2016-06-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kan du hänvisa till denna sida eller menar du på Flashback nu?

Har berättat tidigare att det är ett forum där jag har varit medlem. Vet ej om det är klokt eller inte att ge en direktlänk dit, så det kan jag inte avgöra just nu.. Men ja, självklart även här på flashback och på alla andra internetsidor som jag är aktiv på. De som övervakar mig vet ju allt och infiltrerar allt. Internettrafiken är under konstant bevakning 24/7. Lägger man exempelvis in en annons på Blocket så ser dem det och man kan få en del suspekta mailsvar eller telefonsamtal som helt klart är GS-attacker. Likaså kan de skräddarsy en Blocket-annons enbart utefter en TI. Detta hände mig när jag sökte bostad att hyra bl a där. De lägger in annonser som passar mina önskemål, när jag sedan kontaktar dem så påbörjas attackerna, man förstår att annonsen var fejk och att enda orsaken var att jävlas. Osv, osv, osv .... det finns massor med exempel.
Citera
2016-06-17, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför tror du att det fungerar? Om du hade läst disclaimern längst ned på QuWaves hemsida så hade du insett att de inte ens själva tror på det...
Va vart får du det ifrån vart är din läs förståelse! Dem säger ingenstans att dem inte tror på den!
Dem har garanti på två år!
Citera
2016-06-17, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det finns vetenskapliga förklaringar till varför du hör röster. Och tro mig, dessa har inte med påhittade skalärvågor att göra.
Du undvek frågan varför vet folk sånt jag inte berättat till folk
Och vad är det för vågor då något måste det ju vara?
Citera
2016-06-17, 14:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Har berättat tidigare att det är ett forum där jag har varit medlem. Vet ej om det är klokt eller inte att ge en direktlänk dit, så det kan jag inte avgöra just nu.. Men ja, självklart även här på flashback och på alla andra internetsidor som jag är aktiv på. De som övervakar mig vet ju allt och infiltrerar allt. Internettrafiken är under konstant bevakning 24/7. Lägger man exempelvis in en annons på Blocket så ser dem det och man kan få en del suspekta mailsvar eller telefonsamtal som helt klart är GS-attacker. Likaså kan de skräddarsy en Blocket-annons enbart utefter en TI. Detta hände mig när jag sökte bostad att hyra bl a där. De lägger in annonser som passar mina önskemål, när jag sedan kontaktar dem så påbörjas attackerna, man förstår att annonsen var fejk och att enda orsaken var att jävlas. Osv, osv, osv .... det finns massor med exempel.

Att såsom du komma med ett bestämt påstående om att din internettrafik är övervakad får dig bara att framstå som mindre trovärdig. Du framstår i mina ögon som en mytoman och att man inte kan lita på vad du säger.

Jag är väldigt övertygad om att din internettrafik inte är övervakad. För att övervaka din trafik krävs beslut från åklagare och en stark misstanke om att du är skyldig till ett brott som ger minst 2 års fängelse.
Citera
2016-06-17, 14:19
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb

Hur fan ska jag veta varför du fått för dig att alla vet allt om dig? Min gissning är att du är paranoid och inbillar dig en massa skit.

Och vad är det för vågor du pratar om och varför måste det finnas några vågor?
Citera
2016-06-17, 14:25
Bannlyst
Citat:
Det finns gott om fall där folk har ljugit och trollar i denna och alla tidigare GS trådar och ditt beteende är bitvis identiskt med deras.
Tror du alla targets trollar? Vissa mig ett exempel.

Citat:
Det var svar på din "jag kan inte läsa citaten" så jag vet inte riktigt vad du vill få sagt här
Jag har redan svarat på dem titta längre bak i tråden.

Citat:
Att du fortsätter att säga att du inte lyssnar även fast jag gång på gång säger att jag inte bryr mig om du gör det eller inte (jag sa det även första gången jag tog upp det) tyder på att du aktivt gör det då du fortsätter
Varför fortsätter du och tar upp det då om du inte bryr dig?

Citat:
Mitt tidigare citat av dig säger emot dig då det inte var någon annan som tog upp någonting om din hund eller din säkerhetskedja innan du tog upp att du hade en och det har jag även hänvisat till tidigare så sluta ljug om den detaljen när du är motbevisad av dina egna ord.

Men för att vara tydlig så använder jag det citatet igen.
kan inte se citatet

Citat:
jasså, så du menar att bara för att personen i fråga höll sin hand mot sitt skärp eller kanske rent av rättade till pungen så måste han ha haft en pistol på sig?

Jag tror bestämt att du har sett för många gangsterfilmer om du antar att män som går med handen mot skrevet bär pistoler.
Det var tydligt att han hålde en pistol och han tittade in hukande.

Citat:
Såg du vapnet eller antog du att de hade vapen på sig?
Jag såg inte vapnet men har aldrig sett en person som håller armarna så och hukar ner
Annat än på tv

Citat:
Fast nej, du är inte ärlig då du både ändrar på din berättelse och du säger kontinuerligt emot dig själv även när det hänvisas till där du säger något annat än vad du påstår.
Vart säger jag emot mig själv?Hihhi du är rolig

Citat:
Tråden handlar om huruvida GS faktiskt förekommer och är inte en bloggtråd, vill du skriva en blogg så får du starta en bloggsida och inte slösa vår tid här på flashback då vi försöker att komma fram till huruvida Gang Stalkning sker och hur trovärdiga många av de som påstår sig vara utsatta för det verkligen är.
Jag bloggar inte läser du mina inlägg eller glömmer du! Du har svårt att tro på människor även simpla historier.
Citera
2016-06-17, 14:29
Bannlyst
Citat:
Hur fan ska jag veta varför du fått för dig att alla vet allt om dig? Min gissning är att du är paranoid och inbillar dig en massa skit.

Och vad är det för vågor du pratar om och varför måste det finnas några vågor?
Du kan väl ha en vettig förklaring! Och jag är inte paranoid.

Så varför fungerar produkten om det inte är scala wawes
Citera
2016-06-17, 14:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Va vart får du det ifrån vart är din läs förståelse! Dem säger ingenstans att dem inte tror på den!
Dem har garanti på två år!

Varför tror du de skriver så här?
No promises, guarantees or warranties, whether stated or implied, have been made that you will produce any specific result, as a result of purchasing our products or using information from our website/email.

och såhär?
we do not make any therapeutic claims regarding the health benefits of any products.
Citera
Bannlyst
Citat:
Att såsom du komma med ett bestämt påstående om att din internettrafik är övervakad får dig bara att framstå som mindre trovärdig. Du framstår i mina ögon som en mytoman och att man inte kan lita på vad du säger.

Jag är väldigt övertygad om att din internettrafik inte är övervakad. För att övervaka din trafik krävs beslut från åklagare och en stark misstanke om att du är skyldig till ett brott som ger minst 2 års fängelse.
Dem skiter ju i vad lagar heter!
Citera
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Här är lite beskrivet och går bra att läsa med svensköversättning http://rationalwiki.org/wiki/Scalar_wave

Jag skulle föreslå dig att satsa på bra ljudupptagning ang riktat / lågt ljud och den appen jag skrev om i går "silent eye" till mobilen, så att du utesluter det normala trakasserierna först som att bullra gå in i bostaden etc innan du går in i higgsboson och higgs fältet områdena.
Tänk hartsfiol teknik så förstår du att det finns miljarder med existerande sätt att trakassera någon på utan att behöva blanda in okända områden , vilket bara trakasserarna tjänar på, då det blir en första tankenöt som inte är löst ens om den finns att överbrygga för dem,

Man kan ju alltid ta en bra ljudinspelare på öppet köp kanske ? Ta inte en med brusreducerande effekt bara, då dessa sållar otydliga ljud vilket är bra om man vill intervjua någon som talar klart och tydligt inte viskningar eller lägre ljud.
Citera
2016-06-17, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför tror du de skriver så här?
No promises, guarantees or warranties, whether stated or implied, have been made that you will produce any specific result, as a result of purchasing our products or using information from our website/email.

och såhär?
we do not make any therapeutic claims regarding the health benefits of any products.

Det hittar du på hundmat också. Det är enligt lagen och det är två års garanti!
Citera
2016-06-17, 14:35
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du kan väl ha en vettig förklaring! Och jag är inte paranoid.

Så varför fungerar produkten om det inte är scala wawes

Du förstår inte vad vi säger: Produkten är humbug. Den fungerar inte. Och viktigast av allt: det är offtopic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in