2016-06-16, 10:36
Medlem
carminaburanas avatar
Jag misstänker att det är rent påhitt. Och ni som ropar kvinnlig pedofil, kolla upp vad pedofil innebär, och samtidigt kan ni undra om de blivit ålderstestade eller inte.
Citera
2016-06-16, 10:38
Medlem
Kan det möjligtvis vara så också att svenska feministkvinnor helst av allt undviker sex med vita män då de utvecklat ett hat mot dessa efter att först inte va en av de populära tjejerna i skolan och sedan genom hatpropaganda, som till exempel Åsa Romsons ökända Almedalen-tal.

Edit: Och när dessa utsatta unga oskulder – som "borde" vara överlyckliga över att få fitta efter att ha vandrat ända från mellanöstern – nekar sex, då kommer alla minnen från högstadiet och gymnasiet upp igen då de fick nobben av de snygga killarna, och så blir dom galna.

Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Läser att afghaner inte får ha sex utanför äktenskapet och att de skäms och inte kan åka tillbaka till afghanistan efter detta.
Hur kommer det sig då att afghaner driver runt och tafsar och pillar på tjejer på tex konserter?
Är det en anan sorts afghaner??

Vilken kvinna skulle vilja filma detta och lämna filmen med pojkarna???
OM det är den kvinna så vet hon inte att hon är filmad.

Man kanske får pilla men inte stoppa in snoppen i springan? Det skulle förklara den sexuella frustrationen, en massa svenska tanter på boendet som de tvingas tacka nej till och så alla dessa vackra flickor på stan som de trånar efter… då blir tafsandet en god tröst.
Senast redigerad av Apostrophe 2016-06-16 kl. 10:42.
Citera
2016-06-16, 10:40
Medlem
Matamoros avatar
Det här gänget på Pangelius-företaget känns väldigt intressanta.

De har alltså fått ett hem stängt.

Chefen J. M*ller (*=ö) har en vuxen dotter (?) eller yngre vän som har tatueringar på armarna (den felaktigt utpekade kvinnan?). Hon i sin tur är ihop med en Afghan som verkar arbeta som tolk.

Tror det är ett bra spår än så länge.
http://pangelius.se/omoss.html
Citera
2016-06-16, 10:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tingbrave55
Tack

1. Man nämner dem som pojkar och inte män.
Vilket inte säger ett smack om deras ålder givetvis.

Citat:
2. De blev tvingade att dricka sprit, men gillade inte det.
Påstår de.

Citat:
3. De lämnade Afghanistan för ett bättre liv och blir sexuellt utnyttjande av vårdpersonal. Blir tvingade att dricka sprit. Om dessa var myndiga så kan de köpa på systemet.
Nej, man får inte handla på systemet för att man är myndig - man måste ha fyllt tjugo år och dessa hade knappast leg med den åldern eftersom de utger sig för att vara "barn".

Har du aldrig handlat på ett systembolag?

Citat:
4. Du verkar vara lite vilsen idag, du skyddar oftast invandrare men idag var det feministen som du valde. Men tyvärr det kvinnans fel. Om jag som man skulle ha sex med 2 tjejer så skulle du attackera mig. Hycklare.
Nej, jag skyddar inte oftast invandrare - varifrån har du fått den befängda idén?
Och oavsett om det är kvinna eller man som utpekas som GM så kallar BS när jag ser BS.

Och detta är en BS anmälan.
Citera
2016-06-16, 10:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matamoro

Chefen J. M*ller (*=ö) har en vuxen dotter (?) eller yngre vän som har tatueringar på armarna (den felaktigt utpekade kvinnan?). Hon i sin tur är ihop med en Afghan som verkar arbeta som tolk.

Och oj vad ivriga de var att starta ett nytt boende efter att det första stängts: "tycker det är så spännande med olika kulturer". Skitsnack! Det handlar bara om extremt stora snabba pengar rakt in på kontot till minimal insats och risk...
Citera
2016-06-16, 10:44
Medlem
Citat:

Wow, måste vara hon! Såg nästan exakt ut så som jag föreställde mig! Bra detektivarbete.
Citera
2016-06-16, 10:46
Medlem
sandyhells avatar
Citat:

J.Ö är dessutom fb-vän med mängder av till synes ensamkommande, som gillar hennes bilder. Känns väl kanske sådär professionellt...
Citera
2016-06-16, 10:48
Medlem
Citat:

Om det är rätt person.
Tittade på hennes FB och det är bilder på utländska män som säger hon är fin.
Är det boenden som är med på hennes FB?

Jag har aldrig med patienter/brukare/boenden på mitt FB, det är totalförbjudet.
Citera
2016-06-16, 10:50
Medlem
Matamoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och oj vad ivriga de var att starta ett nytt boende efter att det första stängts: "tycker det är så spännande med olika kulturer". Skitsnack! Det handlar bara om extremt stora snabba pengar rakt in på kontot till minimal insats och risk...

Ja, man blir äcklad. Behövs en revolution ASAP i det här landet.

Från en av artiklarna: "Kvinnan menar att konkurrensen i den bransch som har hand om ensamkommande flyktingbarn nu är så hård, tuff och lukrativ - att konkurrenterna inte skyr några medel för att smutskasta och stjälpa andra - för att få egen vinning. Enligt henne finns det konkurrenter som övertalar barn att hitta på rövarhistorier om andra företag och det är just detta som hon nu råkar ut för. De övertalade lättlurade barnen erbjuds pengar av konkurrenterna, säger hon.

Men också barn själva som blir missnöjda och inte får vad de vill ha - ägnar sig åt lögner och falskspel. Det är mycket vanligt i den här målgruppen, bland sådana här pojkar, säger kvinnan.

– Först är man guld värd, men kan man inte hjälpa dem blir man huggen i ryggen. Det finns så mycket pengar i den här branschen att man är beredd att gå över lik."

Det är sinnesjukt. Bottenlöst haveri
Citera
2016-06-16, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
J.Ö är dessutom fb-vän med mängder av till synes ensamkommande, som gillar hennes bilder. Känns väl kanske sådär professionellt...

Just det, totalförbjudet! Oetiskt!
Citera
2016-06-16, 10:51
Medlem
Antivalents avatar
Inte läst tråden men såg inslaget. Det som gör mig fundersam är att ingen av pojkarna kunde svenska. Då måste alltså chefen kunna arabiska. Kan hon det?

Vilka incitament finns för dessa "pojkar" att gå ut i media med en ljugstory? Massvis.

På boendechefens tonläge känns det som att dessa grabbar varit stökiga och försökt pressa ut chefen på någonting. Upp med filmen ocensurerat och en bild på chefen, annars blir jag inte övertygad!!
Citera
2016-06-16, 10:52
Medlem
Killyourselfs avatar
"Avpixlat kan nu avslöja fler graverande detaljer kring vad som sker på det till asylboende omvandlade Mörby hotell och vandrarhem i Mörbylånga. Vi har tidigare skrivit om föreståndaren som har sexuella relationer med migranterna och som utsätter sina barn för fara*genom att låta asylsökande flytta in i hennes privata bostad."

http://avpixlat.info/2016/03/05/nya-uppgifter-kring-asylboendechefens-sexkontakter-med-klienterna/

Är det samma?
Senast redigerad av Killyourself 2016-06-16 kl. 10:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in