2016-06-16, 18:35
Medlem
meas19s avatar
Stämmer 41-åriga dottern!

Citat:
Ursprungligen postat av muppen64
Detta är väl dottern till den misstänkta?
Citera
2016-06-16, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Jag vet vad fri bevisföring innebär, det finns fortfarande inget bevis om någon utpressning i länken utan endast pojkarnas berättelse.

Vad jag förstått så kan pojkarnas berättelse räknas som bevis, sedan är det upp till rätten att värdera beviset.
Citera
2016-06-16, 18:43
Medlem
Enligt Ekuriren så har "någon" ringt deras telefonsvarare och uppgivit att han skall tolka åt en av pojkarna som säger att han ändrat sig och erkänner att kvinnan i filmen inte är den misstänkte GM.

Dock är telefonnummret som tolken ringt ifrån reggad på den misstänkte kvinnan och enligt en språkkunnig så pratar pojken i bakgrunden en dialekt som inte ens pratas i samma land som pojken kommer ifrån.. Om det är sant så är det ju helt otroligt vilken fars det börjar bli.
Det nuvarande hemmet pojkarna bor på har även uppgett att ett gäng män kommit dit för att be dem ändra sig samt erbjudit dem pengar för detta.

"Någon har pratat in ett meddelande på en av redaktionens telefoner som använts vid konfrontationen med den kvinnliga chefen. Samtalet kom från ett telefonnummer som står registrerat på kvinnan. I meddelandet berättar en man att han ska tolka åt, vad han säger, en av pojkarna. Den tolkande mannen hävdar att pojken vill ta tillbaka uppgifterna om vilken kvinnan var på sexfilmen. I stället skulle det vara en annan icke namngiven kvinna. Därefter tackar de för samtalet och lägger på."

http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.4144462-sa-forsokte-de-stoppa-publiceringen
Citera
2016-06-16, 18:46
Medlem
VassleProteins avatar
Hahaha detta är fan roligt som in i helvete ju. Vilka kan dessa män som "skyddar" henne vara? Andra afghaner hon knullar? Dotterns afghanska kille och hans kompisar?¨

KAN det vara så att hon tröttnade på Nasser o co och skaffade nya, därför Nasser kontaktade journalister för att hänga ut henne som hämnd?
Citera
2016-06-16, 18:48
Medlem
karlsoons avatar
Herregud vilka patetiska horungar. Två män 20-25årsåldern blir "tvingade" till sex. Det är ju inte direkt så att dom har fått lära dig en kvinnosyn där man lyssnar till kvinnor i hemlandet.

Ut med packet omgående. Bidragsparasiter
Citera
2016-06-16, 18:50
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usb3
Japp...
Det går att nå profilen igen.

Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Stämmer 41-åriga dottern!
Blandar du inte ihop saker (läs åldrar) nu? Hennes anhöriga verkar inte ha så mycket händelsen att göra, men de har nytagna/udda efternamn?

Edit:
Johanna M*ll*r (*= ö e) är utpekad.
Senast redigerad av Overkokt.Blomkal 2016-06-16 kl. 18:53.
Citera
2016-06-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Johanna Blomsterlund & Per Gamalielsson
Hammarby, Äppellunden
63507 ESKILSTUNA

Johanna heter Möller i efternamn nu. Hon har väl skilt sig, vete fan hur många gånger hon skilt sig, men Per är iaf singel nu då han bor ensam:http://www.hitta.se/adress%3Aklostergatan+25a+eskilstuna/personer/27

Johanna Möller står skriven med en kvinna.

Per står skriven som engagerad i ett bolag "Andra Chansen AB" och det ska jobba med flyktingar.
Citera
2016-06-16, 18:52
Medlem
Hur kan hon få 5 män att hota? Tror inte att vem som helst är villig att hota för att rädda en vän för såna anklagelser. Utan jag tror att det var 5 av hennes arabiska älskare som hon haft på boendet förr.

Jag är inte GW , men jag får väl ha mina teorier.
Citera
2016-06-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Är det klarlagt att det är hon?
om hon har en grön sänggavel så är det väl hon. bilder från videon har en grön sänggavel.

Att hon har hotat om utvisning köper jag inte riktigt. Jag skulle gissa att den sexuella attraktionen gick tvåväga. Hon ser ju inte ful ut, tvärtom skulle hon kunna gå ut på nån dejtingsida och kunna välja och vraka över alla överkåta 20-åriga killar som är sugna på milf! så nåt maktspel tror jag inte hon utövat.

På J*h*nn* M*ll*rs FB-sida sitter hon i en säng med just samma sorts gröna gavel på ett flertal foton som de stillbilder som länkades här tidigare. Det ser sjukt likt ut iallafall, men bildupplösningen är ju pissdålig pga. att filmen förmodligen också är alltför sunkig i kvalitet.

Utan axpixlade bilder/video är det omöjligt att veta, och det får vi väl endast om hon blir dömd för detta, vilket jag tivlar på.
Förmodligen är det just som du säger - att det var inte våldtäkt utan ömsesidigt, men av något skäl så försökte invandrarna skaffa fördelar på hennes bekostnad och det gick hon inte med på, och då sprang dem till pressen. De har ju rätt litet att förlora här - ingen stor familjekrets som behöver skämmas över deras beteende eller arbetskamrater som ska behöva se dem i ögonen på jobbet (de lär nog ta 8-10 år innan de blir arbetsföra, enligt Afm:s statistik om nyinkomna).

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153314471556106&set=pb.519236105. -2207520000.1466095051.&type=3&theater

http://imgur.com/a/RVsVK
Senast redigerad av Satansarsel 2016-06-16 kl. 18:56. Anledning: länkar
Citera
2016-06-16, 18:54
Medlem
Badios avatar
"Männen, mellan fyra och fem till antalet, kom till boendet mitt i natten i den kvinnliga chefens bil, enligt pojkarna. På plats ska de ha försökt att ta den ena pojken åt sidan för att prata med honom."

Männen är troligen ensamkommande barn också men medialt låter det bättre med män när de hotar små pojkar i samma ålder.
Citera
2016-06-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Hahaha detta är fan roligt som in i helvete ju. Vilka kan dessa män som "skyddar" henne vara? Andra afghaner hon knullar? Dotterns afghanska kille och hans kompisar?¨

KAN det vara så att hon tröttnade på Nasser o co och skaffade nya, därför Nasser kontaktade journalister för att hänga ut henne som hämnd?
Det här är stor underhållning! Ska bli ett sant nöje att följa detta drama. Dessa grovt omdömeslösa asylmadrasser förgyller verkligen tillvaron. Finns det någon info om den mentala stabiliteten på denna gränslösa kvinna? Multipla skilsmässor/separationer? Promiskuöst leverne? Hon verkar ha en på ytan "vanlig" bakgrund, uppvuxen på orten i villa med två sammanlevande föräldrar och en tre år äldre syster...
Citera
2016-06-16, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Enligt Ekuriren så har "någon" ringt deras telefonsvarare och uppgivit att han skall tolka åt en av pojkarna som säger att han ändrat sig och erkänner att kvinnan i filmen inte är den misstänkte GM.

Dock är telefonnummret som tolken ringt ifrån reggad på den misstänkte kvinnan och enligt en språkkunnig så pratar pojken i bakgrunden en dialekt som inte ens pratas i samma land som pojken kommer ifrån.. Om det är sant så är det ju helt otroligt vilken fars det börjar bli.
Det nuvarande hemmet pojkarna bor på har även uppgett att ett gäng män kommit dit för att be dem ändra sig samt erbjudit dem pengar för detta.

"Någon har pratat in ett meddelande på en av redaktionens telefoner som använts vid konfrontationen med den kvinnliga chefen. Samtalet kom från ett telefonnummer som står registrerat på kvinnan. I meddelandet berättar en man att han ska tolka åt, vad han säger, en av pojkarna. Den tolkande mannen hävdar att pojken vill ta tillbaka uppgifterna om vilken kvinnan var på sexfilmen. I stället skulle det vara en annan icke namngiven kvinna. Därefter tackar de för samtalet och lägger på."

http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.4144462-sa-forsokte-de-stoppa-publiceringen

Gudars skymning Kvinnan är uppenbart sjuk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in