2007-03-19, 19:41
Medlem
ÇARNAGEs avatar
Ge mig ett exempel då!
Klart att det kan bo nån tung kille där, men ingen folk har koll på eller som alla vet vem det är.
Citera
2007-03-19, 21:24
Medlem
rotbergs avatar
Skriva om det tillför inte tråden något. Men visst, all skadegörelse på skolor och liknande är väl vad folk mest känner till. Som också bidrar till en högre kommunalskatt. Tyngre bus gör väl allt för att inte synas, var de än bor.
Sen pendeln började gå till Bålsta, har narkotikainslaget ökat markant. Men, det tycks ingen bry sig om. Både narkotika och anabola finns neråt 12-13 års ålder.

Nu skall jag ge mig i tråden, för ämnet var något annat.
Citera
2007-03-31, 15:25
Medlem
Mordoffrets flickvän: "Vi var så lyckliga"

http://www.expressen.se/nyheter/1.619002
Citera
2007-04-01, 17:46
Medlem
Visst är hela grejen sjuk men två saker bara, för det först, att skjuta någon bakifrån är nog det näst fegaste man kan göra, det fegaste är att skjuta en obeväpnad person som inte har en chans att försvara sig...
Citera
2007-06-17, 01:43
Medlem
Hmmm...nu när domen fallit så skulle det vara intressant att få identiteten på gärningsmannen. Pm går bra
Tack på förhand
Citera
2007-06-17, 02:21
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peete
Hmmm...nu när domen fallit så skulle det vara intressant att få identiteten på gärningsmannen. Pm går bra
Tack på förhand
vill du veta om han hamnar på samma avdelning som du är på, iom att han blev dömd till vård???
Citera
2007-06-17, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cavall
vill du veta om han hamnar på samma avdelning som du är på, iom att han blev dömd till vård???

Nej snarare om du får en rumskamrat ..Nej sanningen e den att jag gått på samma skola och e rätt nyfiken på om man vet vem personen är.
Citera
2012-03-15, 12:37
Medlem
Tråkig tråd om ett intressant fall! Någon som vet mer om detta? Gärningsmannens identitet t ex och var han sitter.
Citera
2012-11-24, 03:03
Medlem
Lite sent svar kanske (vet inte hur mycket ni vet nu) men, han verkar i alla fall vara ute nu osv. Traskar runt på stan.
Citera
2016-06-13, 22:16
Medlem
profanum.vulguss avatar
Jag var på samma avd som GM när vi utreddes hos rättsmedicinalverket. Jävligt snäll och skön kille, men något hade klickat snett.

Tjejen säger i en intervju att hon var förvånad att "han inte kommit längre" enbart MÅNAD efter att dom gjorde slut. GM hade pluggat till psykolog på universitet och fail:at, sedan går flickvännen och blir tillsammans med sin psykologhandledare på praktiken. Killen tog det fett hårt, men hela gänget verkar vara nötter av rang.

GM sa till mig att tjejen var överviktig. Dunkade honom i ryggen och sa: "Har du mördat för en tjockis? Idiot!"
Citera
2016-06-13, 22:19
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavall

Tror han sitter på sidjö rättspsyk. Det var det senaste jag hörde.
Citera
2016-06-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Någon slags psykisk sjukdom rör det säg väl alltid om när man mördar andra med berått mod? Jag kan i allafall inte tänka mig något annat. Sen att det finns mer orsaker än just psykisk sjukdom kan jag köpa, som i detta fall otrohetsdrama.
Nej , i så fall skulle fängelserna vara avfolkade och psykavdelningarna inte räcka till . det finns människor som dödar helt enkelt ,sådan är människans natur .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in