2016-06-12, 13:34
Medlem
Ett tips till er "non belivers" är att istället för att kolla på uppladdade videos av sk. förföljda människor.
Ni bör verkligen kolla upp de metoderna poliser eller militärpolis etc. använder sig av.
En stor del i just tekniken "gang stalking" går ut på att just göra så små subtila brott mot den bevakade individen att när denne försöker förklara allt HEN är utsatt för kommer denne person bara låta galen när HEN försöker förklara.
Stirra inte er blinda på människor som uttryckligen fått sina liv mer eller mindre förstörda av ett sjukt system.
Kolla upp fakta!!!!
Allt som skrivs i den här tråden beskrivs mycket bättre av de som kan tekniken från grunden.
Det finns en bra video på Youtube som beskriver händelseförloppet utifrån en spanares perspektiv, allt är rakt igenom handlar om enormt mannipullativ psykologisk krigföring för att få offret att tappa världsuppfattningen, börja ifrågasätta sitt eget liv och sina vänner familj etc..
Börja sök istället för att idotförklara människor som uppenbarligen inte mår bra, antingen mår dom dåligt för att dom är övervakade eller så mår dom bara dåligt...
Men STALKING hur sjukt det än är EXISTERAR!!!!!
Citera
2016-06-12, 13:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIDIME
Ett tips till er "non belivers" är att istället för att kolla på uppladdade videos av sk. förföljda människor.
Ni bör verkligen kolla upp de metoderna poliser eller militärpolis etc. använder sig av.
En stor del i just tekniken "gang stalking" går ut på att just göra så små subtila brott mot den bevakade individen att när denne försöker förklara allt HEN är utsatt för kommer denne person bara låta galen när HEN försöker förklara.
Stirra inte er blinda på människor som uttryckligen fått sina liv mer eller mindre förstörda av ett sjukt system.
Kolla upp fakta!!!!
Allt som skrivs i den här tråden beskrivs mycket bättre av de som kan tekniken från grunden.
Det finns en bra video på Youtube som beskriver händelseförloppet utifrån en spanares perspektiv, allt är rakt igenom handlar om enormt mannipullativ psykologisk krigföring för att få offret att tappa världsuppfattningen, börja ifrågasätta sitt eget liv och sina vänner familj etc..
Börja sök istället för att idotförklara människor som uppenbarligen inte mår bra, antingen mår dom dåligt för att dom är övervakade eller så mår dom bara dåligt...

Fast det är inte ett bevis för det många påstår och speciellt inte hur aggressiva vissa som påstår sig vara TI blir när man aktivt försöker hjälpa dem att sortera så att det inte går att missta det de säger sig ha upplevt för något annat.
Citera
2016-06-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast det är inte ett bevis för det många påstår och speciellt inte hur aggressiva vissa som påstår sig vara TI blir när man aktivt försöker hjälpa dem att sortera så att det inte går att missta det de säger sig ha upplevt för något annat.

Jag tror att vissa människor som är öppna nog kan förmå sig att tro på det som sägs..
Annars är det svårt en sk. oinvigd att fötstå hur pass beräknade, grova och rakt igenom olagliga dessa attacker är..
Endast någon som varit med om det kan förstå vidderna och dom långtgående konsekvenserna för samhället som det här innebär.

Jag kan inte tänka mig någon vanlig människa som fick exakt den här tekniken förklarad för sig som vid sina sinnens fulla bruk skulle godkänna den här typen av sätt att arbeta på.
Man vill inte ha den här skiten i samhället.

Men med det sagt så har jag ingen aning om vad han eller hon som du pratar om har sagt.
Kan va rätt.. vad vet jag..
Citera
2016-06-12, 15:11
Medlem
Citat:
Kolla upp fakta!!!!

Har du någon länk till den videon?
Citera
2016-06-12, 16:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag tror att vissa människor som är öppna nog kan förmå sig att tro på det som sägs..
Annars är det svårt en sk. oinvigd att fötstå hur pass beräknade, grova och rakt igenom olagliga dessa attacker är..
Endast någon som varit med om det kan förstå vidderna och dom långtgående konsekvenserna för samhället som det här innebär.

Jag kan inte tänka mig någon vanlig människa som fick exakt den här tekniken förklarad för sig som vid sina sinnens fulla bruk skulle godkänna den här typen av sätt att arbeta på.
Man vill inte ha den här skiten i samhället.

Men med det sagt så har jag ingen aning om vad han eller hon som du pratar om har sagt.
Kan va rätt.. vad vet jag..

Så du menar att det är rätt av folk att bli aggressiva när man försöker att hjälpa dem sålla mellan vanföreställningar och vad som kanske har hänt?

Du har gott om exempel i denna tråd på bevis för att alla Ti inte är det då de beskyller allt från sina föräldrar till att de hör drönare i sina ventilationstrummor och en rad andra saker
Citera
2016-06-12, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstalked
Har du någon länk till den videon?
https://m.youtube.com/watch?v=kav4ND_eqrk

Varsågod..
Antingen så väljer du att tro det han säger är en verklig metod eller så väljer du att inte tro på det, men du måste lyssna på hela monologen från början till slut för att verkligen greppa hela tekniken.

Förövrigt så hoppas jag att länken kan vara till hjälp för någon annan människa som är utsatt för samma terror.
Det är inte kul för dom inte har ett nätverk av familj, vänner och bekanta när såna här saker inträffar..
Det blir psyket eller självmord om nerverna inte pallar med, och vi vet alla vad som händer när man om man snackar omövervakning med en psykolog..
🍻😷👌👍
Personligen tror jag att staten själva vill att folk ska sprida sina personliga erfarenheter på nätet för att övriga ska skrämmas på plats.
Citera
2016-06-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så du menar att det är rätt av folk att bli aggressiva när man försöker att hjälpa dem sålla mellan vanföreställningar och vad som kanske har hänt?

Du har gott om exempel i denna tråd på bevis för att alla Ti inte är det då de beskyller allt från sina föräldrar till att de hör drönare i sina ventilationstrummor och en rad andra saker

Jag har aldrig någonsin citerat eller tagit vederbörande i försvar..
Jag kan tänka mig om man är lagd åt det känsliga hållet, har psykiska problem redan innan dessa sk. övervakningarna sätter igång kan man helt säkert få ett livslångt helvete med sig själv och hur man uppfattar sin omgivning...

Men med det sagt så tar jag ingen i försvar, jag för ingens talan förutom min egen, och det jag säger är att dessa metoder existerar i allra högsta utsträckning..
Exakt VEM som gör det vet jag inte men att det är statligt utgår jag ifrån.
Oavsett vad någon säger så vet jag att man använder sk. "ofarliga vapen" för att psyka med.
Drönare används säkert i vissa fall, i just den persons fall du skriver om har jag ingen aning.
Citera
2016-06-12, 18:25
Medlem
Citat:
Jag har aldrig någonsin citerat eller tagit vederbörande i försvar..
Jag kan tänka mig om man är lagd åt det känsliga hållet, har psykiska problem redan innan dessa sk. övervakningarna sätter igång kan man helt säkert få ett livslångt helvete med sig själv och hur man uppfattar sin omgivning...

Men med det sagt så tar jag ingen i försvar, jag för ingens talan förutom min egen, och det jag säger är att dessa metoder existerar i allra högsta utsträckning..
Exakt VEM som gör det vet jag inte men att det är statligt utgår jag ifrån.
Oavsett vad någon säger så vet jag att man använder sk. "ofarliga vapen" för att psyka med.
Drönare används säkert i vissa fall, i just den persons fall du skriver om har jag ingen aning.

Efter det du lagt upp och ditt sätt att yttra dig så kan jag lugnt konstatera att du skrev det själv i din avslutande mening - du har ingen aning
Citera
2016-06-12, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Efter det du lagt upp och ditt sätt att yttra dig så kan jag lugnt konstatera att du skrev det själv i din avslutande mening - du har ingen aning

Vad är det jag inte har någon aning om?

Läs mina inlägg, inte någonstans tar jag varken ställning för eller emot någon annans upplevelse.
Det enda jag vet är att psykning pågår i det fördolda fram till att någon med tillräcklig bra bevis får slut på skiten.
Citera
2016-06-12, 18:46
Medlem
Citat:
Vad är det jag inte har någon aning om?

Läs mina inlägg, inte någonstans tar jag varken ställning för eller emot någon annans upplevelse.
Det enda jag vet är att psykning pågår i det fördolda fram till att någon med tillräcklig bra bevis får slut på skiten.

Hur vet du med säkerhet det, det är ju nyckelfrågan OM det existerat men vi har i över 100 sidor inte fått sådana bevis bara enskilda berättelser.

Ser fram emot dina säkra bevis.
Citera
2016-06-12, 19:24
Medlem
Citat:
Hur vet du med säkerhet det, det är ju nyckelfrågan OM det existerat men vi har i över 100 sidor inte fått sådana bevis bara enskilda berättelser.

Jag förstår att du kan ha svårt att tro på TS berättelse, även jag har det efter att ha läst lite mer bakåt..

Men det pågår utan tvekan psykningskampanjer mot människor.
Vissa har fått sina liv förstörda pga av det och det enda jag försökte göra var att föra in lite seriositet i en tråd som egentligen borde finnas i någon annanstans i forumet.

Och om du lyssnar igenom länken som jag la upp så förstår du kanske att det finns välavägda tekniker för att psyka folk i hemmet.
Numera finns det tom. så pass utvecklad teknik att vederbörande statligt arbetande psykare inte ens behöver vara på plats för att plåga människor i det tysta..
Utan man ställer sig på ett välavvägt avstånd i en van eller liknande styr hela skiten likt en teater och får den "övervakade" att verkligen känna sig övervakad dygnet runt utan att knappt anstränga sig..
Citera
2016-06-12, 19:44
Medlem
ieshos avatar
Citat:

Barbrogruppen existerar eller gjorde det åtminstone på 60-, 70- och 80-talet.

http://iesho.blogspot.se/2016/04/34-barbro-igen.html
http://iesho.blogspot.se/2014/05/12-barbro.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in