2016-06-25, 21:52
Medlem
När ändå tråden finns kanske vi kunde försöka snoka i vem som skrivit "Fuck You" på väggen och slog tjejen t.ex. Är väl alltid någon som har koll på vem som gjort vad och kan starta sig en användare.
Citera
2016-06-25, 22:07
Medlem
Hax.Pains avatar
Hört nått löst ryckte om att det skall vara "pundare" från torvalla trakten som ställt till med det här.
Citera
2016-06-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaaalish
https://postimg.org/image/qwsjdgvqp/

Helt klart någon form utav töntstackare/fattig. Kolla bara hud/hårvårdsprodukterna.

Saknar dessa fester dock. Hemmafesterna där det spårade totalt ! Olika delar utav kommunen som tillslut hamnade på samma ställe med några flaskor vodka Katerina.
Citera
2016-06-25, 22:41
Medlem
dwgs avatar
Sånna fester fanns de många av när man var ung en spårade ut fullständigt så att husägare fick sina bilar upp och ner
Var nog inget helt i huset, micron flög ut genom fönstret när den pajade när kastruller kördes i den ja kaos 200 ungdomar
Har för mig att tjejen som hade festen hamnade hon en fosterfamilj då föräldrarna inte var så glada.
Citera
2016-06-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
Helt klart någon form utav töntstackare/fattig. Kolla bara hud/hårvårdsprodukterna.

Saknar dessa fester dock. Hemmafesterna där det spårade totalt ! Olika delar utav kommunen som tillslut hamnade på samma ställe med några flaskor vodka Katerina.

Dove, Garnier & Shwartzkopf? I mängder=
Visst har jag inte koll på rikemans-märken men fattig det är väl typ en endaste family fresh som alla använder till allt?

Lamt klotter iaf det var väldigt o-stiligt men säkert kul i kaosets hetta.
Citera
2016-06-25, 23:21
Medlem
Kallekuling2015s avatar
Hittar inte denna person på Ratsit, är Sala samma plats?
Citera
2016-06-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorbyre
Dove, Garnier & Shwartzkopf? I mängder=
Visst har jag inte koll på rikemans-märken men fattig det är väl typ en endaste family fresh som alla använder till allt?

Lamt klotter iaf det var väldigt o-stiligt men säkert kul i kaosets hetta.

Rikemansmärken? Det man köper hos frisören/parfymaffären/lyko är väl vad håret och huden mår bäst utav? Mataffären köper man mat och klädaffären kläder i?!

Fyfan vad ungen som sprejade den mintgröna väggen ska ha gjort ungen en tjänst. Hade gjort det själv om mina föräldrar inte renoverat badrummet iallafall. Så fruktansvärt sunkigt
Citera
2016-06-25, 23:29
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekuling2015
Hittar inte denna person på Ratsit, är Sala samma plats?

Jag finner denne enligt sökningar, dock inget som bekräftats. https://www.ratsit.se/19970330-Simon_Orjan_Nordin_Ostersund/uLsM0ccuQ8MPwJkjZQHqC23kxRDILGKAtNe0nXc0RCs http://kartor.eniro.se/?index=wp&query=Simon%20Nordin
Citera
2016-06-26, 01:15
Medlem
Citat:
Rikemansmärken? Det man köper hos frisören/parfymaffären/lyko är väl vad håret och huden mår bäst utav? Mataffären köper man mat och klädaffären kläder i?!

Fyfan vad ungen som sprejade den mintgröna väggen ska ha gjort ungen en tjänst. Hade gjort det själv om mina föräldrar inte renoverat badrummet iallafall. Så fruktansvärt sunkigt

Du har kanske rätt i att random pleb-märken är trashiga men dom flesta som köper billigt shampo gör det förmodligen inte av ekonomiska anledningar, utan att dom normalt inte bryr sig om att sin hud och hår mår bra till frisör-besökarnivå.

Får man anta att husets lite orenoverade appeal inbjöd till ytterligare förödelse?
Ser ut som badrummet i en standard hyreslägenhet vilket är lågt för en villa.
Senast redigerad av Terrorbyre 2016-06-26 kl. 01:24.
Citera
2016-06-26, 01:23
Medlem
Citat:

Ord på det! Saknar verkligen de där festerna, de var så sjukt episka. House party<3.

Som någon annan skrev, knappast kaozblattar. Det var sådant vi gjorde på våra helvita fester i högstadiet/gymnasiet med.
Citera
2016-06-26, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Vad gjorde polisen från Umeå i östersund?

Dom hade inget att göra i Umeå så dom åkte 35-40mil enkel resa för att få lite action.

Alt så är LKC flyttat från Östersund till Umeå.
Citera
2016-06-26, 04:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DittNamnFinnsInte
Dom hade inget att göra i Umeå så dom åkte 35-40mil enkel resa för att få lite action.

Alt så är LKC flyttat från Östersund till Umeå.

Jag fattar inte. Varför i tidningen har dom inte intervjuat lokala polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in