Citat:
Ursprungligen postat av
Tangentinkontinens
Att kvinnor våldtas av merparten "utomeuropeer" är ju knappast mitt problem. Det är ditt feministiskt självskapade problem. Islamistbabbarna är inte mina och jag vill ej ha med dem att göra
Jag accepterar hemmafruar, horor mm. oavset vad och knullar hoaktiga kvinnor ofta. Ger dem lite närhet och får detsamma. Något konstigt? Nej.
Vem säger att kvinnor skall tryckas ned, utöver feminister?
Vilka har tagit kvinnors rätt till bestämmande över sina kroppar ifrån dem?
Låter skolplikten mammorna uppfostra sina barn?
Din mer än bristfälliga repetition av den radikalfeministiska maktpropagandan som ett mantra. Säger mer om att de har makten över dig, än att du äger den själv.

Helt rätt.
Inte heller är det mitt problem när skolor, äldrevård, sjukvård tvingas skära ned på personal för att världens högsta skatter inte räcker till.
Det är inte mitt problem när kvinnor blir arbetslösa, för att de förstört ett välfungerande samhälle som svenska män byggt upp.
Nej, det blir tvärtom en sorts belöning. Efter allt lidande dessa horor ställt till med, kan vi äntligen se dem själva lida, av problem dessutom, som är orsakade av deras egen perversitet och stupiditet.
Alla dessa främmande män de har tagit in kvinnorna, som de knullar runt med som ett gäng kaniner, kommer till slut visa sig vara ett par hundratusen kukar för mycket för den svenska horan att mäkta med.
Haha, det är inte konstigt att det är helt dött på feministforumet, alla kvinnor är ju upptagna med att knapra importerad kotte.
Nej fy fan vilket slödder. Det ska vara skönt att se dem hora på gatorna. De är ju på nivå med thai och nigerianskor så de kommer nog snabbt att anpassa sig till det yrket.