2016-06-25, 18:02
Medlem
Langa kort fan, vill se hur villan ser ut

låter precis som en polares fest jag var på när jag var i 20 års ådern där det flög knivar hej vilt, blod i trappen till övervåningen, 2 men knivhuggna, spya och öl på golvet, Låg folk deckade, hade princip sex framför folket, sönderslagna möbler. Det va tider det ! fyfan!
Citera
2016-06-25, 18:03
Medlem
Bypelle82s avatar
Att det ska finnas så mycket löst pack förundrar mig. Hade själv fest i föräldrarnas hus/trädgård i 18års åldern där det som mest va 90 personer samtidigt. Det enda som gick sönder den kvällen var två glas och en pall som redan var ranglig men farsan vägrade slänga den så morsan blev mer eller mindre glad av att den till slut brakade ihop. Att hålla sig relativt nykter som värd är ju en självklarhet, lite självdisiplin måste man ju ha.
Citera
2016-06-25, 18:16
Medlem
Tror precis som någon tidigare i tråden att det kanske är områdets "tönt" som hade festen. När jag var i den åldern att hemmafester fortfarande var populärt så var det relativt ofta dom lite töntigare som hade festerna för att bli mer accepterade. Säger inte att det är rätt men det var så det var.

Iofs var den mest urspårade festen jag varit på med ett förstört köksgolv, förstört värmegolv i badrummet, sönderslagna köksluckor, slagsmål och spyor överallt hemma hos klassens coola kille så stämmer väl inte alltid.

Personligen vågade jag aldrig ha fest hemma då man vet hur det brukar sluta.
Citera
2016-06-25, 18:22
Medlem
regndroppens avatar
Låter som valfri highschool-film , härligt för grabben å vakna upp till det där sen. Hyfsat svinigt av folket å slå sönder kåken dock.
Citera
2016-06-25, 18:26
Bannlyst
Vad gjorde polisen från Umeå i östersund?
Citera
2016-06-25, 18:26
Medlem
sanchoos avatar
Hoppas de blir betalningsskyldiga.
Citera
2016-06-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Killen kan ju ha varit traktens tönt som bjuder på fest för att impa. Och så super de honom under bordet och markerar.

Det har väl ingen betydelse??
Citera
2016-06-25, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Tror precis som någon tidigare i tråden att det kanske är områdets "tönt" som hade festen. När jag var i den åldern att hemmafester fortfarande var populärt så var det relativt ofta dom lite töntigare som hade festerna för att bli mer accepterade. Säger inte att det är rätt men det var så det var.

Iofs var den mest urspårade festen jag varit på med ett förstört köksgolv, förstört värmegolv i badrummet, sönderslagna köksluckor, slagsmål och spyor överallt hemma hos klassens coola kille så stämmer väl inte alltid.

Personligen vågade jag aldrig ha fest hemma då man vet hur det brukar sluta.

Har direkt motsatt erfarenhet, "töntarna" satt ju hemma och spelade NHL typ. Tror det handlar om en klassisk gate crashing helt enkelt, för man fuckar ju inte upp sina polares föräldrars hem med vilje. Det var oftast dessa fester som blev mest minnesvärda tycker jag. När det verkligen blev kaos.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-06-25 kl. 18:40.
Citera
2016-06-25, 18:47
Medlem
Studsbolls avatar
Fest? Knappast. Ett kaozblatteri. Tveklöst var gossen som förstörde föräldrarnas villa svensk nog, men dåren öppnade helvetetsportarna för kaoz! Hade det varit min son hade jag gjort aset arvlös genom att ge bort varenda öre till enögda katter från Island.
Citera
2016-06-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Du har ju uppenbarligen ingen aning om vem det är!

Det har ju hänt mer en än gång att invandrare kraschar svenskars fester och slåss och förstör. Kanske var det så i Östersund också, staden där polisen varnade kvinnor att gå ut ensamma efter kvällen inbrott samt sa att gruppvåldtäkter främst begås av ensamkommande män.
Klart det måste vara invandrare inblandade.

Skärp dig, ditt efterblivna mongo. Det handlar om en fest där fulla ungdomar har gjort sönder saker i huset. Allt måste inte handla om invandrare.
Citera
2016-06-25, 18:57
Medlem
Citerat från Jodel:
"Lol öööverdrivet.. Jag var där när polisen kom och stängde..
Det var stolar/pallar som vält ner, något krossat vinglas ute på altan och lite plastmuggar från beerpong i ett hörn på golvet...
Polisen kom pga högt ljud"
Citera
2016-06-25, 18:58
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger0254
Citerat från Jodel:
"Lol öööverdrivet.. Jag var där när polisen kom och stängde..
Det var stolar/pallar som vält ner, något krossat vinglas ute på altan och lite plastmuggar från beerpong i ett hörn på golvet...
Polisen kom pga högt ljud"
Låter rimligt. Posta mer om du hittar något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in