Citat:
Ursprungligen postat av
Milfner
Först ut är Acapulco. Här får inte tjejerna ta kontakt med dig och jag är inte van vid det. Jag gillade det för det mesta. Problemet är att man nästan känner sig tvungen att ta tjejen till rummet när man sätter sig för att prata med henne.
Precis vad jag kände också när jag var där.
(FB) FKK Acapulco i Velbert (nära Düsseldorf)
Men om man besöker stället ett par gånger och man lär sig vilka tjejer som ger bra service så är stället enormt prisvärt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Milfner
Snittbetyget på tjejerna är rätt högt. Jag är nöjd med utbudet.
Ja, förvånande högt med tanke på att en halvtimme bara kostar 40 Euro.
Citat:
Ursprungligen postat av
Milfner
Annars lite nedgånget och maten var inget bra. Inte värt att köra till när man kan flyga till Frankfurt men är man nära Velbert väl värt ett besök.
Nej, ingen toppmat. Men jag tycker nog att maten var i nivå med Artemis i alla fall. Där tar de 80 Euro i inträde. Och på ACA bara 40 Euro. (Endast 30 Euro när jag var där!). Lokalerna tycker jag är helt OK med mycket bra swimmingpool. Utomhusdelen svag dock.
Sedan ska man komma ihåg att flyg till Düsseldorf t/r kostar ca 1000 kr mindre än flyg t/r till det överbelastade Frankfurt (i alla fall från Arlanda).
Citat:
Ursprungligen postat av
Milfner
Sista besöket är Golden Time i Bruggen. Sämsta av de tre klubbarna men det betyder inte att den är dålig. Inte helt nöjd med utbudet.
Maten är överlägset bäst här av alla klubbar jag har besökt.
Jag har ej besökt GT, men det här med utbudet låter konstigt. Bekanta till mig och folk på ISG säger att GT i Brüggen har ett utbud på sommarhalvåret i klass med Artemis, men sämre på vinterhalvåret.
Man ska dock komma ihåg att GT är en typisk "dagklubb". Sämre utbud på kvällar.
GT och LivingRoom drivs i samma regi så förmodligen samma höga nivå på maten.
LivingRoom och Mainhattan har den bästa maten av de klubbar jag besökt.