2016-06-10, 00:37
Medlem
Skriker när hon pratar, (pipig röst )
Jobbig och jätte oskön
Citera
2016-06-10, 00:53
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Sluta umgås med personen, ta upp problemet med personen eller odla ett par testiklar.
Citera
2016-06-10, 01:02
Medlem
Newas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Sluta umgås med personen, ta upp problemet med personen eller odla ett par testiklar.
är väll bättre att vara vänner istället och säga till personerna att dom gör fel
Citera
2016-06-10, 01:15
Medlem
Ignorera henne & var likgiltlig, behandla henne som luft. Då lär hon sluta prata/störa dig, ge dig dock alldrig, minsta respons & du har kastat ut betet/livbojen för eran sociala situation till hennes fördel.
Citera
2016-06-10, 01:40
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newa
är väll bättre att vara vänner istället och säga till personerna att dom gör fel

Varför skulle man vilja vara vän med någon man upplever som jobbig och oskön?
Citera
2016-06-10, 01:42
Medlem
Newas avatar
Citat:
Varför skulle man vilja vara vän med någon man upplever som jobbig och oskön?
går väll och fixa eller (quote)[
Citera
2016-06-10, 01:52
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
går väll och fixa eller (quote)[

Ja, genom att träffa nytt folk. Rövhål kommer alltid att vara rövhål.
Citera
2016-06-10, 02:22
Medlem
mirandakerrs avatar
Ignore the problem ( i detta fallet personen och dess skrik) and it will go away. Folk som skriker och tar mycket plats slutar upp med detta om utrymmet tas ifrån dem.
Citera
2016-06-10, 02:24
Medlem
Newas avatar
Citat:
Ja, genom att träffa nytt folk. Rövhål kommer alltid att vara rövhål.
ja men du är väll trång eller.med den attityden kommer man nog inte långt. barn på bussen tex brukar skrika du vet det är. jag stötte på en sån unge ska ska man säga åt ungen då o att du är ett jävla rövhål eller? jag frågade snällt barnet mamma att be barnen vara tysta svårare än så behöver de väl l ändå inte vara. det gä
ller att vara ödmjuk och tillgående mot människor man möter och såna man träffade (er)
hur skulle du gjort.eller
Citera
2016-06-10, 02:26
Medlem
Newas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Ignore the problem ( i detta fallet personen och dess skrik) and it will go away. Folk som skriker och tar mycket plats slutar upp med detta om utrymmet tas ifrån dem.
tänk om alla skulle ignorera allt hur skulle då världens sätt ut ne ingen värld jag vill vara i. hur skulle du gjort
Senast redigerad av Newa 2016-06-10 kl. 02:26. Anledning: va
Citera
2016-06-10, 07:09
Medlem
ettett3s avatar
Du säger först på ett skämtsamt sätt fan vad du skriker, fungerar inte det så säger du att du inte orkar prata med henne om hon skriker.
Citera
2016-06-10, 07:58
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
ja men du är väll trång eller.med den attityden kommer man nog inte långt. barn på bussen tex brukar skrika du vet det är. jag stötte på en sån unge ska ska man säga åt ungen då o att du är ett jävla rövhål eller? jag frågade snällt barnet mamma att be barnen vara tysta svårare än så behöver de väl l ändå inte vara. det gä
ller att vara ödmjuk och tillgående mot människor man möter och såna man träffade (er)
hur skulle du gjort.eller

Det är ett helt annorlunda scenario än TS, men barn är såklart avskyvärda också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in