sånt här är till och med sämre än handlingen som sådan, för polisen fick prioritera bort en massa andra saker igår, så att skattebetalande personer som blev offer för brott blev helt lämnade åt sidan.

Vi snackar undanträngningseffekt också för att sånt här bus tar polisresurser för andra.
Citera
2016-06-28, 08:20
Bannlyst
Polisen skapade domino effekten. Göteborg vet vi hur det började.
Självaste Alban ledaren Naser köpte ett vapen av en polisinflatör. Samma sak med OG och BMC m.m

Samma sak var det mellan HA-BMC under deras krig i Sverige.

Man kan se samma sak i UK osv. Sätter man igång tjaffs så slutar det aldrig.

Jag köpte själv vapen av dessa och sålde dem till Svea området. Jag skulle även byta in vapen från gatan. Dessa kunde man se om de var med om brott. Jag såg personligen att jag skulle dras in för mycket in i detta. De ville träffa mig mer regelbundet och bli mer insyltad.
Senast redigerad av JanosBalazs 2016-06-28 kl. 08:25.
Citera
2016-06-28, 08:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azizok
Kan vi få reda på vem DG är? Tydligen så ska det vara den skottskadade mannen.

Edit: Bild från facebook på Degen med 2 andra personer, han i mitten eller längst till höger måste vara DG. Han till vänster är Degen.
Så b.o är till vänster i bilden? Han i mitten lär det nog ej vara. B.o var eritrean.

Vem är den andre mannen som blev skjuten hur illa är det med han?

Hört att detta skulle vara drogrelaterat.

Flyktfordonet återfunnet i Lunda, fortsatte g.m till Spånga eller Hässelby? Gammal Lejon konflikt bakom detta?
Citera
2016-06-28, 08:40
Medlem
Nennenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loms71
Folk fattar nog inte hur vi lever häromkring, vapen är vardagsmat och en skjutning kan utlösas av skitsaker, likväl som det kan röra sig om uppgörelser eller bara visa att man är en farlig kille. Det ÄR så att myndigheterna VILL ha det så här, annars så skulle dom plocka bort de som har detta beteende. Jag såg under kravallerna och även senare hur polisen backar eller åtminstone inte ingriper mot brott som sker, stora som små. Vad tror man händer med ett område då?

Det är så ni som bor där vill leva annars hade ni väl tagit tag i det här för 15 år sen!? Alla röstar säkert på sossarna och vänstern i det här området och då får man den politiken man röstar på!

Vill du ha en polis som inte backar rösta inte för dialogpoliser då. För du tror väl inte det är enskilda poliser som väljer strategi vid insatser
Citera
2016-06-28, 09:32
Medlem
Är det eritreaner Degen M?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här