Citat:
Ursprungligen postat av
Fleshsuckforum
Det här är något av det grövsta jag läst på länge.
Han är ju sadist. Vittnesmålen från hans ex Terese samt beskrivningen av killen han gjort till grönsak äcklar mig. Han gillar alltså att stampa på någons huvud och ryggrad för att knäcka dessa kroppsdelar.
Det är ju ett mönster, han vill ju döda brutalt.
Helt makalöst faktiskt.
Jag blir
inte förvånad över att det finns personer som honom, faktiskt.
Har alltid funnits många - genuint onda - människor genom historien, och de återkommer & återfinns i alla lägen och tider.
Känner bara en djup sorg över
att det finns personer som gör sådana saker mot andra människor!
Varför??
Hur kan en människa göra något sådant, inte en gång, utan flera gånger mot någon annan?
Hur tänker sådana personer? Tänker de ö.h.t? Känner de något?
Är de inte rädd om sina själar (nej jag är inte religiös)... är de inte rädda för något ev. efterliv, även om de fullständigt skiter i sina jordeliv?
Hur kan man leva med sig själv, om man gjort, och troligtvis kommer att göra sådana saker gång på gång mot andra?
Jag får inte ihop det i vare sig min rationella eller min imaginära/fantiserande del av hjärnan... varför gör somliga så här mot medmänniskor? Sedan tidernas begynnelse...
Vad ska man säga, blir inte arg som så, man bara tappar hoppet om samhället och folk som bibehåller sådana samhällen - gång på gång.
Uppmuntrar "macho" via TV dygnet runt, året runt. Ett subtilt:
"Träna, juice'a, bajsa, deffa, cruncha, pusha, skaffa dig drömkroppen.. dräp, stjäl, ljug, hota... be somebody! Drink Carlsberg, probably the best God damn beer in the world.. makes you rough enough!"