Citat:
Ursprungligen postat av
ForthOne
Det har han ju svarat på ett antal gånger. Kör bädd och bulk på earlys, välj ut de som har klarat sig bäst till ett antal av 2-3st i varje bädd. Sen börja mata när de behövs efter blom. Det är väl inte det mest optimala men resultatet är småträd.
Jag uppfattar faktiskt att det är trädgrow och inte bara stora.
Men annars japp det har jag svarat på många gånger. Tack.
Det var en snubbe jag litar på som körde en planta 60N som blev 3.5m och skördade 800g nuggets. Hybrids from hell gör spektakulära utefrön som allt för få odlar. De kräver en duktig odlare men va fan det är ju bara läsa/kopiera.
Torv, hönsskit, benmjöl , aska, epsom och vatten när det behövs. Då går det odla oerhört stora plantor. Stora volymer jord/planta.
Många startar träd inne i februari och kör 24h ljus och låter dom ej bli rotbundna och håller dom då vegetativt och tränar dom (är de stabila i 24h ljus så går det klona och då blir ute grows riktigt intressant om man gör det för pengar). Sen får man vackert försöka tajma när de visar kön/växer ur tältet och sommaren-ish har kommit (varmt och ljust men går mot mörker), då ska de ut och tas om hand fram till okt. Mycket jobb.
Mycket jobb men också oerhört fint och mycket gräs. 500g på en stor Royal Nepal är nog inte ens så svårt. Royal Dane är fin. Thyphoon har oförtjänt dåligt rykte, finns fina sativa phenos. Lala har prisvärda utemixar.
Kolla vad andra från Norden kör på icmag. Kopiera. Boom.