Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Helt rätt! Du är något på spåren här. Bry dig inte om kritiker som inte förstår, att engagemang kan bottna i kompetens och inte bara i överdrivet känslomässigt balthat. Kämpa vidare!

Kartan, det måste vara så NB lurade över LH till ladan om han stått och viftat med den.

Det som hände i början med LH i livet måste vara svaret till allt. Kan man lura ut det vet man sen resten av förloppet.
Om IB:s DNA finns på trosan, har de verkligen topsat på andra ställen efter hennes, ingen förväntan att hitta den där alls.
Vem vet, om han hade bilen redo på baksidan av ladan, kanske IB satt däri och väntade tills det hela var över. Har de inte topsat efter IB kan det ju finnas fler DNA avsatta efter henne på LH:s kläder om hon hjälpt NB att ta ner kroppen när LH dött. Ja, jag menar att hon också kan lurat över LH till ladan. Det var hennes uppgift att fylla. Sen gå och sätta sig i bilen. Kom ihåg att det var NB som bestämde.

Det sa ju även AB.
Ja som du förstår har jag försökt föreställa mig alla omöjliga scenarion om hur det gått till. Att NB skulle hjälpt nån annan, tror inte det i alla fall. Vem vill sitta livstid för nån annan?
Sanningen kommer väl uppdagas OM liknande mord begås i framtiden såvida det inte är en Copycat.
Har NB blivit lovad pengar så har ju han själv ingen glädje av dom. Det är ju inte till IB och AB de ska gå som nu kräver ersättning,

som är här och svartarbetar. De betalar ju inte en krona i skatt så vilken förlorad arbetsinkomst?
Hade de levt ett vanligt liv hade de rätt till förlorad arbetsinkomst, hoppas de kammar hem 0 kr!