Citat:
Ursprungligen postat av
RobertHaschberg
Jag tror också det är fejk, men många av dina punkter håller inte något vidare.
1: Är väl mer bara allmänt snack...
2: Det är väl inte så konstigt att han är i datarummet
3: Nej jag förstod också att hon inte hade livekameror, men videon är klippt hon lär ju ha väntat säg 5-10 minuter kanske mellan varje ringning...
4: Det kanske är bortklippt..
5: Nej han ser inte kameran, däremot är det klippt som fasen så det kan mycket väl vara så.
1. De brukar alltid avleda med en ursäkt för att det hela ska mindre uppenbart. T.ex "Jocke var ute och festade igår så han är helt slut". Det intressanta med det är att de enligt egen utsago inte dricker någon alkohol, självklart kan man dock festa ändå. Att man inte är vaken nog för att märka att någon klistrar fast ens hand i punghåret är jag dock mycket skeptisk till.
Att det är en klassisk ursäkt för ett ihopdiktat prank där jag alltså slutsatsen av då det använts i tidigare fakepranks.
2. Nej, det är inte konstigt att sitter i sovrummet till en början. Men att det är rummet längst ifrån dörren samt att upprepade gånger går tillbaka dit istället för att vänta utanför dörren borde få varningsklockorna att ringa.
3. Frågan är hur mycket den är klippt? Borde vi inte ha fått se honom vänta utanför dörren ens lite då?
Sedan förstår han inte att det är Jonna och inte några snorungar när han plockade bort ringklockan och fortsätter ringa?
4. Självklart är det bortklippt.
5. Vid 2:15 måste han se kameran. Det är knappast något man inte ser, däremot är det som sagt klippt.
Ytterligare en sak som förklarar varför han satt i sovrummet, hade högtalaren varit under byrån och han suttit i tv-rummet förstod han att folk borde förstått att ljudet inte kom ifrån dörren. Därför satt han i sovrummet. Han kunde ju lika gärna legat i soffan och kolla GOT på datorns eller koppla upp tvn.