2016-06-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pi3.14
Hej,
När det gäller att bära vigselring, har ni märkt någon skillnad i bemötande på thaisalonger?

När det gäller extratjänster i salongen bryr de sig inte alls. En mycket stor andel av kunderna kör vid sidan av för att det är slentrian med frugan, eller till och med totaltorka.

När jag hade ring var det inte ens skillnad med flickvänsförfrågningar, tjänster eller annat mot nu när jag kör ringlöst. En del föredrar nog till och med att man är gift om de själva kör vid sidan av?
Citera
2016-06-08, 18:19
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
När det gäller extratjänster i salongen bryr de sig inte alls. En mycket stor andel av kunderna kör vid sidan av för att det är slentrian med frugan, eller till och med totaltorka.

När jag hade ring var det inte ens skillnad med flickvänsförfrågningar, tjänster eller annat mot nu när jag kör ringlöst. En del föredrar nog till och med att man är gift om de själva kör vid sidan av?
Håller verkligen med om att det inte är nån skillnad när det gäller extra. Däremot har jag nog bara vid ett tillfälle träffat på en dam som ville bli min "special lady" när jag burit ring.

För deras del tror jag alltid de är öppna för att byta upp sig, och då handlar det förstås om ekonomiska uppgraderingar.
Citera
2016-06-08, 22:00
Medlem
Mr.mantastics avatar
finns det salonger som har nattöppet i gbg?
Citera
2016-06-09, 08:31
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.mantastic
finns det salonger som har nattöppet i gbg?
Har aldrig hört talas om någon och jag har inget hittat i TMG efter 22.00
Citera
2016-06-11, 19:21
Medlem
TomMacNileys avatar
Är det någon som vet hur det är med thaimassage i och runt Ludvika.
Jag är inte intresserad av extratjänster men dricksar / betalar gärna ett par Linné för en bra teasing.
Citera
2016-06-17, 16:13
Medlem
Hmm aldrig varit med om att det finns FS på menyn... Hade varit helt underbart om det fanns i Lilla Helsingör...
Får skaffa mig körkort så jag kan vidga mina vyer ^^
Citera
2016-06-20, 11:03
Medlem
Hej!
Jag har försökt läsa mig fram och lära mig i recensions-tråden och på TMG om det på något dolt sätt går att utläsa vilka ställen det är där alla dessa guldkorn finns.
MEN.... det är ju helt omöjligt!
Jag vill också vara med och uppleva detta underbara som jag fått smak på via ett ställe centralt i Stockholm. Dock så kan jag ju inte ta mig dit utan massa planering så det är Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Örebro och småorterna däromkring som är mest tillgängliga för mig.
Är det möjligt att hitta dessa guldkorn där?
Vad har ni för erfarenheter av dom orterna?
Hur lär jag mig utläsa vilka ställena är i dessa härliga recensioner, eller är de endast påhittad fantasi? Det tvivlar jag starkt på att det är...
Så snälla... lär mig hur denna djungel fungerar... snälla??
Citera
2016-06-20, 11:43
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimpyroo
Hmm aldrig varit med om att det finns FS på menyn... Hade varit helt underbart om det fanns i Lilla Helsingör...
Får skaffa mig körkort så jag kan vidga mina vyer ^^
Var är "Lilla Helsingör"?
Menar du Helsingør i Danmark, så finns väl både det ena och del andra utan att behöva körkort.
Citera
2016-06-20, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Var är "Lilla Helsingör"?
Menar du Helsingør i Danmark, så finns väl både det ena och del andra utan att behöva körkort.
Nej inte danmark - där finns det inga behov av sånt
Citera
2016-06-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ahvadnu
Hej!
Jag har försökt läsa mig fram och lära mig i recensions-tråden och på TMG om det på något dolt sätt går att utläsa vilka ställen det är där alla dessa guldkorn finns.
Jag vill också vara med och uppleva detta underbara som jag fått smak på via ett ställe centralt i Stockholm. Dock så kan jag ju inte ta mig dit utan massa planering så det är Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Örebro och småorterna däromkring som är mest tillgängliga för mig.
Hur lär jag mig utläsa vilka ställena är i dessa härliga recensioner, eller är de endast påhittad fantasi? Det tvivlar jag starkt på att det är...

Ledsen att göra dig besviken men det finns inget system, vare sig hör eller på TMG. Detta beror på en massa anledningar:

1. Här är det inte tillåtet att namnge eller länka till olika ställen och TMG är väldigt noggranna att förneka annat än vanlig massage.

2. Bara för att en person har det roligt betyder inte det att nån annan får det på samma ställe, tjänsterna är individuella och olika från dag till dag. Tjejerna byts ut och salongerna byter ägare.

3. Om man skulle tipsa om ett ställe skulle chansen att polisen kollar upp det högre, inte mycket högre men dock högre.

4. Om man tipsar om ett ställe springer alla dit och det blir överbelastat.

5. Poängen med extra är för många upptäckten och spänningen och tips skulle ta bort den effekten
Citera
2016-06-20, 20:23
Medlem
Citat:
Hej!

Du får nog göra som oss andra, "learning by doing" bara att hoppa ut i havet bland alla sugna thailändskor
Citera
2016-06-20, 23:32
Medlem
crusades avatar
Citat:
Hej!

Några tips kan vi väl dela med oss av...?

Detta tittar jag efter:
Seriöst gjord hemsida med höga timpriser, troligen inget extra
Påkostad interiör och propert klädda massöser, troligen inget extra

Oljemassage billigare än thaimassage, mycket troligt att det blir extra
Värdelös alternativt ingen hemsida alls, troligtvis extra
Lokalen placerad lite offside, lite sämre läge, troligtvis extra
I kommentarerna trycks det på att låsbara dörrar finns, troligtvis extra
"Skön massage för hela kroppen", troligtvis extra
Personalen talar enbart engelska, troligtvis extra

Som vanligt beror det givetvis på respektive massös och undantag finns på båda håll men detta tycker jag är en bra måttstock i min stad...

Fyll gärna på bröder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in