Citat:
Ursprungligen postat av
eson57
Hasse Aro betonade flera gånger imorse,samma som familjen sagt.De hade inget förhållande ! Han uppvaktade,kanske de träffades.Hon nobbade honom då började han stalka henne.Jag tycker alla epitet som skrivits om offret är vidriga.Alla tjejer träffar såna killar nån gång i livet,de är charmiga men avslöjar sig efter ett tag.De flesta tjejer dumpar honom och det händer inget mer,men denna sjuka man (finns många) kan inte tåla att bli nobbad.Han blir kränkt,som många andra i detta "kränkthets-Sverige.Varenda jävel blir kränkt nu för tiden.Många ursäkter i domstol är "Han/hon var respektlös jag blev kränkt,därför misshandlade jag eller mördade jag.Så barnsligt av vuxna människor.

Nej. Det är vad man vill få itutad oss – dvs. att “vem som helst kan bli drabbad”... men det stämmer inte med verkligheten.
För vilken kvinna som helst umgås INTE med den här typen av män. De flesta kvinnor finner dem inte attraktiva för fem öre. Bara en liten del – av mentaltstörda kvinnor – söker sig aktivt exempelvis till Svartenbrandt etc. Majoriteten av kvinnorna skulle inte ens vilja bo I samma stadsdel med dem..
Hasse Aro – och några “nära släktingar till Lotta” - vill göra gällandes att Lotta inte hade något förhållande med GM.
SAMTIDIGT säger dessa “nära släktingar” att Lotta hade försökt lämna honom flera gånger. Och att – observera väl – hon hade blivit MISSHANDLAD FLERA GÅNGER under våren av GM.
Hur kan man bli misshandlad av en människa man inte träffar?
Och ifall de nu inte hade någon relation – hur kan hon tillåta sig bli misshandlad av en främling – utan att vilja anmäla honom?
Polisen I inslaget säger att han har full förståelse för att en del kvinnor inte orkar genomföra anmälan mot en man de en gång har älskat.. Att våld I “nära relationer”... etc..
Men Hasse Aro påstår ju att de inte har haft någon “nära relation” överhuvudtaget..
Man skulle alltså kunna likna det som hände med att någon kommer och pucklar på en när man är ute på en promenad. Sen händer det en gång till. Och en gång till – men man orkar inte anmäla.. Istället säger man att samhället borde göra något. Särskilt när detta har hänt redan innan med andra som också har varit ute på promenad..
Det påstås att GM skulle vara manipulativ och charmerande – då när han ville. Hur kan någon på fullaste allvar påstå något sånt? Hans inlägg på sin egen FB är tillräckligt beskrivande när det gäller hans karaktär. Det går inte att “manipulera bort” den bilden.
Om en djungelapa köper en rosor – glömmer man då bort allt som han har skrivit om sina tidigare flickvänner och vilka “slödder” de var?
Gör man det, då är man dum i huvudet..