2016-06-21, 01:32
  #133249
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOE2
Vem har påstått att IB:s DNA var planterat ?

Om du läser i tråden så finner du en hel bunt som vittnar om att IB´s DNA är plantat men inte Neros. Be mig inte att leta upp dessa åt dig. Det blir din läxa tills imorgon.
2016-06-21, 01:33
  #133250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
På fråga a svarar jag - Många
På fråga b svarar jag - Många, multipla tillvägagångssätt, före, samtidigt och efter offrets dödsögonblick.

Jag behöver inte bevisa ett sk*t. Jag tänker inte begära resning hos HD och inför dig... Ptrr... Du är ju bara för go.

Jasså. IB var i stort sätt isolerad i hemmet. Vem hade hon intim relation med då? Eller snarare vilka? Du säger ju Många.

Vad styrker du det påståendet på?

Berätta!
2016-06-21, 01:33
  #133251
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Irinas DNA har ju hittats på Lisas trosor. I vilken tråd diskuterar du det?


Det var väl inga planteringar så det diskuterar du väl i den här tråden .
Om du inte vill påstå att någon annan än mördaren Nerijus har placerat dem där förstås .
Har mästaren på reell substans något svar på vem det annars skulle vara ?
2016-06-21, 01:41
  #133252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Om du läser i tråden så finner du en hel bunt som vittnar om att IB´s DNA är plantat men inte Neros. Be mig inte att leta upp dessa åt dig. Det blir din läxa tills imorgon.
Inga seriösa inlägg har påstått det. Det som är den vanliga tolkningen är att det handlar om sekundär avsättning. Plantering syftar på avsiktlig kontaminering av tredje part i syfte att vilseleda utredningen.

När det gäller NB, så kan man tänka sig indirekt avsättning via smuts i lokalen, men denna förklaring faller på sin osannolikhet p g a antalet fynd och när det gäller blodsbesudlingar, så anses de inte kunna planteras och definitivt inte kunna avsättas indirekt.
2016-06-21, 01:41
  #133253
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Det var väl inga planteringar så det diskuterar du väl i den här tråden .
Om du inte vill påstå att någon annan än mördaren Nerijus har placerat dem där förstås .
Har mästaren på reell substans något svar på vem det annars skulle vara ?

Så du menar att Irina har själv avsatt sin DNA på Lisas trosor. Hur och när inträffade det? Hade du varit läskunnig så skulle du redan förstått att jag har inte en enda susning om vem som är skyldig men det är kanske lite för mycket att begära. Men det är helt ok. Oroa dig inte. Jag kunde inte heller läsa innan jag var fyra år.
2016-06-21, 01:48
  #133254
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Så du menar att Irina har själv avsatt sin DNA på Lisas trosor. Hur och när inträffade det?
Nej.
På fråga a svarar jag - Många, multipla tillvägagångssätt.
På fråga b svarar jag - kl 18.45 via sin man.
2016-06-21, 01:49
  #133255
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Så du menar att Irina har själv avsatt sin DNA på Lisas trosor. Hur och när inträffade det? Hade du varit läskunnig så skulle du redan förstått att jag har inte en enda susning om vem som är skyldig men det är kanske lite för mycket att begära. Men det är helt ok. Oroa dig inte. Jag kunde inte heller läsa innan jag var fyra år.

Är du fyra år fortfarande ?
Jag skrev att Nerijus placerad dem där .
Antingen med fingrar , skinnspiken eller näsan .
Eftersom faanskapet inte tvättar sig efter att ha satt på ljugkärringen
så kan ju hennes DNA ha funnits på alla utstickande kroppdelar på baltäcklet .
2016-06-21, 01:55
  #133256
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOE2
Inga seriösa inlägg har påstått det. Det som är den vanliga tolkningen är att det handlar om sekundär avsättning. Plantering syftar på avsiktlig kontaminering av tredje part i syfte att vilseleda utredningen.

När det gäller NB, så kan man tänka sig indirekt avsättning via smuts i lokalen, men denna förklaring faller på sin osannolikhet p g a antalet fynd och när det gäller blodsbesudlingar, så anses de inte kunna planteras och definitivt inte kunna avsättas indirekt.

Nu verkar det som att du är en utav dem som har en hyfsad seriös attityd till det här så... Som jag redan har uttryckt så är jag inte så vidare uppläst i fallet men jag har en fundering över IB´s DNA på Lisas trosor och Neros DNA lite varstans på Lisas kläder. Att IB´s DNA har hamnat där det fanns är man rörande överens om att det är planterat på något sätt men man bryr sig inte om att säkra hur detta har gjorts. I samma anda så konstaterar man att Neros DNA har uppstått pga att Nero själv har avsatt dessa. Min (obotliga) fundering är - Hur tänker man här?

Visst. Nu finns det ju en hel bunt i tråden som har en personlig agenda och känner att jag trampar dem på tårna men till dem kan jag bara säga att ni har så fel som det går att ha. Försök att förstå att jag undrar och om ni sitter på svaret så är jag tacksam om ni vill delge mig det.

Ha en go natt alla. (även boidis12)
__________________
Senast redigerad av FuckBlash 2016-06-21 kl. 02:00.
2016-06-21, 02:15
  #133257
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Du är i fel tråd...


Det är skillnad på plantering och att mördaren Nerijus har PLACERAT dem där .
Plantering är när någon medvetet sätter blod eller annat på saker för sätta dit någon .
I det här fallet avsatte mördaren Nerijus själv omedvetet DNA-spåren .
Om du har missat det så är det tillåtet att diskutera vad Nerijus har gjort i denna tråd .
Planteringar däremot hamnar i den andra tråden .
2016-06-21, 02:17
  #133258
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Den ende som är i fel tråd är Du. Men du kan väl inte läsa än...

Du har redan bestämt dig för vad som har hänt och vem som är skyldig. Att det finns några tvivelaktigheter avfärdar du direkt eftersom att de inte tjänar ditt syfte. Om du tänker efter lite, känns det rätt och om det skulle visa sig i slutet att du hade fel. Den du redan hade dömt var i själva verket oskyldig. Hur skulle du ta det?
Nu har du förmodligen och förhoppningsvis, rätt. Nero (du vet vem jag menar) är dömd i två instanser men inte desto mindre så vill jag vara ändå säkrare på att vi har rätt gärningsman. Fan vad de kan vara svårt att förstå.
Ha det gott R.
2016-06-21, 02:43
  #133259
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Den ende som är i fel tråd är Du. Men du kan väl inte läsa än...
Varning för dubbelpuck på isen. Typ.

Finns ingen som bryr sig om ett fåtal nötter tvivlar eller inte. Är det fem totalt? Speciellt inte när man ser egoargumenten som saknar all grund versus den befintliga bevisningen: JAG vill bli mer övertygad. JAG vill att de undersöker lakritspuckens pinne. JAG tycker att det krävs mer för att NB ska visa sig vara skyldig. JAG anser att undersökningen är undermålig. De borde undersökt de saker som JAG tycker är viktiga. JAG vill bli säkrare (vem fan bryr sig?)

Varför inte ett chip i armen på alla som föds? Utifall att de skulle mörda. Då skulle man kunna följa dem likt en air traffic controller på en skärm.
... Och ingen skola tvivla mer. NB-kramare och ÅK-kramare låg tätt bredvid varandra i det nya riket och såg ut över nejden.
__________________
Senast redigerad av develi 2016-06-21 kl. 02:50.
2016-06-21, 03:01
  #133260
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Och veloursuggorna skulle lugnt traska omkring på gator och torg trots att sexualbrottslingarna fortfarande är på fri fot. Ingen skulle komma på den befängda iden att våldta någon utav dessa. Örk och fyfan.
Talar du av egen bitter erfarenhet?

Sexualsadisten Nerijus är på rätt plats och om detta råder inget tvivel. Vad du sen kräver mer i bevisning är det absolut ingen som bryr sig om. Fullständigt ointressant om du tvivlar eller inte.

Högsta domstolen har sagt sitt och tack vare TR och HovR så riskerar ingen mer falla i NBs klor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in