2016-06-17, 13:22
Medlem
UngeHerrProms avatar
Hejsan svejsan, jag fick cocillana innan får hostan men klarade inte av att dricka det, därför kom jag att tänka på lean, men eftersom det inte går att göra i sverige gjorde jag en version jag kallar swedish lean
Det ni behöver:
  • Cocillana
  • Citodon
  • Antihistamin
  • Lite oxy
  • Sprite
  • Grape dricka
  • Jolly Ranchers
  • Is
Först tar ni fram glaset och lägger i en näve is, sedan tar ni två och en halv koppar med cocillana (75ml) och häller i bland isen, sedan häller ni på sprite tills 60% av glaset är fullt, sedan häller ni på eran grape dricka och till sist lägger i en antihistamin tablett för smak, rekommenderat aerius eftersom den löses upp och smakar gott och sedan lägger ni tre jolly ranchers i olika smaker, sedan tar ni en citodon och alternativ en oxy, sedan har ni eran purple drank som ni sippar låååångsamt av
Citera
2016-06-17, 14:58
Medlem
UngeHerrProms avatar
Effekterna av den här drycken är
  • Eufori
  • En varm skön känsla i kroppen
  • Tunga muskler
  • En skön sömnighet

Det är en riktigt skön dricka och effekten blir ännu bättre med en halv citodon eller oxy, riktigt skönt när det gröna sköna är slut
Citera
2016-06-17, 15:43
Medlem
KTHs avatar
Varför inte bara göra "riktig" lean? Dvs filtrera Citodon så att man får en lösning som innehåller kodein, och tillsätt Lergigan (promethazin). Blanda med valfri läsk och karameller.

Lergigan är en antihistamin som inte är särskilt svår att få utskriven.

Trevlig helg

Mvh
Citera
2016-06-17, 15:53
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTH
Varför inte bara göra "riktig" lean? Dvs filtrera Citodon så att man får en lösning som innehåller kodein, och tillsätt Lergigan (promethazin). Blanda med valfri läsk och karameller.

Lergigan är en antihistamin som inte är särskilt svår att få utskriven.

Trevlig helg

Mvh
Så kan man också göra, men det här var ju en annorlunda version som jag kallar swedish lean
Vad ska man säga för att få lergigan utskrivet?
Citera
2016-06-17, 17:18
Medlem
Svampifittans avatar
Oxy,lergigan och 1-2 iktrovil. Varför blanda in citodon som knullar levern?
Citera
2016-06-17, 18:34
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampifittan
Oxy,lergigan och 1-2 iktrovil. Varför blanda in citodon som knullar levern?
När jag gjorde receptet ville jag ändå likna lean i usa, citodon och kodein i sig som är en stor del i hostmedicinen i usa, sen är citodon inte så kraftig att den tar över ruset helt
Citera
2016-06-19, 20:41
Medlem
purplepotions avatar
Jag har beställt hem hostmedicin med kodein i som heter Euphon Syrup. Det finns att beställa från ett par apotek i Frankrike. Svinbilligt och funkar perfekt att blanda med Sprite/Mt. Dew eller vad som helst. Smakar rätt gott med faktiskt!
300mg Kodein i en flaska och det brukar även finnas promethazine på dom här hemsidorna, så man kan ju passa på att beställa det med om man inte har tillgång till Lergigan här i Sverige. Köp hem ett gäng styrofoam cups och hiva i några jolly ranchers och så har du en dryck som är så lik Lean du bara kan få
Citera
2016-06-19, 20:47
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplepotion
Jag har beställt hem hostmedicin med kodein i som heter Euphon Syrup. Det finns att beställa från ett par apotek i Frankrike. Svinbilligt och funkar perfekt att blanda med Sprite/Mt. Dew eller vad som helst. Smakar rätt gott med faktiskt!
300mg Kodein i en flaska och det brukar även finnas promethazine på dom här hemsidorna, så man kan ju passa på att beställa det med om man inte har tillgång till Lergigan här i Sverige. Köp hem ett gäng styrofoam cups och hiva i några jolly ranchers och så har du en dryck som är så lik Lean du bara kan få
Låter fantastisk, kom ihåg man måste köra dubbla styrofoam cups, så är det bara
Får nog ta och prova
Citera
2016-06-19, 21:08
Medlem
Psykotons avatar
Schysst initiativ och kreativitet ..men varför lägga till oxikodon i ekvationen? ..och Aerius, av alla antihistaminer "för smakens skull"?

Enklast är ju att ta ett par Kodein Recip 25mg och Lergigan (prometazin), keep it simple, liksom (i nödfall kan en CWE på Citodon fungera för kodeinet, iofs.)

Sedan är det bara att slå sig ned i soffan och dricka något gott, Dr Pepper t. ex., med smågodis, glass och chips till, plus pizza eller annan amerikansk junkfood...
Citera
2016-06-19, 21:26
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Schysst initiativ och kreativitet ..men varför lägga till oxikodon i ekvationen? ..och Aerius, av alla antihistaminer "för smakens skull"?

Enklast är ju att ta ett par Kodein Recip 25mg och Lergigan (prometazin), keep it simple, liksom (i nödfall kan en CWE på Citodon fungera för kodeinet, iofs.)

Sedan är det bara att slå sig ned i soffan och dricka något gott, Dr Pepper t. ex., med smågodis, glass och chips till, plus pizza eller annan amerikansk junkfood...
Tog en halv oxy för att bli extra mysig och aerius för att det var den enda jag hade hemma
Den funkade inte ens så bra, aeriusen alltså.
Lergigan och kodein är nog lättare att köra med men jag ville bara exprimentera lite med det jag hade och komma på något nytt
Citera
2016-06-19, 22:27
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Tog en halv oxy för att bli extra mysig och aerius för att det var den enda jag hade hemma
Den funkade inte ens så bra, aeriusen alltså.
Lergigan och kodein är nog lättare att köra med men jag ville bara exprimentera lite med det jag hade och komma på något nytt

Haha, precis så är det.. utan tillgång till ett apotekslager gäller "man tager vad man haver" regeln Hoppas du får en skön kväll !!!!
Citera
2016-06-19, 23:13
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Haha, precis så är det.. utan tillgång till ett apotekslager gäller "man tager vad man haver" regeln Hoppas du får en skön kväll !!!!
Yes exakt man får använda det som finns ha en skön kväll
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in