2016-06-26, 00:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Visst är det respektlöst för du har inte en aning vad du snackar om. Hjälp dig själv och avsluta ditt internetabonnemang.
Om jag inte har en aning om vad jag snackar om så kan det ju inte heller vara respektlöst.
Jag anser dock att jag både har koll på vad jag snackar om och att det inte är det minsta respektlöst att försöka upplysa om vilseledande information.

Citat:
Vad tror du exempelvis följande föreningar håller på med:
trams och spridande av desinformation. Ingen av föreningarna har lyckats bevisa vare sig förekomsten av GS eller dessa energivapen ni påstår er utsatta för. Dina länkar är alltså inte ett dugg mer värda än dina egna påståenden här på flashback..

Citat:
När ingen stat tar de utsatta på allvar får de själva försöka sprida sanningen till de ignoranta och okunniga. När ingen stat bryr sig om deras rättssäkerhet får de själva försöka få upprättelse.

Jaha? Och hur går det tycker du?

Citat:
Tror du att en journalist själv väljer vad denne skall skriva om? Har inte tid att länka just nu men det finns både böcker och artiklar som styrker det jag säger gällande mer eller mindre färdigskriva artiklar. Om du inte visste det innan så är exempelvis försvarsmakten väldigt intresserat av vad som skrivs i mainstreammedia. Informationskrig och propaganda du vet.
Nu tog din tid slut helt plötsligt - vilken otur... precis när det började bli intressant. Men jag håller tummarna för att du får tid imorgon eller i övermorgon eller nån gång framöver för att bevisa dina påståenden. Tills dess är jag fortsatt skeptisk.
Citera
2016-06-26, 00:56
Bannlyst
Ni skeptiker vill ha vill ha vill ha ett vattentätt bevis men ni har redan fått det i hela tråden!
Våra historier är bevisen och dem vi har länkat till! Gang stalkning EXISTERA JA
Och det kommer bli mer i framtiden eftersom vårt samhälle utvecklas till ett övervakning samhälle mer och mer! Köper ni inte bevisen så kan ni dra det är onödigt att stånga varandra med ett skruvstäd.
Vet inte om ni läst detta?
http://www.wired.com/2007/09/mind-reading/?currentPage=all

God natt
Senast redigerad av flubbb 2016-06-26 kl. 01:05.
Citera
2016-06-26, 01:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Ni skeptiker vill ha vill ha vill ha ett vattentätt bevis men ni har redan fått det i hela tråden!
Vardå? Exakt vad har bevisats? Ni kan ju inte ens enas om vilka som gör detta, vad deras motiv är eller hur det finansieras - hur kan du då påstå att det bevisats??
Citera
2016-06-26, 02:06
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vardå? Exakt vad har bevisats? Ni kan ju inte ens enas om vilka som gör detta, vad deras motiv är eller hur det finansieras - hur kan du då påstå att det bevisats??

Finansieras ? Hur gör du själv ? Du har suttit nu i samma tråd i snart ett år och på din fritid (?) och tryckt ned folks talan med dina likar och det bara för kul ?

En sämre grupp en eran får man leta efter, inte ett matnyttigt att komma med bara tjafs tjafs tjafs Inga förslag på lösning som tillfredsställer alla parter och skydar sådan som kan var sjuka och som kommer in och läser, bara sparka på ett infantilt sätt bakom era nick och låtsat inte förstå vilket vidrigt brott som döljer sig bakom denna form av tortyr.

Ni andra: ska vi börja byta bilder ? Om tex LK , kp etc varit runt någon av er så blir det jackpot. Jag har ju bilder på min blogg ocvh kan demaskera dem så att man ser tex ett öga och halva ansiktet i alla fall. Jag har namn på alla förutom två men kanske någon av er har ?
Citera
2016-06-26, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Finansieras ? Hur gör du själv ? Du har suttit nu i samma tråd i snart ett år och på din fritid (?) och tryckt ned folks talan med dina likar och det bara för kul ?

En sämre grupp en eran får man leta efter, inte ett matnyttigt att komma med bara tjafs tjafs tjafs Inga förslag på lösning som tillfredsställer alla parter och skydar sådan som kan var sjuka och som kommer in och läser, bara sparka på ett infantilt sätt bakom era nick och låtsat inte förstå vilket vidrigt brott som döljer sig bakom denna form av tortyr.

Du inser förstås att det omvända också är sant - "gangstalkade" har suttit i denna tråd i ett år på sin fritid och hittat på berättelser utan att ens vilja lära sig vad "bevis" betyder trots otaliga förklaringar och (åtminstone i början) mycket trevliga förklaringar på vad som för resten av Flashback är självklart - utan bevis behöver motargument inte bli mer avancerade än "Nej, så är det inte".

En mer svagsint grupp får man leta efter, aldrig bevis - bara anekdoter anekdoter anekdoter.
Avfärdar alla som ifrågasätter, sitter ni bakom era nick och vägrar inse att er självupplevda trovärdighet inte betyder någonting för någon annan, och vilken tragisk sjukdom som ligger bakom många om inte alla av dessa påhitt.
Senast redigerad av lorddesh 2016-06-26 kl. 09:45.
Citera
2016-06-26, 10:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Finansieras ? Hur gör du själv ?
Mitt bredband betalar jag ändå för så detta kostar ingenting - annat är det förstås om jag skulle anställa folk, hyra in bilar, uppfinna och tillverka futuristiska vapen, muta personalen på försäkringskassan och konsum, köpa drönare, bryta mig in hos folk och plantera kameror och mikrofoner som sedan måste bevakas, spraya i folks hem, avlyssna telefoner och datorer osv osv osv..

Citat:
Du har suttit nu i samma tråd i snart ett år och på din fritid (?) och tryckt ned folks talan med dina likar och det bara för kul ?
Nej, inte bara för att det är "kul" utan för att (som jag förklarat många gånger här på flashback) jag anser att konspirationsteorier inte bör spridas utan att ifrågasättas. Jag vill inte att mina barn ska växa upp och hamna i ett träsk av tramsiga påståenden och politisk propaganda där källkritik verkar vara ett närmast okänt begrepp..

Citat:
Jag har gett förslag på hur ni kan använda er av rörelsedetektorer och kameror, appar som spelar in ljud på mobiler eller datorer, vilken sorts advokater som kan vara lämpliga etc etc - du har själv tackat mig för hjälpen med sådant.. problemet är ju bara att ingen verkar använda metoderna, verkar nästan som om ni inte vill avslöja GS på riktigt.

Citat:
Ni andra: ska vi börja byta bilder ? Om tex LK , kp etc varit runt någon av er så blir det jackpot. Jag har ju bilder på min blogg ocvh kan demaskera dem så att man ser tex ett öga och halva ansiktet i alla fall. Jag har namn på alla förutom två men kanske någon av er har ?
Du ser - du får inga svar heller..
Citera
2016-06-26, 12:46
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Mitt bredband betalar jag ändå för så detta kostar ingenting - annat är det förstås om jag skulle anställa folk, hyra in bilar, uppfinna och tillverka futuristiska vapen, muta personalen på försäkringskassan och konsum, köpa drönare, bryta mig in hos folk och plantera kameror och mikrofoner som sedan måste bevakas, spraya i folks hem, avlyssna telefoner och datorer osv osv osv..

Nej, inte bara för att det är "kul" utan för att (som jag förklarat många gånger här på flashback) jag anser att konspirationsteorier inte bör spridas utan att ifrågasättas. Jag vill inte att mina barn ska växa upp och hamna i ett träsk av tramsiga påståenden och politisk propaganda där källkritik verkar vara ett närmast okänt begrepp..

Jag har gett förslag på hur ni kan använda er av rörelsedetektorer och kameror, appar som spelar in ljud på mobiler eller datorer, vilken sorts advokater som kan vara lämpliga etc etc - du har själv tackat mig för hjälpen med sådant.. problemet är ju bara att ingen verkar använda metoderna, verkar nästan som om ni inte vill avslöja GS på riktigt.

Du ser - du får inga svar heller..

Kanske att du inte vet något , men här sabbar ni bara debatten , ni har inget att komma med ni påstår ur er egen fantasi att inget hänt. Jag tror att judeutrotningen inträffat, jag tror att månlandningen inträffade etc etc Utan att behövt varit där, för är det lögn så vem tjänar på att ljuga så ?
Visst hade jag inte trott heller att människor gasades och sedan i ugnar brändes upp i stor skala , men om flera framhärdade så hade jag åtminstone börjat fundera och velat undersöka saken.

Dina barn kommer bara ha en förälder som hjälpte torterare .....

Har du tillgång till min inkorg så skulle du se annat , ang "inga svar "
Citera
2016-06-26, 12:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Kanske att du inte vet något , men här sabbar ni bara debatten , ni har inget att komma med ni påstår ur er egen fantasi att inget hänt.
Nej jag baserar mina slutsatser på art ni inte har några som helst bevis och dessutom till stor del baserar era påståenden på vapen och tekniker som inte finns. Väldigt likt diskussionerna i Ufo-tråden, men där kan åtminstone de troende hävda att det är utomjordisk teknologi som vi på jorden inte förstår eller har tillgång till - ni å andra sidan har inte den möjligheten utan måste sitta och hitta på skit som ni sedan hänvisar till som "hemlig teknologi" år ut och år in, vilket gör att det hela framstår som ytterst löjligt...

Citat:
Jag tror att judeutrotningen inträffat, jag tror att månlandningen inträffade etc etc Utan att behövt varit där, för är det lögn så vem tjänar på att ljuga så ?

Och jag tror inte att ni är utsatta för gangstalking eftersom ingen tjänar på att göra så...

Citat:
Visst hade jag inte trott heller att människor gasades och sedan i ugnar brändes upp i stor skala , men om flera framhärdade så hade jag åtminstone börjat fundera och velat undersöka saken.

Dina barn kommer bara ha en förälder som hjälpte torterare .....

Har du tillgång till min inkorg så skulle du se annat , ang "inga svar "
Lägg upp i sånt fall så vi andra får se när ni jämför era bilder - är de andras foton lika suddiga som dina?
Citera
2016-06-26, 13:59
Moderator
OT raderat, vilka som får och inte får skriva i tråden är inte ämnet.

/Moderator
Citera
2016-06-26, 14:42
Medlem
Kostnaden för ett galet övervakningsprogram ser nog inte staten som ett problem, tvärtom. Att bränna kollosala mängder pengar samtidigt som man permenterar alla problem genom att göra fel saker är statens praxis för att bibehålla sin egen relevans och driva vidare pyramidspelet.
Citera
2016-06-26, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
Kostnaden för ett galet övervakningsprogram ser nog inte staten som ett problem, tvärtom. Att bränna kollosala mängder pengar samtidigt som man permenterar alla problem genom att göra fel saker är statens praxis för att bibehålla sin egen relevans och driva vidare pyramidspelet.
Fast 'statens' övervakningsprogram, FRA, är knappast hemligt.
En sådan organisation, men betydligt fler anställda (sannolikt tiotusentals mot FRAs 700), motsvarande budgetökning (86 miljarder mot FRAs 860 miljoner) som är mer pengar än det finns i SEK-kontanter, och så vidare blir en ansenlig bedrift att dölja.
Citera
2016-06-26, 15:08
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca

Det är inte så mycket nya pengar man behöver använda , hur mycket stålar behövs det till det utöver deras bidrag från a-kassan och kanske en firma här och där som de får vissa kontrakt till i o m att de står på "rätt" sida ?

Sedan om de är förmånstagare, i lurade som får positioner senare så är det ju till stor skada för landet och demokratin och börjar där kosta då deras platser är köpta , men i nu läget så hade de dragit in till stats kassan även om de fortsatt på a-lagsbänken då alkoholen är högbeskattad i landet.

För om genomsnittet på dem är som i tråden hos belackarna så har de ju inget nytt att tillföra, inga innovationer eller andra positiva bidrag som arbete eller annan seriös möda , de kan sin bok men blir det en ny sida så är de förlorade.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-26 kl. 15:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in