Citat:
Ursprungligen postat av
DickeFix
Om du läst mina tidigare inlägg så förespråkar jag inte ohämmad migration så att detta sker. Problemen vi har beror just på välmenta men korttänkta idealister som tror att människor värderingar kan ändras över en natt. Så är det inte, det tar flera generationert. Att ta hit en människor från kulturer som befinner sig i ett helt annat socialt utvecklingsstadium och provocera dem med Pride-festivaler, ultrafeminism, sexuell frigörelse, regnbågsfamiljer, otrohetssajter och promiskuösa TV-program som Paradise hotel leder naturligtvis till radikalisering och extremism.
Det kvittar om vi stoppar invandringen idag. Födseltalen och befolkningsdistrubitionen i ålder skiljer så mycket att det bara kommer att ta några generationer innan de etniska svenskarna är i minoritet i vilket fall.
Det enda som kan vända utvecklingen är repatriering eller utökad invandring från icke-muslimska länder. Eller om vi lyckas överföra våra värderingar till dem så att det inte längre är ett problem.
Vad vi bör göra är alltså inte att acceptera våra olikheter och låta våra nya minoriter behålla de värderingar de har, utan vi måste försöka överföra våra värderingar.
Vi måste assimilera de som kommit. För att ena oss som folk igen.
Få de som kommit att bli mer som oss i sina värderingar och i sin grad av religiositet.
Menmen, lägger ner det här nu, var inte ens tänkt att jag skulle skriva politik med detta kontot