2016-06-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillise
Fast män är inte snygga hela livet.

Män blir snyggare med åren bara de sköter sig, kvinnor däremot tappar all attraktionskraft. Kvinnor är som bäst mellan 14-24. Efter det så sjunker bara deras värde medan en mans stiger.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-06-22 kl. 11:21.
Citera
2016-06-22, 13:40
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Män blir snyggare med åren bara de sköter sig, kvinnor däremot tappar all attraktionskraft. Kvinnor är som bäst mellan 14-24. Efter det så sjunker bara deras värde medan en mans stiger.

Vid 60-70 kan jag tro att män börjar dala med samma kraft som kvinnor 30.

Jag kan se det som feminismens största svek mot kvinnor. När de blåste kvinnorna på männens trygghet. Feminister är inte särskilt pigga på att medge att 40% av de separerade lever i ofrivilligt celibat, resten av sitt liv.

Jag vill gärna inbilla mig att hemmafruarnas perception är lite djupare än gemene extremgynocentrerat gratisluder. Men det kan likväl bara vara min förhoppning
Citera
2016-06-22, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillise
Fast män är inte snygga hela livet.

Många män är aldrig snygga...givetvis höjs inte mången ögonbryn över deras upplevelse.
I den dynamiken hittar vi horeriet.

Känns då lite rättvist att hemmafruar är lyckligare, som en mycket välförtjänt belöning för att de lyckas se längre och större perspektiv. Framförallt när det är de som är de verkliga normbrytarna.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2016-06-22 kl. 13:55.
Citera
2016-06-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Vid 60-70 kan jag tro att män börjar dala med samma kraft som kvinnor 30.

Jag kan se det som feminismens största svek mot kvinnor. När de blåste kvinnorna på männens trygghet. Feminister är inte särskilt pigga på att medge att 40% av de separerade lever i ofrivilligt celibat, resten av sitt liv.

Jag vill gärna inbilla mig att hemmafruarnas perception är lite djupare än gemene extremgynocentrerat gratisluder. Men det kan likväl bara vara min förhoppning

Prat. Min farfar hade flickvän trots att han var 90.

Varför lever dessa kvinnor i ofrivilligt celibat då? jo för att ingen man vill ha dem såklart, vad ska de göra åt det? vad kan de göra åt det? ingenting naturligtvis förrutom att försöka lagstifta att män ska älska dem, och det hör ju varje normalt funtad människa hur dumt och orimligt det låter.

Jag kommer troligtvis att bli en sån kvinna, varför? jo för att jag var dum nog att vara trogen en karl istället för att skaffa mig fler kontakter. Borde nog ha knullat runt mer.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-06-22 kl. 14:06.
Citera
2016-06-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Prat. Min farfar hade flickvän trots att han var 90.

Varför lever dessa kvinnor i ofrivilligt celibat då? jo för att ingen man vill ha dem såklart, vad ska de göra åt det? vad kan de göra åt det? ingenting naturligtvis förrutom att försöka lagstifta att män ska älska dem, och det hör ju varje normalt funtad människa hur dumt och orimligt det låter.

Jag kommer troligtvis att bli en sån kvinna, varför? jo för att jag var dum nog att vara trogen en karl istället för att skaffa mig fler kontakter. Borde nog ha knullat runt mer.

Jag har både morfar och farfar som var hunkar bland damerna. Min morfar har jag hört om på omvägar av andra tanter. Morfar hade en toppenfru, så det fick bli se men inte röra runt honom.
Vad damerna gör hos honom på besök idag, när han är änkeman. Måste jag fråga om

Jag tror fortfarande att snittet ligger runt 60-70.
Pensionen slår hårt som fan mot många män. Jag håller mycket koll på gubbar runt mig och pratar med dem om just växlingen, förväntningarna mm.
Jag har långt kvar men planerar att ev. sluta arbeta mycket tidigt(möjligt 45, senast 50). Leva bra framförallt. Ta med unga kvinnor på resor mm. För att få min del av feministkakan.

Du är ju verkligen inte ensam i alla fall. Jag är verkligen heller inte ensam om mina erfarenheter.
Vad vi gör av dessa, gör stor skillnad i våra liv.
Citera
2016-06-22, 14:57
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du är olycklig för att du vallats ut från din naturliga roll och nu är vilse.
Det finns ingen därute som kommer ge dig guld och gröna skogar och feministerna som lurat dig är pust väck och männen har dragit och gift sig med kvinnor som uppskattar dem.

Du är lurad! Du är inte bara ett offer för din egen dumhet utan också att du som ett får gott på vilseledningskampanjerna de övre medelklassfeminister som skapat dem, håvat in stora pengar på.
Nu när de inte längre är fattiga offer skiter de fullständigt i dig.

Alla stora feministkvinnor har snart lämnat skeppet och det är bara medietanterna kvar.
Vilken tur att det ens kommer ensamkommande barn, så det ens finns några "barn" kvar.

Rent demografiskt så har detta varit oroväckande ganska länge nu, det här att kärnfamiljen spricker och att vi föder allt färre barn. Vi måste själva jobba över vår nuvarande pensionsålder och efter oss finns det ingen som tar hand om oss när vi inte kan själva.
Vi som svenskar och nation håller på att ta självmord och alla de värderingar vi förr höll högt och var erkända för i hela världen, hela vårt rykte som kunskapssamhälle är naggat i kanten och ersätts med hyckleri och virtue signalling, som inte har samma trovärdighet som SKF, IKEA, Volvo, Electrolux, SAAB, Ericsson osv.

Ingen av dem är eller kommer vara kvar i Sverige utan ersätts av krigszoner, som Mölenbeek, Paris, Köln på nyårsnatten, Rinkeby, Bergsjön, Rosengård... Inga svenskar kommer nånsin bo i de områdena mer och den sortens områden i Sverige bara växer och växer, tills du inte vet vart du ska ta vägen mer.

När tycker du att man ska fråga sig vad det är som händer?
Nej jag menade att hemmafruarna nog var lite olyckliga, fast man inte pratade om det... Inte jag.
Citera
2016-06-22, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Nej jag menade att hemmafruarna nog var lite olyckliga, fast man inte pratade om det... Inte jag.

Då är kvinnliga chefer mer olyckliga...

I Amerikat är kvinnliga chefer helt miserabla. Ensamheten är enorm bland dem.
Det är absolut värst bland de svarta kvinnliga cheferna.

Det moderna MGTOW-begreppet hade sin början bland svarta män. Då svarta kvinnor är helt vidriga på sina dubbla posters offerskap.
De slänger sina män i fängelse för att bara kunna tjäna en halv låda KFC, på kuppen.
Den gruppen behöver verkligen starka familjer, som sin egen livsplattform. Nästan så man ser att feminismen är den värsta vitmaktgruppen av alla.
Citera
2016-06-22, 16:06
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Det moderna MGTOW-begreppet hade sin början bland svarta män. Då svarta kvinnor är helt vidriga på sina dubbla posters offerskap.
De slänger sina män i fängelse för att bara kunna tjäna en halv låda KFC, på kuppen.
Den gruppen behöver verkligen starka familjer, som sin egen livsplattform. Nästan så man ser att feminismen är den värsta vitmaktgruppen av alla.
Med precis lika logiska resonemang och människosyn, fast man byter ut xx mot män.
Citera
2016-06-22, 16:49
Medlem
Citat:
Med precis lika logiska resonemang och människosyn, fast man byter ut xx mot män.

Ja det går som en röd tråd genom alla marxistsmittade grupper. De som sitter i toppen på marxistpyramiden kör på med ideal-bluffen. Gräsrötters liv går till spillo, för det är ju så rätt och framförallt "starkt" gjort.
Minst sagt pinsamt.

Vill man vara en neger eller hora bör väll det vara ok. Men det verkar inte finnas vare sig slavdrivare eller ett patriarkat som kan få kretsloppet att fungera.
Citera
2016-06-22, 17:18
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:

Varför det? Vill män hellre ha en fattig hora som de kan våldta?
Citera
2016-06-22, 17:25
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Varför det? Vill män hellre ha en fattig hora som de kan våldta?
En fattig hora är en billig hora och det finns nog marknad för det. Prova sälj en fattig man får du se
Citera
2016-06-22, 17:30
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
En fattig hora är en billig hora och det finns nog marknad för det. Prova sälj en fattig man får du se
Ja ni vill utnyttja kvinnor och vill att de ska må dåligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in