2016-06-20, 16:19
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja men det är väl tråkigt att bara gå hemma? Dessutom vem ska betala?
Snälla det är inte vikten kvinnorna har problem med oftast är de 2 att lyfta eller ska vara 2. Det är underbemanning. För att man vill att det ska vara billigt.

Tydligen verkar hemmafruarna inte hålla med dig. Ja, det spelar ingen roll vilket förvärvsarbete det handlar om så blir man utnyttjad på det ena eller andra sättet av gnidna arbetsgivare. Hemmafruar får pengar av sin make så klart. Vilket skulle fungera ypperligt om vi slapp detta eländiga marxistsystem.
Citera
2016-06-20, 16:23
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Du kan inte skylla allt på muslimerna, även bl.a rasister och nazister kan vara våldsamma mot kvinnor.

Hahaha...
Det är ju därför BRÅ´s statistik var tvungen att filtreras rätt

Inte mitt problem!!!
Citera
2016-06-20, 16:30
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Tydligen verkar hemmafruarna inte hålla med dig. Ja, det spelar ingen roll vilket förvärvsarbete det handlar om så blir man utnyttjad på det ena eller andra sättet av gnidna arbetsgivare. Hemmafruar får pengar av sin make så klart. Vilket skulle fungera ypperligt om vi slapp detta eländiga marxistsystem.

En del kanske trivs med det men inte alla.
Citera
2016-06-20, 16:36
Medlem
Citat:
Nu snackar vi om de kvinnor som utsätts i hemmet av sin egen man. Det är inget problem i din värd?

Men gullevännen då!!!
Den här diskussionen har du och jag haft förut.
Men det var väll så fruktansvärt synd om dig när du blev patriarkalt förtryckt av att du ej har koll på verkligheten.
Att du framstår som minderårig intellektuellt / utvecklingstör, är ditt problem.

Den senaste statistiken från Göteborg visade att kvinnor slår oftare än män...
Något du antagligen inte fått repetera Pavlovskt som med de dina feministiska inlärda mantran.

Förstår du maktdynamiken i att ha blivit feminismens egendom???
Behöver du repetera deras bevisade falsarier kan du väll göra det på ditt skyddade boende för utvecklingsstörda kvinnor.
Citera
2016-06-20, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Att kvinnor våldtas av merparten "utomeuropeer" är ju knappast mitt problem. Det är ditt feministiskt självskapade problem. Islamistbabbarna är inte mina och jag vill ej ha med dem att göra

Jag accepterar hemmafruar, horor mm. oavset vad och knullar hoaktiga kvinnor ofta. Ger dem lite närhet och får detsamma. Något konstigt? Nej.

Vem säger att kvinnor skall tryckas ned, utöver feminister?
Vilka har tagit kvinnors rätt till bestämmande över sina kroppar ifrån dem?
Låter skolplikten mammorna uppfostra sina barn?

Din mer än bristfälliga repetition av den radikalfeministiska maktpropagandan som ett mantra. Säger mer om att de har makten över dig, än att du äger den själv.
Helt rätt.

Inte heller är det mitt problem när skolor, äldrevård, sjukvård tvingas skära ned på personal för att världens högsta skatter inte räcker till.

Det är inte mitt problem när kvinnor blir arbetslösa, för att de förstört ett välfungerande samhälle som svenska män byggt upp.

Nej, det blir tvärtom en sorts belöning. Efter allt lidande dessa horor ställt till med, kan vi äntligen se dem själva lida, av problem dessutom, som är orsakade av deras egen perversitet och stupiditet.

Alla dessa främmande män de har tagit in kvinnorna, som de knullar runt med som ett gäng kaniner, kommer till slut visa sig vara ett par hundratusen kukar för mycket för den svenska horan att mäkta med.

Haha, det är inte konstigt att det är helt dött på feministforumet, alla kvinnor är ju upptagna med att knapra importerad kotte.

Nej fy fan vilket slödder. Det ska vara skönt att se dem hora på gatorna. De är ju på nivå med thai och nigerianskor så de kommer nog snabbt att anpassa sig till det yrket.
Citera
2016-06-20, 16:38
Medlem
Endevils avatar
Citat:

Det vore väl bra om kvinnor finge en reell valmöjlighet i alla fall. Tycker du inte? Det är ju inte fallet i dagens überbeskattande kommunistvälde.
Citera
2016-06-20, 16:39
Medlem
Citat:

Undersökningen säger att de är nöjdast.
Citera
2016-06-20, 16:52
Medlem
Citat:
Undersökningen säger att de är nöjdast.

Det finns hemmafruar som är olyckliga också.
Citera
2016-06-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ja men då kanske det var de som valde det för att de ville vara det. Ingen som blev tvingad att vara hemmafru.

Tvång?

Dina tvångsfantasier bör du kanske ta med en terapeut, i stället för att leva ut och projicera här. BDSM-forum kanske är din grej?
Citera
2016-06-20, 17:00
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ja men då kanske det var de som valde det för att de ville vara det. Ingen som blev tvingad att vara hemmafru.

Du kan vara en Hora.

Hade inte de som INTE var hemmafruar också valt? Varför var inte de lika lyckliga?
Citera
2016-06-20, 17:03
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Tvång?

Dina tvångsfantasier bör du kanske ta med en terapeut, i stället för att leva ut och projicera här. BDSM-forum kanske är din grej?
Alltså man kan inte bara säga kvinnor är lyckligare som hemmafruar och tro att alla kvinnor ska vara lyckliga hemmafruar.
Hur har man mätt vilka som är lyckliga?
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2016-06-20 kl. 17:06.
Citera
2016-06-20, 17:06
Medlem
Gäller detta även intelligenta kvinnor eller manligare (ofta feministiska) kvinnor?
Man kan inte dra alla över en kam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in