Citat:
Ursprungligen postat av
adhdXparanoa
Jag gillar denna bättre en hexan vissa tvärt om // ADHDx100
Jag har ju en förkärlek till serotonerga stimulanter, skulle denna passa mig bra då?
.
Och hur fungerar den vid IV-administration? När behöver man fylla på?
Lite trött på att köra 3-mmc/4-mmc och behöva fylla på stup i kvarten, sen slutar det fungera osv.
Skulle vara skönt med något rus som är mer långvarigt och ändå utsöndra serotonin.