2016-06-11, 02:50
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlagligtDjur
Hmm, nej det tror jag inte. Han har varit i en massa annat men inte där tror jag.
Stämmer deras åldrar någon av dem? Jag har redan förklarat övertydligt.
Som sagt är ålder, ort och bögighet de enda bevis jag har så jag tänker inte skriva mer detaljer, det är osportsligt, speciellt om jag har fel.

edit: förlåt jag kollade upp namnet, det är visst en av dem. Kanske inte nuvarande men tidigare iaf.
Det aktuella svinet kanske varit i samröre med detta äckel
http://www.exponerat.net/fangelse-for-innebandydomaren-efter-nya-barnporrbrott/
Din misstänkte börjar hans förnamn på E samt efternamn på A?
Citera
2016-06-11, 13:25
Medlem
SayWhatAgains avatar
Då kan väl någon tala om vad svinet heter??
Citera
2016-06-11, 13:30
Medlem
GAMEOVERdoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SayWhatAgain
Då kan väl någon tala om vad svinet heter??

Tror folk misstänker Er*k An*ou (*=i,j)
Senast redigerad av Hamilkar 2016-06-11 kl. 23:34. Anledning: Namnmaskning
Citera
2016-06-11, 16:51
Medlem
Det stämmer ju inte alls med ålder. Er*k An*ou är ju 33, fyller 34 om 155 dagar enligt birthday. Tror inte de skriver nu i (http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=6435271) artikeln att han är 31 år och menar att han var det vid 2014, utan snarare att personen är 31 år idag.

Lyssnar man på radioinslaget förstår man också att personen är 31 år i dagsläget. Anjous föräldrar är dessutom skilda, personen hade varit hemma "ett gift par" och "var deras son". Så nope, troligen någon annan av de mååånga jönköpingsmusiker på 31 år som inte finns på wikipedia...
Senast redigerad av Hamilkar 2016-06-11 kl. 23:36. Anledning: Namnmaskning
Citera
2016-06-11, 17:26
Medlem
Finns en annan dock numer ex Jönköpingsbo som är känd artist som fyller 32 den 25.e november.
Senast redigerad av anexus 2016-06-11 kl. 17:28.
Citera
2016-06-11, 17:41
Medlem
Servals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAMEOVERdose
Tror folk misstänker Er*k An*ou

Citat:
Ursprungligen postat av möbler
Det stämmer ju inte alls med ålder. Er*k An*ou är ju 33, fyller 34 om 155 dagar enligt birthday. Tror inte de skriver nu i (http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=6435271) artikeln att han är 31 år och menar att han var det vid 2014, utan snarare att personen är 31 år idag.

Lyssnar man på radioinslaget förstår man också att personen är 31 år i dagsläget. An*ous föräldrar är dessutom skilda, personen hade varit hemma "ett gift par" och "var deras son". Så nope, troligen någon annan av de mååånga jönköpingsmusiker på 31 år som inte finns på wikipedia...

Snyggt att hänga ut en person utan att ni vet om han är skyldig eller inte. När någon söker på hans relativt ovanliga namn så kommer alltid denna tråden dyka upp. Hur svårt är det att lägga in ett par asterisker?
Citera
2016-06-11, 18:25
Medlem
GAMEOVERdoses avatar
Söker man på det namnet får man i princip bara upp sidor relaterade till regissören från USA.
Men ber om ursäkt och lär mig. Kan dock inte redigera inlägget(?).
Citera
2016-06-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GAMEOVERdose
Söker man på det namnet får man i princip bara upp sidor relaterade till regissören från USA.
Men ber om ursäkt och lär mig. Kan dock inte redigera inlägget(?).

Kan inte mod ändra?
Citera
2016-06-11, 21:38
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlagligtDjur
I listan musiker från Jönköping på wikipedia finns det två st i 30-års åldern, men den är nog inte särskilt komplett.

edit: en av dem verkar vara bög, men det framgick ju inte om detta var fallet här.

edit2: jag sätter mina pengar på person med koppling till melodifestivalen. Det finns mer än en som passar in på detta bara så ni vet.

Det finns en enormt stark koppling mellan homofili och pedofili. Det är väldigt ofta som homofiler också är pedofiler.
Citera
2016-06-11, 22:15
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Det finns en enormt stark koppling mellan homofili och pedofili. Det är väldigt ofta som homofiler också är pedofiler.

Det är det många som säger och jag sökte efter en källa ang det utan någon helst framgång.
Får jag fråga vart du bygger den teorin på?
Citera
2016-06-12, 09:04
Medlem
Zaedrewss avatar
En artist som inte ens beskrivs som känd i media kan liksom vara vem som helst. En artist som är med i ett coverband och spelar bara för de närmast sörjande typ... Förmodligen alltså inte någon ens i närheten av en egen Wiki-sida.
Citera
2016-06-13, 15:03
Medlem
Danneskjölds avatar
Det ska röra sig om To*ias Ru*åker, operasångare.
*=b,d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in