Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Prat. Min farfar hade flickvän trots att han var 90.
Varför lever dessa kvinnor i ofrivilligt celibat då? jo för att ingen man vill ha dem såklart, vad ska de göra åt det? vad kan de göra åt det? ingenting naturligtvis förrutom att försöka lagstifta att män ska älska dem, och det hör ju varje normalt funtad människa hur dumt och orimligt det låter.
Jag kommer troligtvis att bli en sån kvinna, varför? jo för att jag var dum nog att vara trogen en karl istället för att skaffa mig fler kontakter. Borde nog ha knullat runt mer.
Jag har både morfar och farfar som var hunkar bland damerna. Min morfar har jag hört om på omvägar av andra tanter. Morfar hade en toppenfru, så det fick bli se men inte röra runt honom.
Vad damerna gör hos honom på besök idag, när han är änkeman. Måste jag fråga om
Jag tror fortfarande att snittet ligger runt 60-70.
Pensionen slår hårt som fan mot många män. Jag håller mycket koll på gubbar runt mig och pratar med dem om just växlingen, förväntningarna mm.
Jag har långt kvar men planerar att ev. sluta arbeta mycket tidigt(möjligt 45, senast 50). Leva bra framförallt. Ta med unga kvinnor på resor mm. För att få min del av feministkakan.
Du är ju verkligen inte ensam i alla fall. Jag är verkligen heller inte ensam om mina erfarenheter.
Vad vi gör av dessa, gör stor skillnad i våra liv.