2016-06-11, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Sluta för i helvete att lägga skuld på offret.
Alla kvinnor mördaren varit tillsammans med har försökt göra slut när dom upptäckt att han är en galning.
Han visade givetvis inte den galna sidan i början.
Men när han gjorde det försökte dom göra slut!

Det här var en GALEN man som vuxna män var rädda för.
Polisen var rädd för honom.

Men ändå begär du att de här kvinnorna skulle klara av att göra slut med honom utan minsta problem överhuvudtaget.

"Dåligt omdöme"

Du har fan ingen kunskap om vilket helvete kvinnor som får såna här jävla galningar efter sig
får gå igenom.

Och ingen hjälp får dom.
Ihjälslagna blir dom
och får sedan bära skulden för det av respektlösa jävla idioter
som du.

Själv skulle du kissa på dig av rädsla om den här typen av galning ringde på din dörr.

Men det är enkelt att sitta bakom en skärm och kasta sten på en ihjälslagen kvinna som levt i skräck sedan hon träffade honom.

Idiot.

Idiot kan du vara själv.
Hur kunde ens denna fina kvinna bli attraherad av detta stygga utseende?
En fullt normal person ser att han är psykopat.

Och åter igen så säger jag inte att det är hennes eget fel. Men så fort man SJÄLV gjort fel val så ska man hitta en syndabock

Men du som är så tuff utanför skärmen,jag förväntar mig att du tar saken i egna händer och dräper denna psykopat
Citera
2016-06-11, 12:34
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Det enkla svaret är: Nej!

Det regelverk som styr dessa frågor är Obduktionslagen.
Om anhörig/-a inte är nöjda med en muntlig info om resultatet av en obduktion, så ska man efter begäran erbjudas en skriftlig redogörelse av obduktionsresultatet. Redovisningen görs i textform utan bilder.

Eventuella bildfrossare (anklagar absolut ingen i tråden, men jag vet att de finns på Flashback) kan känna sig blåsta! .. *gör lång näsa*

Misstaget med inledningsvis undermåligt "maskade" bilder, som efter mordet på Elin K lär nog inte upprepas i första taget vid upprättande av områdesvisa FUP.

Är det nån typ av lagändring du pratar om? När jag läste fuppen för mordet på Ante Persson så fanns alla bilder med från obduktionen t ex. Det mordet skedde på nationaldagen/natten förra året har jag för mig.
Citera
2016-06-11, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Idiot kan du vara själv.

Och åter igen så säger jag inte att det är hennes eget fel. Men så fort man SJÄLV gjort fel val så ska man hitta en syndabock

Men du som är så tuff utanför skärmen,jag förväntar mig att du tar saken i egna händer och dräper denna psykopat

Du har inga höga studieskulder, va?

Ska du lasta offret?
Citera
2016-06-11, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Du har inga höga studieskulder, va?

Ska du lasta offret?

Hade du inget nyare att komma med än studieskuld? Idiot

Jag skriver att man faktiskt har egna val i livet. Synd att du inte förstått det.
Men hon trodde säkert att denna fina man var välutbildad med ett toppjobb och fin villa på Djursholm. En trygg 4barnsfar på mer än 50%.

Eller vad tror du?
hur tror du han raggade på henne?
Citera
2016-06-11, 12:45
Medlem
Medvallss avatar
Citat:

Jag skriver att man faktiskt har egna val i livet. Synd att du inte förstått det.
Men hon trodde säkert att denna fina man var välutbildad med ett toppjobb och fin villa på Djursholm. En trygg 4barnsfar på mer än 50%.

Eller vad tror du?
Har du missat att han hittade henne på Facebook och började hänga efter henne, skicka blommor och att hon snabbt insåg att han var dålig?
Missade du även hur hon bytte boende ofta för att slippa honom och att hon var livrädd när han ringde och hotade med att misshandla henne så hon skulle hamna i rullstol.

Vad var det hon valde av allt detta menar du?
Citera
2016-06-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Har du missat att han hittade henne på Facebook och började hänga efter henne, skicka blommor och att hon snabbt insåg att han var dålig?
Missade du även hur hon bytte boende ofta för att slippa honom och att hon var livrädd när han ringde och hotade med att misshandla henne så hon skulle hamna i rullstol.

Så dom hade aldrig något förhållande?
Citera
2016-06-11, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls

Men dom har även träffats privat och hon skall då ha blivit misshandlad. Det har Lottas ex bekräftat för det var han som ringde och gjorde polisanmälan.
Citera
2016-06-11, 12:57
Medlem
satanslillebrors avatar
Citat:
Idiot kan du vara själv.

Du får gärna berätta hur man ser att han är psykopat på bild?
Citera
2016-06-11, 13:01
Medlem
brianmolkos avatar
Varken dödstraff livstid eller något hjälper
Citera
2016-06-11, 13:03
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Varken dödstraff livstid eller något hjälper
Dödsstraff kan väl ha en begränsande effekt va?
Citera
2016-06-11, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
Suck. Det ska alltid skyllas på de här jävla bokstavskombinationerna.
Lås in skiten och släng nyckeln.

Bokstavskombinationer må så vara, känner en läkare med ADHD som var "strulig" i tonårne med usla betyg, men bra hemförhållanden, så det redde ju upp sig. Tasiga hemförhållanden däremot, kanske med missbruk och föräldrar med diagnoser, samt att man själv börjar ta droger utöver Concerta, och i värsta fall Anabola, det är förödande. En coctail som gjord för att göra vem som helst till mördare.

Media skriver inget om MGM:s barndom, vi får förmoda att det var ren misär. Ingen av föräldrarna uttalar sig, de sitter nog på en parkbänk lyckliga ovetandes om vad som skett, med en ölburk i handen och mager schäfer vid sin sida.

Observera att detta är en förklaringsmodell, inget man skyller på. Vi förklarar ju ofta hur det blir bra människor av barn, då måste vi också acceptera att det finns förklaringar att det blir dåligt folk av vissa barn. Man föds inte ond. Däremot kan man ha dåliga förutsättningar att t ex utveckla empati.

Fel på DNA-koden händer inte med tre ungar i samma familj, genetiken är som ett lotteri, så något fel på miljön måste det varit också. Sannolikheten att få tre våldsverkare i en harmoniska familj är nog lika osannolikt som att vinna en miljard på lotto.
Senast redigerad av Potifar2 2016-06-11 kl. 13:27.
Citera
2016-06-11, 13:27
Bannlyst
Citat:

Eller vad tror du?

Klart man har egna val din riksidiot men tror du han sa till henne "jag kommer döda dig om några veckor så du vet" eller vad menar du med att hon har eget val?
Att du vill dra parallellen mellan psykiskt välbefinnande samt vart man arbetar och bor säger de mesta vart du kommer ifrån. Men som alla ser kan man ju va dum i huvudet fast man är uppväxt i någon fin villa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in