2016-06-12, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Pjäsen som är en Topboy och ökänd ute i Europa bla efter EM -12 kommer också närvara på Måndag tillsammans med svenska ex-legionärer. Vet inte om jag får outa några då flertalet av dem (jag inräknat) har säkerhetsjobb men ska försöka lägga upp bilder på fienden.

Haha, ja det låter sant ....
Citera
2016-06-12, 07:17
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Haha, ja det låter sant ....
(FB) Oroligheter, bråk och stök i samband med fotbolls EM 2012 (Samlingstråd)
Citera
2016-06-12, 10:36
Bannlyst
Citat:
(FB) Oroligheter, bråk och stök i samband med fotbolls EM 2012 (Samlingstråd)

Är pjäsen och hans grabbar en blandning av DFG, KGB, WM och FB grabbar?
Citera
2016-06-12, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kelisandre

Pjäsen och hans grabbar haha håll igen din jävla stolle. Pjäsen är ingen utan de andra precis som ingen är någon utan de andra.
Citera
2016-06-12, 12:38
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kelisandre
Dom hejar på alla möjliga lag, det som sammanhållningen bygger på är inte fotbollslagen utan att de alla har varit legionärer/legosoldater. Många har tex deltagit i Balkankriget, Afghanistan, Ukraina, Kongo, Irak, Kuwait och Mali.

Vid 1:26 kan man se två grabbar från Pjäsens gäng. Nämner inte vilka då jag tidigare skrev att jag int fick outa någon. https://www.youtube.com/watch?v=DO8XJCksoYQ
Citera
2016-06-12, 12:42
Medlem
Zeeths avatar
Hammarbys grabbar mötte hansa Rostock. Hansa vann efter 1min.
Citera
2016-06-12, 13:19
Medlem
St.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
Hammarbys grabbar mötte hansa Rostock. Hansa vann efter 1min.
Intressant! Har du mer info kring det?
Citera
2016-06-12, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av St.Smith

Boxet skedde i Malmö.
Citera
2016-06-12, 13:32
Medlem
Zeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St.Smith
17vs17 och boxet skedde i Malmö.

Wisemen har kört mot hamburger
48 mot 42. Hamburger hade även folk ifrån FC Köpenhamn, wisemen vinner efter 1 min!
Citera
2016-06-12, 19:23
Medlem
Citat:
Dom hejar på alla möjliga lag, det som sammanhållningen bygger på är inte fotbollslagen utan att de alla har varit legionärer/legosoldater. Många har tex deltagit i Balkankriget, Afghanistan, Ukraina, Kongo, Irak, Kuwait och Mali.

Vid 1:26 kan man se två grabbar från Pjäsens gäng. Nämner inte vilka då jag tidigare skrev att jag int fick outa någon. https://www.youtube.com/watch?v=DO8XJCksoYQ

Pjäsen är som vilken snubbe som helst och han åker på däng i ett krogslagsmål av lokala banditer
Citera
2016-06-12, 21:16
Medlem
Om svenska hulliganer startar upplopp på en arena och Sverige blir avstängda och utkastade ur EM, vad skulle reaktionerna bland svenska fotbollsfans bli då? Ilska riktad mot hulliganerna eller mot UEFA som beslutande organ?
Citera
2016-06-12, 21:52
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Om svenska hulliganer startar upplopp på en arena och Sverige blir avstängda och utkastade ur EM, vad skulle reaktionerna bland svenska fotbollsfans bli då? Ilska riktad mot hulliganerna eller mot UEFA som beslutande organ?

garanterat ilska mot huliganerna. Är det ens en fråga?

Fotbollen dör ju i sverige om en spelare får ett päron på sig. Skulle en sån sak hända hade vi fått se bilder på en gråtande Olof Lundh tröstad av en rödlätt Ekwall med svarta rubriker i veckor.

För övrigt skiter ryssarna i England och mycket mer sugna på Polacker, kroater och tro det eller ej, svenskar!

Tror dock det blir lugnt för svenska fansen och inga skandalscener med svenska fans inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in