2009-02-11, 17:23
Bannlyst
Finns det något spännande skvaller om DN journalisten Stefan Lisinski?
Han verkar vara kompis med Trond Sefastsson och har skrivit flera snälla artiklar om honom. Vad har de för band egentligen? Det surrar av rykten och skvaller. Vad vet vi egentligen om denna man?
Citera
2009-02-11, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kukienku
Att han är nästa man för rakning i en dårblogg någonstans nära dig.
Mitt i prick. Min gissning är att Lisinski kommer att ta en mycket låååååång semester när han upptäcker vilken blogg han har hamnat i:

Citat:
Trond satte munkavel på mig!

Publicerat av Cecilia Beckroth den februari 11, 2009

Lunchen var mycket god, och jag fick veta allt jag ville veta. Men jag får inte blogga om det just nu ialla fall. Senare ska jag få göra det. Men just nu måste jag lova att inget säga. Så då gör jag väl inte det. Fan Fan fan…. Ett namn som dök upp under våran lunch var Stefan Lisinski, DN:s suveräna kriminalreporter och artikeln som han skrivit om hur polisen gömde undan en snus med annat DNA vid en brottsplats vilket lett till att en misstänkt person blev dömd trots att det fanns uppgifter som tydde på att någon annan varit på platsen. Jag märkte att Trond var imponerad av Lisinski.
Citera
2009-02-11, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Mitt i prick. Min gissning är att Lisinski kommer att ta en mycket låååååång semester när han upptäcker vilken blogg han har hamnat i:

Tack det var intressant. Stefan Lisinski och Trond Sefastsson håller alltså på och kokar ihop något och Trond berättar något för Beckroth som inte kan hålla tyst. Då hoppas vi på att hon snart berättar för oss vad som är på gång.
Citera
2009-02-11, 18:44
Medlem
Rimberts avatar
Jag har ingen ingen aning om vem Stefan Lisinski är, men bjud mig gärna på lite mer skvaller, så jag får lite mer kött på benen.
Men att han är DN-skribent ger mig lite obehagsrysningar bara det...
Citera
2016-06-20, 13:30
Medlem
Separatistens avatar
Han verkar gilla invandring och ogilla jägare och vapenägare.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/sportskyttar-motsatter-sig-skarpta-vapenlagar/

Som gjord för DN med andra ord.
Citera
2016-06-20, 15:57
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Han verkar gilla invandring och ogilla jägare och vapenägare.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/sportskyttar-motsatter-sig-skarpta-vapenlagar/

Som gjord för DN med andra ord.

Ja, det var ju en snygg bump! Drygt sju år.

Men som vanligt så är det en sådan där journalist som slår in öppna dörrar och fattar inte att illegala vapen är de som står för 99,9% av begångna brott. Legala vapen brukar däremot användas ibland för att ta sig själv av daga, men det är inget brott och även om det inte fanns ett enda skjutvapen till hands så skulle dom hitta andra effektiva metoder för att döda sig själva.
Citera
2016-06-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Ja, det var ju en snygg bump! Drygt sju år.

Men som vanligt så är det en sådan där journalist som slår in öppna dörrar och fattar inte att illegala vapen är de som står för 99,9% av begångna brott. Legala vapen brukar däremot användas ibland för att ta sig själv av daga, men det är inget brott och även om det inte fanns ett enda skjutvapen till hands så skulle dom hitta andra effektiva metoder för att döda sig själva.

Stefan Lisinski hatar kvinnor och tror att män som begått sexuella övergrepp alltid är utsatta för lögner och komplotter. Särskilt om offren är barn - då rycker Lisinski ut och säger att ungarna och deras mammor bara hittar på. Lita inte på den mannen på något sätt han skulle berätta för första bästa pedofil var det fanns rädda små barn....Brrr
Citera
2017-11-17, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Stefan Lisinski hatar kvinnor och tror att män som begått sexuella övergrepp alltid är utsatta för lögner och komplotter. Särskilt om offren är barn - då rycker Lisinski ut och säger att ungarna och deras mammor bara hittar på. Lita inte på den mannen på något sätt han skulle berätta för första bästa pedofil var det fanns rädda små barn....Brrr

Jag bumpar tråden igen.

Stefan Lisinski verkar vara intressant, efter att han granskat fallet med Kaj Linna. Jag anser att han gjorde ett suveränt arbete för det är ju skandalöst att oskyldiga människor är frihetsberövade. Det är nog det värsta övergrepp en människa kan råka ut för med statens rättsmaskineri som förövare, om de är medborgare i ett land som benämns för rättsstat.

Har du någon substans i påståendet att han hatar kvinnor? Finns det specifika fall som du känner till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in