2016-06-25, 19:12
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=Bahram|57677824]
Citat:
Asså Iran har rätt o bestämma över sina lagar, hota o avrätta journalister.
Nu har du väl ändå tänt på en pinne för mycket.
Citat:
Snackar du "rätt", jepp. Det e deras land, vem e du som ska lägga dig i?
Tribunalen.

Citat:
Det klart du åker fast om du kör med förtal o grejer. De anmäler dig
En oväsentlig liknelse som anstår små barn i leksolan. Det är där man leker den typ av liknelselek.

Tror du jag köper din lekskoleretorik.

Citat:
Vad har det med saken o göra? Menar du brudarna känner sympati för journalister o visar det genom att bli ihop med utlänningar?
Så systematisk avrättning av journalister, har nu intre med saken att göra - hur?
Citera
2016-06-25, 19:40
Medlem
Sasanians avatar
[quote=Honey.B.Blue|57677851]
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Tribunalen.

En oväsentlig liknelse som anstår små barn i leksolan. Det är där man leker den typ av liknelselek.

Så systematisk avrättning av journalister, har nu intre med saken att göra - hur?
Tribunalen? Iran kan stämma tribunalen. Det som kommer i vägen är Israels starka lobby.
Du tjatar om journalister Honey? Har du någon aning om deras aktiviteter i Iran?
Citera
2016-06-25, 19:47
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=Sasanian|57678113]
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Tribunalen? Iran kan stämma tribunalen. Det som kommer i vägen är Israels starka lobby.
Du tjatar om journalister Honey? Har du någon aning om deras aktiviteter i Iran?
Iran kan stämma Tribunalen, men sådan stämning är ett slag i luften. Bevisen är redan omfattande.
Citera
2016-06-25, 19:57
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Du fattar ju inte! Det inte normerna de reser ifrån. Hon reser inte för att det e slöja där o inte här! Fattar du inte att det e andra saker. Hon tror det e en grej o leva här bara inte mer. Du hade oxå gjort samma sak om man hela riden spikade i huvudet på dig att det finns ett bättre ställe.

Jag bad om bevis på dina påstående, att de inte slänger av sin slöja, som protest som feminist.
Men du slingra iväg med en massa annat helt irrelevanta saker. Det utan bevisa det...

Det är du som påstår att det är sätt få "biljett" för komma till väst. Även om de säger andra saker, som de vill visa världen. Jag till med lade en video om som bekräftar min teori, att det är feministiska tankesätt emot den manliga dominans inom islam och deras värld.

Du tänker som de andra män inom islam. Annat finns inte, även om kvinnor säger annat. Det har du visat tydligt de sista inläggen du har gjort.

Jag hade gjort som kvinnorna, slängt slöjan i protest, för visa att män kan inte bestämma över mig. Helst då på bild, för öka dess effekt...
Citera
2016-06-25, 20:04
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Tribunalen.

Svär du e mongo
Varför fattar du inte? Det har inte med saken o göra. Tribunalen e en lögn. Finns inga fucking journalister som dödas. Finns skitmånga journalister som hela tiden skriver kritik, ingenting händer. Va yrar dum om. Du pratar om 2 rövhål som sålt landets intressen o fångats på bar gärning. Det klart du blir pippad när du fittar runt med känsligt material. Men va har det här med kvinnor o göra?
Citera
2016-06-25, 20:06
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Jag bad om bevis på dina påstående, att de inte slänger av sin slöja, som protest som feminist.
Men du slingra iväg med en massa annat helt irrelevanta saker. Det utan bevisa det...

Det är du som påstår att det är sätt få "biljett" för komma till väst. Även om de säger andra saker, som de vill visa världen. Jag till med lade en video om som bekräftar min teori, att det är feministiska tankesätt emot den manliga dominans inom islam och deras värld.

Du tänker som de andra män inom islam. Annat finns inte, även om kvinnor säger annat. Det har du visat tydligt de sista inläggen du har gjort.

Jag hade gjort som kvinnorna, slängt slöjan i protest, för visa att män kan inte bestämma över mig. Helst då på bild, för öka dess effekt...

Kolla asså iranska brudar bryr sig inte mycket om politik. Det e bullshit att det finns rebeller o grejer. Vem fan brur sig. 2009 gjorde man sånt där för visum.
Citera
2016-06-25, 20:27
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=Bahram|57678368]
Citat:
Kolla asså iranska brudar bryr sig inte mycket om politik.
Citat:
Det e bullshit att det finns rebeller o grejer. Vem fan brur sig.

Det heter asså inte brur sig

DET HETER BRYR SIG heter det.

Och inte heller brurschan, ej heller brushan.. ej heller brusshan nej, det heter bror eller broder.

Oooo, du vet O som i ORM.
Citera
2016-06-25, 20:44
Medlem
Citat:
Och därför tycker du att Iran ska ha rätten att avrätta och hota journalister?

Staten Iran har gjort bort sig så det bara visslar om det.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/thumb/9/9c/Taranehmousavi.jpg/310px-Taranehmousavi.jpg
Minns du henne?
Gör du det? Kommer du ihåg reklamen ni gjorde för myten om att IRGC hade våldtagit och bränt henne?
Hittepå namn? Tom parlamenter började fälla tårar för henne.. Eller hur? Taraneh Mousavi?

Titta nu på det här!
http://www.qlineorientalist.com/IranRises/wp-content/plugins/2010/09/لیلا-ملک-محمدی-و-رضا-والی%E2%80%8C-زاده-اولین-منتشر...-vanik-FriendFeed_1285451792909.png
Känner du igen henne? Vet du vad hon egentligen heter?
Titta nu på din journalist längst till vänster, han som skapat figuren..

http://www.qlineorientalist.com/IranRises/wp-content/plugins/2010/09/pic-omid.jpg
Titta också på Omid.. Det är såna personer som ger en kvinna dålig självförtroende inklusive gäng som bestämmer sig att fälla krokodiltårar i en tribunal.

Vad ska vi nu göra med folket som dödade poliserna för en myt?
Citera
2016-06-25, 20:51
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/thumb/9/9c/Taranehmousavi.jpg/310px-Taranehmousavi.jpg
Minns du henne?
Gör du det? Kommer du ihåg reklamen ni gjorde för myten om att IRGC hade våldtagit och bränt henne?
Hittepå namn? Tom parlamenter började fälla tårar för henne.. Eller hur? Taraneh Mousavi?

Titta nu på det här!
http://www.qlineorientalist.com/IranRises/wp-content/plugins/2010/09/لیلا-ملک-محمدی-و-رضا-والی%E2%80%8C-زاده-اولین-منتشر...-vanik-FriendFeed_1285451792909.png
Känner du igen henne? Vet du vad hon egentligen heter?
Titta nu på din journalist längst till vänster, han som skapat figuren..

http://www.qlineorientalist.com/IranRises/wp-content/plugins/2010/09/pic-omid.jpg
Titta också på Omid.. Det är såna personer som ger en kvinna dålig självförtroende inklusive gäng som bestämmer sig att fälla krokodiltårar i en tribunal.

Vad ska vi nu göra med folket som dödade poliserna för en myt?
Om du klarade av att ha så pass fattningsförmåga, att hålla dig till Tribunalen och vad tribunalen handlar om mellan åren 1980 - 1988 vore det ju fantstiskt. Det går ju utmärkt att hålla sig till enbart 1988 annars.

Jag känner inte till omständigheterna från de fall just du vill ta upp för att köra undanmannövertricket, kan du glömma.

Iran har x miljoner invånare, Tribunalen tar inte upp alla invånares personliga snyftisar/familjefejder , har du problem med koncentrationsförmågan??

Fokus är Tribunalen med specifika år och specifika brott mot mänskligheten, med högst allvarligt svåra fall.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-25 kl. 20:53.
Citera
2016-06-25, 20:53
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Kolla asså iranska brudar bryr sig inte mycket om politik. Det e bullshit att det finns rebeller o grejer. Vem fan brur sig. 2009 gjorde man sånt där för visum.
Du har mycket bullshit i bakfickan, men ingen belägg för de..
Det finns inga personer i hela världen, som inte har åsikter om något!! = politik!! jisses!! börja undra om du trollar..

Vad säger denna video dig? Riham
Om inte protest emot bära hijab, politik m.m...
Citera
2016-06-25, 21:00
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Du har mycket bullshit i bakfickan, men ingen belägg för de..
Det finns inga personer i hela världen, som inte har åsikter om något!! = politik!! jisses!! börja undra om du trollar..

Vad säger denna video dig? Riham
Om inte protest emot bära hijab, politik m.m...
Japp, mannen där i videon är psykiskt nervsjuk.

Hon, hans offer som inte vill kuva sig, wow vilken svår quiz. lol

Men , Bahram, han har en annan tolkning , ujuj vad han kan tolka loss : tar väl dennervsjukes parti och kan få en rolexklocka om han gör det så tjusigt som gammal sjuk man vill, och tager honom till sig.. och berättar sagor om tusen och en natt för honom. Lille bahramponkemonken... ligger där med nappen sömnig och lyssnar på varenda saga en gammal sjuk man kan förtälja honom.. " de där fruntimren, de vill bara ha ha och ha" ingen ände ingen reson...

Kunde hon inte bara kuva sig lite på hans gudomliga insikt af i offentlig statstelevison, dumma kossa?

Gubben var ju senildement.
Citera
2016-06-25, 21:19
Medlem
Citat:
Om du klarade av att ha så pass fattningsförmåga, att hålla dig till Tribunalen och vad tribunalen handlar om mellan åren 1980 - 1988 vore det ju fantstiskt. Det går ju utmärkt att hålla sig till enbart 1988 annars.

Jag känner inte till omständigheterna från de fall just du vill ta upp för att köra undanmannövertricket, kan du glömma.

Iran har x miljoner invånare, Tribunalen tar inte upp alla invånares personliga snyftisar/familjefejder , har du problem med koncentrationsförmågan??

Fokus är Tribunalen med specifika år och specifika brott mot mänskligheten, med högst allvarligt svåra fall.

Ja ja, låt oss se om du känner till följande omständigheter..

Operation Iran-hat
http://sz-magazin.sueddeutsche.de/upl/images/user/8059/23239.jpg
Ser du? Så oskuldsfulla? Delaktiga i en hemsk operation, du vet tillsammans med "journalisten" som höll i mobilen och filmade innan hon skulle dödas och den där läkaren som numera håller föreläsningar om etik och krokodiltårar..

2 olika bilder, ser du? Om det ena skulle misslyckats så skulle den andre dött.. Men hon dog och den andre försvann..

http://nimg.sulekha.com/others/original700/neda-soltani-2010-9-13-7-20-0.jpg
Se där dricker kaffe och kommer säkert tycka om västerländska män..

Tilläggas;
Du är för ung för att prata om den där tribunalen. Du var antingen liten under 80-talet eller inte ens född för att känna till omständigheterna.. Hämta hit dina föräldrar.. Det säger jag med respekt inte för att håna.. Farbror Bogo kan inte hjälpa dig för han är inte intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in