Citat:
Om jag inte har en aning om vad jag snackar om så kan det ju inte heller vara respektlöst. Jag anser dock att jag både har koll på vad jag snackar om och att det inte är det minsta respektlöst att försöka upplysa om vilseledande information.
Citat:
trams och spridande av desinformation. Ingen av föreningarna har lyckats bevisa vare sig förekomsten av GS eller dessa energivapen ni påstår er utsatta för. Dina länkar är alltså inte ett dugg mer värda än dina egna påståenden här på flashback..
Vad tror du exempelvis följande föreningar håller på med:
Citat:
När ingen stat tar de utsatta på allvar får de själva försöka sprida sanningen till de ignoranta och okunniga. När ingen stat bryr sig om deras rättssäkerhet får de själva försöka få upprättelse.
Jaha? Och hur går det tycker du?
Citat:
Nu tog din tid slut helt plötsligt - vilken otur... precis när det började bli intressant. Men jag håller tummarna för att du får tid imorgon eller i övermorgon eller nån gång framöver för att bevisa dina påståenden. Tills dess är jag fortsatt skeptisk.
Tror du att en journalist själv väljer vad denne skall skriva om? Har inte tid att länka just nu men det finns både böcker och artiklar som styrker det jag säger gällande mer eller mindre färdigskriva artiklar. Om du inte visste det innan så är exempelvis försvarsmakten väldigt intresserat av vad som skrivs i mainstreammedia. Informationskrig och propaganda du vet.