2016-06-11, 19:42
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallesJulafton
Känns som ryssarna är rätt fega, och attackerar endast mindre engelska grupperingar.
Hoppas ryssarna får smaka asfalt och den engelska gubben klarar sig.

Jag hoppas med att engelsmannen klarar sig, annars så kommer det att bli blodigt!
Citera
2016-06-11, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Det är snarare engelsmännen som blivit härjade mest än så länge, ryssarna har kört över dom nere i Marseille och lokala grabbar därifrån har också gått hårt åt dom. Det går inte att leva på gamla meriter längre.

Visst är det så att tiderna förändrats men har du hela bilden klar för dig?
De är svårt för vanliga julgranar att försvara sig mot rutinerade killar som lever för detta.

Det kommer bli en stökig natt trotts extra insatt personal.
Citera
2016-06-11, 20:52
Medlem
Är det några svenska firmor/ultras som har folk på plats i Frankrike? Om så, hur många ungefär och kommer olika grupperingar gå tillsammans?
Citera
2016-06-11, 21:05
Medlem
Zeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ishockwave
Är det några svenska firmor/ultras som har folk på plats i Frankrike? Om så, hur många ungefär och kommer olika grupperingar gå tillsammans?
Wisemen har några grabbar nere mer vet jag inte
Citera
2016-06-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Visst är det så att tiderna förändrats men har du hela bilden klar för dig?
De är svårt för vanliga julgranar att försvara sig mot rutinerade killar som lever för detta.

Det kommer bli en stökig natt trotts extra insatt personal.

Bara för att man inte vill, speciellt inte för fotboll, betyder inte att man inte är kapabel. Många huliganer som fått pisk. Det talar man tyst om bara.
Citera
2016-06-11, 22:13
Medlem
Wisemen ska tydligen ha kört över hamburg.

Dnes ve Švédsku, Wisemen, Gothenburg vs Hamburger SV &FC Kodaň, 48x42, po tvrdé bitce po minutě putuje výhra na stranu Wisemen, Gothenburg

Från Hooligans.cz
Citera
2016-06-11, 22:46
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Okej grabbar, har fått klart för mig att Italienarna kommer go full kaos mot svenska supportrar. Vi som är därnere måste börja organisera oss och gå samman om vi ska kunna vara härskare på gatan. Skicka PM så kan vi börja planera försvaret.

var är du? vilka har du med dig?

Är det säkert att du inte sitter hemma i Göteborg och låtsas vara i Frankrike? det finns många goa fighters som åkt ner och just nu festar med övriga svensk fans. Är du inte blind så kommer du märka vilka som är vilka . Lycka till!
Citera
2016-06-11, 23:24
Medlem
Vilka jävla egoistiska lågpannade grisar fotbollsfans kan vara ibland, storma andra fans, och slåss med de som inte vill det, det är verkligen mänsklighetens lägst stående personer som håller på med sånt, jävla grottmansbeteende!

Det som händer nu i Marseille är bara skit, ingen kan försvara det!
Citera
2016-06-11, 23:28
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
var är du? vilka har du med dig?

Är det säkert att du inte sitter hemma i Göteborg och låtsas vara i Frankrike? det finns många goa fighters som åkt ner och just nu festar med övriga svensk fans. Är du inte blind så kommer du märka vilka som är vilka . Lycka till!

Representerar ingen men har erfarenhet av GYB och mina kamrater ingår i en krets där vi alla är ex-legionärer. Vilken pub ska ni ladda upp vid?
Citera
2016-06-11, 23:40
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Representerar ingen men har erfarenhet av GYB och mina kamrater ingår i en krets där vi alla är ex-legionärer. Vilken pub ska ni ladda upp vid?

är i Sverige tyvärr skicka lite bilder på vad ni upplever om du nu är där .. konstigt att du är på Fb tycker jag men kanske är trollnojig..
Citera
2016-06-11, 23:53
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
är i Sverige tyvärr skicka lite bilder på vad ni upplever om du nu är där .. konstigt att du är på Fb tycker jag men kanske är trollnojig..

Pjäsen som är en Topboy och ökänd ute i Europa bla efter EM -12 kommer också närvara på Måndag tillsammans med svenska ex-legionärer. Vet inte om jag får outa några då flertalet av dem (jag inräknat) har säkerhetsjobb men ska försöka lägga upp bilder på fienden.
Citera
2016-06-12, 00:21
Medlem
reisling73s avatar
Citat:
Pjäsen som är en Topboy och ökänd ute i Europa bla efter EM -12 kommer också närvara på Måndag tillsammans med svenska ex-legionärer. Vet inte om jag får outa några då flertalet av dem (jag inräknat) har säkerhetsjobb men ska försöka lägga upp bilder på fienden.

Finns det i nga gnagare på plats så de kan styra upp detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in