2016-06-24, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Skulle behöva kartlägga dessa och sedan varna allmänheten utöver att se om det är flera som närvarat vid flera personer som påstår sig vara trakasserade .

Jag hade ju respekt för dessa tills jag insåg att det var nog de som arrangerat starten utav det hela med ett gäng som hotade både kvinnor och barn , vilket även en person utav de "nya " använde ,och där senare Palme nämndes så ofta så att jag skrev ett mejl till PU och korrigerade lite i ett förhör jag varit på. För att först se 2015 att jag var nämnd flera gånger tom i GrK

Måste anmäla en olycka senast 2017 , då preskriptionen går in då och är ju en sak som faller dels under allmänt åtal.

Så hur starta en bild och namn utbytes "klubb", jag vill krossa dessa innan nyår och enklast blir nog att droppa ut namnen och bilderna.

Jag vet inte hur pass seriös du är med detta.
Men i mitt fall satt dom helt säkert på ett bra avstånd från huset och orkestrerade allt med datorns hjälp.

De enda jag sett som jag är säker på är poliser har jag tyvärr ingen aning om vilken roll dom spelade i tortyren..
Dom kanske bara hade vägarna förbi för att lägga lite extra stress i huvudet på mig.

Men efter ett tag så blir det som naturligt att man slutar bry sig om spelet, man känner igen mönstret i deras tillvägagångssätt och man ser därför igenom teatern..
Citera
2016-06-24, 15:35
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIDIME
Jag vet inte hur pass seriös du är med detta.
Men i mitt fall satt dom helt säkert på ett bra avstånd från huset och orkestrerade allt med datorns hjälp.

De enda jag sett som jag är säker på är poliser har jag tyvärr ingen aning om vilken roll dom spelade i tortyren..
Dom kanske bara hade vägarna förbi för att lägga lite extra stress i huvudet på mig.

Men efter ett tag så blir det som naturligt att man slutar bry sig om spelet, man känner igen mönstret i deras tillvägagångssätt och man ser därför igenom teatern..

Då detta strider mot allt vad ryggrad heter så är jag väldigt seriös. Vill inte leva i ett land där jag som beredd att dö/ skadas allvarligt för att skydda nära efter grova hot , blir påhoppad av ett gäng sadister som "roar" mig sedan under 20 år. Och dessutom kan vara de som sände gruppen till att börja med ( den hotande) mot mig för att utreda palmemordet alt se vad jag vet då missförstånd kan skapats i PU såg jag då jag även hittade detta 2015.

Detta är mycket viktigt då de inte kommer att nämna saker för nästa offer som inte kommer att ha namnen på dem eller få hoten, piknigarna på samma sätt utan måste börja med ett tomt "blad" om de endast vill röja någon ur vägen.

Man ska veta att metoderna är enkla som tex hartsfiol och kan lätt ge andra ett hum om hur jobbigt det kan vara.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-24 kl. 15:37.
Citera
2016-06-24, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Invandringsfrågan är inte topic så håll dig till topic är du vänlig.
Det var en lätt fråga att svara ja eller nej på! Om dem har locket på varför skulle dem utredda
Stalkare!

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ja och om han anmäler för ofta trots att han saknar klara och obestridda bevis så kommer han att till slut klassas som en dåre.
Det är ganska vanligt att polisen inte utreder brott Så många blir inte trodda!

Däremot om man gör falska polis anmälningar så tas dem upp som kvinnan i dalarna som trakasserar en hel by! Det är omvända Sverige.
Citera
2016-06-24, 16:03
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Sant har jag några bevis så lägger jag inte upp dem här för skeptiker och stalkare ska gotta sig i dem!

Du kan ju maskera bevisen lite eller skriva om dem lite som jag gjort. Men två saker jag gjorde omskrivningar på fick jag se på jobbet sedan , ena var ett kast utav som jag trodde skräp på golvet då jag såg att personen höll sig undan kameran, för att sedan då jag tittade såg just det jag nämnt här som ett exempel och då angivit det som omskrivet. Jag har skrivit så mycket redan om mina plågoandar som tex att man kan bli inlåst på mentalsjukhus under lång tid om man berättar och detta borde de veta att det kommer från dem och vem det gäller.
Citera
2016-06-24, 16:53
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIDIME

Polis eller underrättelsetjänsten använder definitivt sk. energivapen för att tortera eller stressa sin misstänkta brottsling till att begå brott under bevakning

Ovan har du inget som helst belägg för utan man får ta ditt påstående med en stor nypa salt. Att komma med lösa påståenden är inte svårt, här är min variant: Polis och underrättelsetjänsten i Sverige använder inte energivapen.

För övrigt så är det extremt oklart vad som menas med "energivapen" och om dessa ens existerar utanför scifi-litteraturen. Men det är off-topic i tråden.
Citera
2016-06-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ovan har du inget som helst belägg för utan man får ta ditt påstående med en stor nypa salt. Att komma med lösa påståenden är inte svårt, här är min variant: Polis och underrättelsetjänsten i Sverige använder inte energivapen.

För övrigt så är det extremt oklart vad som menas med "energivapen" och om dessa ens existerar utanför scifi-litteraturen. Men det är off-topic i tråden.

Då vet du mer om det på den punkten än jag då.
Energivapen existerar, så mycket vet jag iallafall av just egen erfarenhet, jag har inga empiriska bevis för att det är så annat än egen erfarenhet.
Och jag utgår ifrån att det inte var vanliga polisen utan det här kändes mer som en enormt välutbildad Subundergrupp från polisen.
Ingen utan militär utbildning kan göra det dom eller den människan gjorde, det finns inte en susning.

Men jag kan ju ha fel och det kan ha varit någon av grannarna som hatade oss så mycket att dom anlitade någon exmilitär för att störa oss helt olagligt.. 😂
Vad jag är helt övertygad om är att "någon" under väldigt lång tid ville tvinga in mig i en konflikt med en av grannarna, jag svalde nästan det betet men såg tack och lov igenom spelet..

Hursomhelst så spelar det ingen roll längre för jag ville sedan länge flytta därifrån och det här blev den perfekta lösningen för just oss.

Fridens
MadTop
Citera
2016-06-25, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jo NI (om man med NI menar de som i denna tråd påstår att GS är vanligt förekommande) påstår visst att det handlar om oerhörda mängder - minst tusentals offer bara i Sverige vilket måste innebära tiotusentals stalkers och andra inblandade - men ändå inte en kotte som stiger fram och berättar att de utnyttjats för detta mörka syfte. Tycker du inte det är underligt? Speciellt om det du skrev (att de kanske utnyttjas utan ersättning) stämmer? Inte en enda stalker som ser igenom vad som sker? Ingen som får dåligt samvete? Inte en tillstymmelse till bekännelse?

Tror visserligen att du till största del är här enbart för att trolla. Tråden handlar om förekomsten av organiserad gangstalking,och om det ens existerar.

Ett dilemma gällande just denna trådstart är skiljelinjen mellan "Organiserad gangstalking", "Gangstalking", "community harassment", och liknande begrepp.
Jag vet av erfarenhet att det finns grupperingar som ägnar sig åt den mer organiserade formen av gangstalking för sitt eget nöjes skull för att bryta ner någon psykiskt. Individer som ägnar sig åt den mer organiserade formen bryr sig knappast om ersättningen. Handlar mera om ett behov som blir tillfredställt.

Gällande dina frågor... Många blir lurade. Antingen de som faktiskt sysslar med gangstalking, eller allmänheten. De som sysslar med sådant här på heltid som tidsfördriv brys sig knappast om sitt eget samvete. Ofrivilliga aktörer hade gjort det däremot om de hade fått reda på det i efterhand.

Manipulerade personlighetstyper som är vanligt förekommande inom detta hade inte haft något större problem med att övertyga en större massa om en bra orsak till varför en viss person förtjänar en sådan behandling. Antingen verbalt, eller genom förfalskade brottsregister, eller annan information som kan styrka trovärdheten. Förfalskade id uppgifter, men ett äkta foto på personen, eller vice versa. Inte mycket att göra åt i efterhand för de ovetande. Det som inte syns finns inte.
Citera
2016-06-25, 07:37
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Då jag själv har varit delaktig i flera mycket stora raider så
Jag kan bekräfta att det för en reel företeelse. Någon vidare lön är det verkligen inte frågan om. Snarare ersättning för utlägg samt schablonersättning.

Du vet straffet för att läcka.

Den här tråden tycker jag annars är ett bra exempel på hur foliehattar lyckats att skapa en sanslös konspirationsteori som skulle kunna spela t.ex. en korrupt statsapparat i händerna, genom att flytta fokus från faktiska problem till rent nonsens.

Visst har t.ex. länder i det forna östblocket använt sig av snarlika metoder för både övervakning och trakasserier. Skillnaden mot många påståenden om gang stalking är att det finns bevis både i form av dokumentation, utrustning, offer och förövare.
Citera
2016-06-25, 10:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Tror visserligen att du till största del är här enbart för att trolla. Tråden handlar om förekomsten av organiserad gangstalking,och om det ens existerar.

Ett dilemma gällande just denna trådstart är skiljelinjen mellan "Organiserad gangstalking", "Gangstalking", "community harassment", och liknande begrepp.
Jag vet av erfarenhet att det finns grupperingar som ägnar sig åt den mer organiserade formen av gangstalking för sitt eget nöjes skull för att bryta ner någon psykiskt. Individer som ägnar sig åt den mer organiserade formen bryr sig knappast om ersättningen. Handlar mera om ett behov som blir tillfredställt.

Gällande dina frågor... Många blir lurade. Antingen de som faktiskt sysslar med gangstalking, eller allmänheten. De som sysslar med sådant här på heltid som tidsfördriv brys sig knappast om sitt eget samvete. Ofrivilliga aktörer hade gjort det däremot om de hade fått reda på det i efterhand.

Manipulerade personlighetstyper som är vanligt förekommande inom detta hade inte haft något större problem med att övertyga en större massa om en bra orsak till varför en viss person förtjänar en sådan behandling. Antingen verbalt, eller genom förfalskade brottsregister, eller annan information som kan styrka trovärdheten. Förfalskade id uppgifter, men ett äkta foto på personen, eller vice versa. Inte mycket att göra åt i efterhand för de ovetande. Det som inte syns finns inte.
Om det är organiserat så bryr sig inte deltagarna om ersättning? Det hör du väl själv hur dumt det låter - särskilt om de, som du skriver, ägnar sig åt detta på heltid.. Eller menar du att detta främst är en sysselsättning för ekonomiskt oberoende psykopater?
Hela ditt inlägg verkar baseras på att det finns stora grupper i samhället som tycker det är givande att på heltid och gratis ägna sig åt att förfölja och bryta ner stackars TI's utan anledning. Jag vet knappt hur man bemöter ett sådant påstående, det faller liksom på sin egen orimlighet. Och om vi ändå låtsas att det vore sant, vad är då behovet av att förfalska personuppgifter och brottsmisstankar? Det behövs väl inte om de gör detta för att de tycker det är kul att ha en hobby? Men du kanske har exempel på att detta har gjorts - att folk har förfalskat brottsregister för att jävlas med stackars TI's? Nä, trodde inte det heller...
Citera
2016-06-25, 13:32
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
Du vet straffet för att läcka.

Den här tråden tycker jag annars är ett bra exempel på hur foliehattar lyckats att skapa en sanslös konspirationsteori som skulle kunna spela t.ex. en korrupt statsapparat i händerna, genom att flytta fokus från faktiska problem till rent nonsens.

Visst har t.ex. länder i det forna östblocket använt sig av snarlika metoder för både övervakning och trakasserier. Skillnaden mot många påståenden om gang stalking är att det finns bevis både i form av dokumentation, utrustning, offer och förövare.

"Visst har t.ex. länder i det forna östblocket använt sig av snarlika metoder för både övervakning och trakasserier. Skillnaden mot många påståenden om gang stalking är att det finns bevis både i form av dokumentation, utrustning, offer och förövare."

Jag har detta .
Citera
2016-06-25, 13:33
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om det är organiserat så bryr sig inte deltagarna om ersättning? Det hör du väl själv hur dumt det låter - särskilt om de, som du skriver, ägnar sig åt detta på heltid.. Eller menar du att detta främst är en sysselsättning för ekonomiskt oberoende psykopater?
Hela ditt inlägg verkar baseras på att det finns stora grupper i samhället som tycker det är givande att på heltid och gratis ägna sig åt att förfölja och bryta ner stackars TI's utan anledning. Jag vet knappt hur man bemöter ett sådant påstående, det faller liksom på sin egen orimlighet. Och om vi ändå låtsas att det vore sant, vad är då behovet av att förfalska personuppgifter och brottsmisstankar? Det behövs väl inte om de gör detta för att de tycker det är kul att ha en hobby? Men du kanske har exempel på att detta har gjorts - att folk har förfalskat brottsregister för att jävlas med stackars TI's? Nä, trodde inte det heller...

Googla Barbrogrupperna , orkar fan inte ge en länk till , till dig.
Citera
2016-06-25, 13:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Googla Barbrogrupperna , orkar fan inte ge en länk till , till dig.

Du behöver inte ge mig en länk eftersom Barbrogruppen inte sysslade med gangstalking av oskyldiga bara för att de gillade att jävlas och bryta ner psyket på en massa lallare..
Men försök gärna igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in