Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Det finns ett udda rykte om att Hamrén är klar för Malmö. Det ska ha varit klart sedan i vintras. Allan Kuhn ska stega tillbaka som assisterande och de ska jobba tillsammans som de gjorde i Ålborg.
Jag tror väl inte att Hamrén går direkt till ett nytt jobb utan en paus.
Jag förstår tanken och om Kuhn skulle kunna tänka sig att bli andretränare igen så skulle det väl vara just under Hamrén? Men frågan är om han är sugen på att stega tillbaka och riskera att få assisterande-stämpeln på sig?
Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Han bor väl/har ett boende i Mölnlycke eller vad det är vilket skulle kunna göra att han vill hem till Göteborg och då är det ju inte helt galet.
Han får ett halvårs paus från fotbollen, även om han lär vara involverad en del i värvningar etc redan nu, han kan få en start i en klubb utan det maximala trycket utifrån efter alla år med landslaget etc.
Känns inte omöjligt.
Som du skriver så kan det absolut vara så att han prioriterar en klubb där han kan få jobba i lite lugn och ro samtidigt som han ändå har ganska stora möjligheter att göra bra resultat. Efter att ha läst ditt inlägg så är det nästan så att jag tror det är möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
junkbord
Går även rykten att förre IFK-tränaren Teddy Olaussson är tilltänkt som huvudtränare för Häcken.
Det har jag helt missat. Jag trodde att Christian Lundström skulle vara den som låg bäst till ifall det skulle vara en intern rekrytering.