2018-11-06, 19:09
  #325
Medlem
vargstars avatar
Denna verkar intressant... en serotonerg (och dopaminerg) med lite längre rus förmodar jag.

Vilken substans är denna lik?

Vad är en lämplig dos att börja med IV? Bra kick?

Jag gillar ju mephedrone/3-mmc, men det är sånt jävla återdoseringsbehov på det och det skulle kännas skönt med en serotonerg drog som håller i längre.

Frågan är om man ska köpa denna eller HEXEN?
__________________
Senast redigerad av vargstar 2018-11-06 kl. 19:23.
Citera
2018-11-07, 15:20
  #326
Medlem
adhdXparanoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Denna verkar intressant... en serotonerg (och dopaminerg) med lite längre rus förmodar jag.

Vilken substans är denna lik?

Vad är en lämplig dos att börja med IV? Bra kick?

Jag gillar ju mephedrone/3-mmc, men det är sånt jävla återdoseringsbehov på det och det skulle kännas skönt med en serotonerg drog som håller i längre.

Frågan är om man ska köpa denna eller HEXEN?

Jag gillar denna bättre en hexan vissa tvärt om // ADHDx100
Citera
2018-11-08, 03:43
  #327
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adhdXparanoa
Jag gillar denna bättre en hexan vissa tvärt om // ADHDx100

Jag har ju en förkärlek till serotonerga stimulanter, skulle denna passa mig bra då?
.
Och hur fungerar den vid IV-administration? När behöver man fylla på?

Lite trött på att köra 3-mmc/4-mmc och behöva fylla på stup i kvarten, sen slutar det fungera osv.

Skulle vara skönt med något rus som är mer långvarigt och ändå utsöndra serotonin.
Citera
2018-11-08, 17:00
  #328
Medlem
adhdXparanoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Jag har ju en förkärlek till serotonerga stimulanter, skulle denna passa mig bra då?
.
Och hur fungerar den vid IV-administration? När behöver man fylla på?

Lite trött på att köra 3-mmc/4-mmc och behöva fylla på stup i kvarten, sen slutar det fungera osv.

Skulle vara skönt med något rus som är mer långvarigt och ändå utsöndra serotonin.

3-4 timma var rädd med reffils. Skitsvårt är man kick torsk så är man 👨
Citera
2018-11-08, 19:38
  #329
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adhdXparanoa
3-4 timma var rädd med reffils. Skitsvårt är man kick torsk så är man 👨

tog min sista vid halv 4 tiden för min våg kan ju inte väga 1-50mg ordentligt.

Tycker ruset var skevt och itne riktigt i min smak. Jag tänkte köpa bk-ethyl istället då den har serotonerga egenskaper.
Citera
2018-11-08, 21:34
  #330
Medlem
vargstars avatar
Oj shit, skrev nog i fel tråd.

Blir bra skev på Hexen i låga doseringar IV, jisus.
Citera
2019-02-05, 07:39
  #331
Medlem
Beställde denna i början på januari och då såg den fortfarande ut som den gjort hela tiden, lite brunaktig i färgen.

Den jag fått hem igår var istället vita kristaller. Har inte testat den ännu. Någon annan som hunnit testa? Vad tycker ni isf?
Citera
2019-02-05, 09:00
  #332
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dcjansson90
Beställde denna i början på januari och då såg den fortfarande ut som den gjort hela tiden, lite brunaktig i färgen.

Den jag fått hem igår var istället vita kristaller. Har inte testat den ännu. Någon annan som hunnit testa? Vad tycker ni isf?

Intressant. Rapportera så fort du kan tänkte dra en beställning på eventuellt den här o något mer.
Citera
2019-02-05, 11:02
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Intressant. Rapportera så fort du kan tänkte dra en beställning på eventuellt den här o något mer.

Yes. Jag tror att det blir en test senare idag.
Min magkänsla säger mig dock att det kan komma att bli besvikenhet. Läser man recensioner på reddit så är inte folk lika nöjda med bk-ethyl-k i vita kristaller och sedan går tankarna i att det skulle kunna vara den nya ersättaren BKE dom har fått in istället. Den verkar recensionerna ännu värre gällande.

Men men, håller tummarna så återkommer jag så fort jag testat.
Citera
2019-02-05, 20:43
  #334
Medlem
Fel spekulerat av mig. Den fungerade utmärkt 😁👌
Citera
2019-02-05, 23:24
  #335
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dcjansson90
Fel spekulerat av mig. Den fungerade utmärkt 😁👌

Dosering, ruslängd intag osv?
Citera
2019-02-06, 14:27
  #336
Medlem
Måttat med ögat och jag vet faktiskt inte, sedan jag kört denna har det fungerat bra. Gillar egentligen att väga det men har som sagt inte blivit så.

Administration är IV.

Ruslängden är ganska jävla lång på denna. Var försiktig för det finns mycket varningar att hitta om denna kemikalie. Den skjutsar inte direkt, blir det dock lite för mycket kan andningen bli märkbart påverkad på ett lite konstigt sätt. Känns faktiskt en aning farlig om jag får uttrycka mig så. Har lärt mig vart min gräns går på ögonmått 😉

Nej men annars är den långlivad. Eftersom det är IV här så lägger sig den sköna euforiska första fasen relativt snabbt. Inom 20 min iaf. Sen stegrar den ändå på nåt märkligt sätt. Tänk inte på sömn utan flödder inom 12 timmar minst, förmodligen 18-24h skulle jag säga för min del. Kan inte ta benso så får dygns en vända och försöka hejda mig 12 timmar innan läggdags senast.

Den är faktiskt ganska jobbig i sin AT måste jag säga. Värre än tjack helt klart, inte värre än HEX-EN men värre än A-PIHP. Se till att få i dig föda. Du kommer känna i magen vid IV annars, tar du för mycket andra eller tredje skottet och inte käkat så spyr du 30 sekunder efter du fått i dig pannan. Varit så förbannat nära dom två första beställningarna. Sen så mår du mycket bättre under tiden den lägger sig och mående påverkas av AT.

Det jag gillar med denna också är att libidon höjs betydligt mer för mig jämfört med A-PIHP eller andra mer dopaminerga kemikalier. Pupillerna blir stora på denna. Det syns 😋

Testa. Den är helt klart den jag tycker bäst om på HC. M-PHP gillar jag också men tyvärr ska den vara betydligt giftigare. Då väljer jag farligare men använda förnuft och respekt vid användandet.
__________________
Senast redigerad av dcjansson90 2019-02-06 kl. 14:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in