2016-06-17, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Okej, men är du säker på att de pratar om dig som privatperson och inte vad du har sagt på den sidan osv?

För det är en skillnad mellan att i stort sett skriva en dagbok (det var så jag tolkade det) om dig och dina aktiviteter och att diskutera det du har sagt tidigare då du mycket väl kan ha lyckats göra bort dig på något sätt som har gjort vissa arga eller helt enkelt inte ser dig som seriös eller ja gudarna vet bara vad. (jag tänker på hur du har aktivt beskyllt dina föräldrar för att vara en del av GS mot dig osv här på Flashback)

Det är lite då man måste fråga, om du nu vet att alla sidor som du besöker blir infiltrerade av GS (måste vara otroliga resurser som läggs för att ha så pass hård span på dig eller så har du datorn fylld med virus som sparar ner alla adresser) varför använder du då internet?

För om de nu infiltrerar alla sidor och så, hur kan du vara så säker på att du ens får rätt typ av information från andra som säger sig vara utsatta för GS?

De kanske är en del av konspirationen bara för att förvirra dig, som sagt, jag säger samma som jag har sagt till flubbb men även många andra, tänk igenom hur pass sannolikt det är du säger men framförallt hur pass hållbart är det om det skulle kunna gå så långt att man lyckas få ett fall dragit till domstol?

Om det kraschar redan innan experter tittar på det så är det något som inte stämmer och då behöver man fråga sig vad det är och om det är för att man har haft fel eller om det är för att det är något som fattas osv.

Kan du ge exempel på dessa suspekta svar för det du kanske anser är GS kanske någon annan anser är helt normalt och att du då har missförstått det just i det ögonblicket. (sånt är lätt hänt, speciellt om man skulle vara förföljd)

Fast sen så är inte blocket den bästa sidan överhuvudtaget så du kan mycket väl ha gått på en nit eller flera, men kan du ge exempel på annonser som är skräddarsydda?

För i dagsläget så säger du en massa men du visar inte upp det du säger vilket är en av anledningarna till att det är svårt att tro på dig sedan att du beskyller även dina föräldrar för att konspirera mot dig gör inte saken så mycket lättare heller.

På den sidan skriver och kommenterar de saker i mitt liv som sker dagligen som ingen som inte bevakar mig skulle kunna känna till. Hur förklarar du att alla som är utsatta för GS beskriver att folk runt omkring dem hela tiden pratar om saker ur deras liv? Och detta sker inte bara ibland, utan jämt, år ut och år in och i princip överallt.

I övrigt har jag inte lust att lägga mer tid på att förklara allt detta för dig. Du kan rimligtvis inte veta ett skvatt om min familjesituation eller livssituation, och att då sitta och skriva här och uttala dig som om du vore någon slags "allvetande auktoritet eller expert" när det gäller vad som pågår och har pågått i mitt liv gör att jag har starka misstankar om att du bara trollar och håller på och jävlas på forumet här.

Tänkte egentligen bara kommentera FreedomDeep's inlägg med avhopparen och understryka hur väl det stämmer överens med saker som har tagits upp tidigare i dessa trådar. Att sitta och tjafsa fram och tillbaka med er om andra aspekter av detta har jag ingen större lust med. Några bevis som ni skulle acceptera har jag inte heller. Så vi får nog lämna det där tillsvidare.
Citera
2016-06-17, 17:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Till madtop och ondahamstern:

Jag kan inte sitta och skriva enskilda svar på var och en av era detaljfrågor. Det fungerar inte så. Ni och övriga läsare (som inte är TI's) skulle inte förstå till fullo ändå. Jag har analyserat mitt liv; 40+ år tillbaka i tiden och lagt ihop alla pusselbitar och sett mönster och så vidare som alla ingår som delar i den helhet som är min GS-förföljelse. Det räcker inte med att beskriva bara en del som svar på en detaljfråga pga att dessa delar är beroende av helheten. Så för att ni skulle kunna förstå och se vad som sker så skulle jag förmodligen behöva publicera en hel bok som går igenom allting från början till slut.

Vad menar du förresten med "går in i min lägenhet varje dag"? Har väl aldrig påstått att de går in här VARJE dag.

Men angående sprayandet så är det knappast inbillning att kliva in genom dörren och mötas av ett moln av kemikalier som närapå får dig att tappa andan och som senare ger dig stark huvudvärk .... och speciellt inte när det sker en eftermiddag då du helt spontant kommer hem tidigare från ett jobb som dessa stalkers uppenbarligen inte hade räknat med och därför nyss varit där och sprayat i tron om att gasen skulle hinna lägga sig lite i ett par timmar innan du kommer hem. Hur inbillar man sig en sådan starkt kvävande lukt enligt dig?

Har vidtagit åtgärder som har minskat sprayandet till stor del nu, men det sker ändå ibland, och jag har inte lyckats få klarhet i hur det sker. Inte som tidigare genom brevinkastet eller att de går in - de måste ha ytterligare någon metod. De verkar i alla fall ha slutat att gå in i min lägenhet sedan jag började med lite olika åtgärder.

Har du funderat på om lukten kan kommit via ventiler i lägenheten? Kan ju vara grannar som målat om, lackat golven, kokat mäsk eller gjort något annat som luktar starkt?
Citera
2016-06-17, 17:03
Medlem
madtops avatar
Citat:
Till madtop och ondahamstern:

Jag kan inte sitta och skriva enskilda svar på var och en av era detaljfrågor. Det fungerar inte så. Ni och övriga läsare (som inte är TI's) skulle inte förstå till fullo ändå. Jag har analyserat mitt liv; 40+ år tillbaka i tiden och lagt ihop alla pusselbitar och sett mönster och så vidare som alla ingår som delar i den helhet som är min GS-förföljelse. Det räcker inte med att beskriva bara en del som svar på en detaljfråga pga att dessa delar är beroende av helheten. Så för att ni skulle kunna förstå och se vad som sker så skulle jag förmodligen behöva publicera en hel bok som går igenom allting från början till slut.

Vad menar du förresten med "går in i min lägenhet varje dag"? Har väl aldrig påstått att de går in här VARJE dag.

Men angående sprayandet så är det knappast inbillning att kliva in genom dörren och mötas av ett moln av kemikalier som närapå får dig att tappa andan och som senare ger dig stark huvudvärk .... och speciellt inte när det sker en eftermiddag då du helt spontant kommer hem tidigare från ett jobb som dessa stalkers uppenbarligen inte hade räknat med och därför nyss varit där och sprayat i tron om att gasen skulle hinna lägga sig lite i ett par timmar innan du kommer hem. Hur inbillar man sig en sådan starkt kvävande lukt enligt dig?

Har vidtagit åtgärder som har minskat sprayandet till stor del nu, men det sker ändå ibland, och jag har inte lyckats få klarhet i hur det sker. Inte som tidigare genom brevinkastet eller att de går in - de måste ha ytterligare någon metod. De verkar i alla fall ha slutat att gå in i min lägenhet sedan jag började med lite olika åtgärder.

Det är mycket möjligt att det finns en lukt i din lägenhet. Men därifrån är det en väldigt lång väg till att lukten beror på att ett gäng frimurare gör det för att jävlas. Det finns betydligt rimligare förklaringar till en lukt än organiserad gang-stalking.

Och du duckar hela tiden min fråga: Har du några som helst bevis för att ditt internet är avlyssnat 24/7? Eller är det bara ett grundlöst påstående som baseras på en känsla?

Edit:
Citat:
Några bevis som ni skulle acceptera har jag inte heller.

OK, då så. Och eftersom jag har branschkännedom och vet hur avlyssning fungerar och vad som krävs så drar jag slutsatsen att ditt internet inte är övervakat utan det är bara något som du inbillar dig.
Senast redigerad av madtop 2016-06-17 kl. 17:12.
Citera
2016-06-17, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har du funderat på om lukten kan kommit via ventiler i lägenheten? Kan ju vara grannar som målat om, lackat golven, kokat mäsk eller gjort något annat som luktar starkt?

Har funderat på en massa olika förklaringar, men har ljudinspelning där man tydligt hör att någon öppnar brevinkastet och sprayar. Detta har jag redovisat utförligt tidigare i tråden. Har du glömt det?
Citera
2016-06-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det är mycket möjligt att det finns en lukt i din lägenhet. Men därifrån är det en väldigt lång väg till att lukten beror på att ett gäng frimurare gör det för att jävlas. Det finns betydligt rimligare förklaringar till en lukt än organiserad gang-stalking.

Och du duckar hela tiden min fråga: Har du några som helst bevis för att ditt internet är avlyssnat 24/7? Eller är det bara ett grundlöst påstående som baseras på en känsla?

Jag ger upp när det gäller dig nu. Du vill inte förstå, du låtsas att du inte förstår, du driver med oss allihop bara för att du gillar att sitta och tjafsa fram och tillbaka, eller något annat alternativ av alla de möjligheter som finns och existerar.
Citera
2016-06-17, 17:15
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
På den sidan skriver och kommenterar de saker i mitt liv som sker dagligen som ingen som inte bevakar mig skulle kunna känna till.

Och du har inte delat med dig av saker ur dit liv på den sidan likt hur du gör här på flashback?

Som sagt det skulle underlätta för oss som tvivlar om du kunde bevisa att detta sker och att det inte rör sig om att folk diskuterar saker som du redan har nämnt. (men det är helt upp till dig om du vill dela med dig av bevisen)

Citat:
Hur förklarar du att alla som är utsatta för GS beskriver att folk runt omkring dem hela tiden pratar om saker ur deras liv?

Det går att förklara genom att många av dem mycket väl kan lida av paranoia och därmed tror att de är förföljda för majoriteten kan inte bevisa det de säger heller.

Citat:
Du kan rimligtvis inte veta ett skvatt om min familjesituation eller livssituation, och att då sitta och skriva här och uttala dig som om du vore någon slags "allvetande auktoritet eller expert" när det gäller vad som pågår och har pågått i mitt liv gör att jag har starka misstankar om att du bara trollar och håller på och jävlas på forumet här.

Helt sant att jag inte kan veta allt om din situation utan jag kan endast utgå från vad du själv har sagt och det du har sagt är inte till din fördel.

Citat:
Några bevis som ni skulle acceptera har jag inte heller. Så vi får nog lämna det där tillsvidare.

Fast jag ber om så simpla saker som just de annonser som du menar eller åtminstone liknande som du misstänker är skapta för att djävlas med dig, eller menar du att du inte vill bli trodd?

Citat:
Har funderat på en massa olika förklaringar, men har ljudinspelning där man tydligt hör att någon öppnar brevinkastet och sprayar. Detta har jag redovisat utförligt tidigare i tråden. Har du glömt det?

Jag mins det men jag mins inte att du har delat med dig av denna inspelning dock, kan du hänvisa till där man kan få höra detta?
Citera
2016-06-17, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och du har inte delat med dig av saker ur dit liv på den sidan likt hur du gör här på flashback?

Som sagt det skulle underlätta för oss som tvivlar om du kunde bevisa att detta sker och att det inte rör sig om att folk diskuterar saker som du redan har nämnt. (men det är helt upp till dig om du vill dela med dig av bevisen)

Det går att förklara genom att många av dem mycket väl kan lida av paranoia och därmed tror att de är förföljda för majoriteten kan inte bevisa det de säger heller.

Helt sant att jag inte kan veta allt om din situation utan jag kan endast utgå från vad du själv har sagt och det du har sagt är inte till din fördel.

Fast jag ber om så simpla saker som just de annonser som du menar eller åtminstone liknande som du misstänker är skapta för att djävlas med dig, eller menar du att du inte vill bli trodd?

Jag mins det men jag mins inte att du har delat med dig av denna inspelning dock, kan du hänvisa till där man kan få höra detta?

Självklart syftar jag INTE på saker som jag redan nämnt på sidan. Det är väl uppenbart till tiotusen procent att jag inte skulle vara så korkad och dra en sådan totalt ologisk slutsats.
Senast redigerad av rosalotus 2016-06-17 kl. 17:35.
Citera
2016-06-17, 17:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Jag hade glömt det men minns nu när du säger det. Kan du lägga upp den inspelningen så vi också kan få höra?
Citera
2016-06-17, 18:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Självklart syftar jag INTE på saker som jag redan nämnt på sidan. Det är väl uppenbart till tiotusen procent att jag inte skulle vara så korkad och dra en sådan totalt ologisk slutsats.

Menade absolut inte att påstå att du är korkad utan att det helt enkelt kan handla om att du råkar ha sagt något om dig som du kan ha glömt eller missat, det är lätt hänt nämligen
Citera
2016-06-17, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Har du testat så att du inte får samma effekt med en klassisk foliehatt?

En folie hatt förstärker effekten denna jammar vågorna som går mot kroppen.
Citera
2016-06-17, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Klart han har - det var ju det de sålde i den andra länken han gav: foliehattar (fast de kallar det för braincoat), kalsonger med strålningsskydd och ringbrynjor!! (OBS jag skämtar inte!)

http://www.lessemf.com/personal.html
Du har ju inte testat! Förklara varför dem fungerar som haten!?
Citera
2016-06-17, 21:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
En folie hatt förstärker effekten denna jammar vågorna som går mot kroppen.

Hur går det till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in